آه خدای من! بهترین بک لینک همیشه!

بک لینک یکی از روش های سئو خارجی می باشد که به رتیه سایت در نتایج کمک می نماید. بهینه سازی موتور جستجو برای سئو چیست؟ بک لینک چیست؟ چگونه بصورت اصولی می بایست برای سایت خود بک لینک دریافت نماییم؟ با زیاد شدن معاملات بک لینک، گوگل الگوریتمهای خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایتهای متقلب معرفی کرد. مدلهای مرجع همان مشخصات، طراحی، برد PCB و خنک کننده معرفی شده از سوی انویدیا یا AMD را دارا هستند. برای اورکلاکینگ به خنک کننده و مدار تغذیه قوی تری نسبت به مدل مرجع نیاز است و از این رو همه کارتها برای اورکلاکینگ مناسب نیستند. البته وجود خنک کننده سفارشی لزوماً به معنای مناسب بودن برای اورکلاکینگ نیست و مدلهای مخصوص اورکلاکینگ، تحت سریهای خاص و با پسوندهای مشخصی ارائه میشوند. هم زمان مدلهای سفارشی قیمت بالاتری نسبت به مدل مرجع دارند. اما مدلهای سفارشی معمولاً خنک کننده بهتر، مدار تغذیه قویتر و بطور کلی برتریهایی نسبت به مدل مرجع دارند.

اما شرح تمام کارهایی که هوش مصنوعی انجام میدهد بسیار طولانی، غیرممکن و از حوصله این مقاله خارج است. در حال حاضر لپتاپ هائی تولید می شوند که بسیار سبک هستند ولی گران تر هم هستند. خوشبختانه پنل این لپ تاپ با وجود خوش قیمت بودن باز هم از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی میکند تا هم بازیها روانتر به نمایش گذاشته شوند و هم هنگام وبگردی و گشت و گذار در منوها حس بسیار روانتری داشته باشید. همچنین بدنه آلومینیومی بسیار نازک از نقاط قوت لپ تاپ ایسوس محسوب میشود. توصیه میشود که از ارتقای زود به زود و با ورود هر محصول جدیدی اجتناب کنید، در عوض در همان ابتدا کارت برتری انتخاب کنید. بسیاری از افراد بین ظرفیت و سرعت رم به دنبال گزینه هایی هستند که سرعت بیشتری دارند. حافظه RAM آن نیز 4GB می باشد که اگر بخواهید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید می بایست از نسخه 64 بیتی سیستم عامل استفاده کنید . شرکتهایی مثل 3dfx ،Matrox ،Imagination ،Intel و حتی شرکت کمتر شناختهشدهای مانند S3 که فقط گیمرهای نسل گذشته آن را به خاطر میآورند، نقش قابل توجهی در پیشرفت فناوری تراشههای گرافیکی داشتهاند، اما این داستانی است که باید در زمانِ دیگری مفصل به آن پرداخته شود.با ورود کارتهای Big Navi از ایامدی و GeForce RTX 3090 به میدان نبرد رده حرفهای بازار در آیندهی نزدیک، ما تمرکز خود را روی کارتهای گرافیکی که به دو شرکت پیشروی این صنعت کمک کردند تا به جایی که اکنون در آن قرار دارند برسند، خواهیم گذاشت.

ترجیحاً هیچگاه از کانکتورهای مبدل تغذیه برای کارتهای گرافیک کامپیوتر استفاده نکنید، چرا که احتمال آسیب دیدن خود کارت گرافیک و حتی منبع تغذیه وجود دارد. با این حال برخی از پردازندههای گرافیکی و بویژه AMD، حرارت بیشتری تولید میکنند و از این رو اگر پردازنده گرافیکی انتخابی توان حرارتی بالایی دارد، ترجیحاً سراغ مدل مرجع نروید و آنهایی را انتخاب کنید که خنک کننده قدرتمندتری دارند. از این رو به سازگاری منبع تغذیه با کارتهای سفارشی دقت کنید چرا که سازندگان مختلف، ترکیب بندی متفاوتی را بکار میگیرند و یا ممکن است که برخی مدلها به کانکتور تغذیه جداگانه نیازی نداشته باشند اما مدل دیگری به کانکتور تغذیه جداگانه نیاز داشته باشد. از این رو اگر قصد اورکلاکینگ دارید؛ مدلهای سفارشی و دارای مدار تغذیه و خنک کننده قوی را انتخاب کنید. همچنین با وجود مدار تغذیه و خنک کننده قویتر، میتوان به میزان بیشتری کارت را اورکلاک کرد. این لپ تاپ از 16 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت SSD بهره میبرد که با تلفیق یک صفحه نمایش با کیفیت FHD و نرخ رفرش 144Hz میتواند شما را در بازی ها همراهی کند. لپ تاپ Asus ROG Strix G17 G713RW-B یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر میتواند نیازهای کاربر را برطرف کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار