خرید مینی چیلر با بهترین قیمت و گارانتی معتبر شرکتی فروش انواع مینی چیلر تهویه نوین-بتا تهویه

مینی چیلرها همان طور که از اسمشان مشخص است، برای ظرفیت های پایین و حداکثر تا 5 تن مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل استفاده از آنها بعنوان چیلر خانگی و یا چیلر لینک آپارتمانی رایج است. شرکت تهویه نوین ایرانیان عرضه کننده مینی چیلر های با کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب می باشد، لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات کافی جهت خرید مینی چیلر با شرکت تماس بگیرید. از مینی چیلر معمولاً جهت تهویه مطبوع تابستانی مجتمع‌های مسکونی، ویلاها، ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود اما از مینی چیلر می‌توان جهت کاربری‌های صنعتی نیز استفاده کرد. کاربر گرامی، ضمن تشکر از جنابعالی جهت اطمینانی که به نظرات فنی کارشناسان فروش دماتجهیز دارید، لازم به ذکر است اصولا تعیین و انتخاب برند محصول موردنظر براساس سابقه ، قدرت برند ، خدمات و قیمت محصول نهایتا توسط خریدار تعیین میگردد. اما در زمینه مینی چیلر‌ها، اغلب کاربران و خریداران برندهای پرفروشی مانند میدیا ، آکس و دماتجهیز را با توجه به کیفیت، قیمت و خدمات بعد از فروش آنها انتخاب و خرید می‌نمایند.

  • به دلیل فشار کم مایع تبخیرمی‌شود که گرمای مورد نیازعمل تبخیراز آب جریان یافته در سیستم تهویه تامین می شود.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مینی چیلرها و انواع دیگر دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، انتخاب مناسب ترین سیستم برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت آنها با مهندسان ما تماس بگیرید.
  • چون عمده ترين محل مصرف ميني چيلرها ساختمان هاي مسكوني است بنابراين نوع كندانسور پيشنهادي براي ميني چيلرها، كندانسورهواخنك ميباشد.
  • به علت گران بودن فرایند کانال کشی داکت اسپلیت‌ها در مقایسه با مینی چیلر تصفیه آن تا حدی دشوار و زمان بر است.
در صورتی که هد پمپ قرارداده شده در مینی چیلر کافی نباشد، باید یک پمپ در سر راه آن به مینی چیلر سری کرده و هد آن را افزایش داد. برند نامبرده علاوه بر بهره مند کردن شما از فواید خرید مینی چیلر، به شما فاکتور و ضمانت نامه خواهد داد تا نگرانی های بعد از خرید دستگاه مینی چیلر وجود نداشته باشد. فواید خرید مینی چیلر از کرج بوران را می توان به صورت موارد زیر ذکر کرد. از دیگر معایب خرید دستگاه مینی چیلر باید به استفاده از لوله و پمپ جداگانه برای هر دستگاه اشاره کرد که سبب اشغال فضای زیادی می شود.

در خارج از ایران، این سیستم ها را با نام پکیج های مایع Liquid Packages می شناسند. با توجه به راندمان کاری بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی ، خرید مینی چیلر هوا خنک بسیار هوشمند و بهینه می باشد. فروش مینی چیلرها بدلیل نوع هوای منطقه ای و فضای کاربری ، باید با توجه به نظر کارشناسان امر تهویه مطبوع تهیه گردد تا بهترین خرید انجام گیرد. همانطور که مشخص است، مینی چیلرها با توجه به ظرفیتشان دارای یک یا چند کمپرسور بوده و از مدار های متنوعی بهره مند می شوند.

چیلرهای هوای خنک:

مینی چیلرها به دلیل طراحی جمع و جور، به فضای کمتری برای نصب نیاز دارند. این ویژگی مینی چیلرها فضای مناسب جهت اضافه کردن سایر تجهیزات مورد نیاز را در اختیار شما می‌گذارد. در اواپراتور صفحه‌ای بهتر است در مینی چیلرهای با ظرفیت نهایتاً 10 تن نامی استفاده شود و برای مینی چیلرهای بزرگتر از این ظرفیت از اواپراتور پوسته و لوله استفاده گردد. برای رعایت تمام این موارد می‌بایست از کمپرسورهای نوع اسکرال یا روتاری در مینی چیلرها استفاده کرد که صدا و لرزش کم، مصرف پایین و ضریب عملکرد بالا دارند و تا توان 4/5HP نوع تک‌فاز آن‌ها موجود می‌باشد.

خرید مینی چیلر با بهترین قیمت و گارانتی معتبر شرکتی فروش انواع مینی چیلر تهویه نوین-بتا تهویه با کاهش دما میعان رخ می‌دهد و مبرد از حالت گاز به حالت مایع تبدیل می‌شود، با خروج از کندانسور مبرد مایع شده به سمت شیر انبساط رفته و پس از عبور از آن با کاهش فشار ناگهانی مواجه می‌شود. مبرد با گذشتن از شیر انبساط به مخلوطی از مایع و بخار تبدیل شده و وارد اواپراتور می‌شود، در اواپراتور مبرد که حالا دمای پایینی دارد گرما را از لوله آب عبوری جذب می‌کند. این سیستم صرفا سیستمی سرمایشی نیست ، بلکه لوله فن کویل ها در زمستان به آبگرم پکیج یا موتورخانه متصل شده و به محض جاری شدن آبگرم در فن کویل ها ، عمل گرمایش هوا به مطلوب ترین شکل انجام می شود و کلیه سیستم های گرمایشی مثل رادیاتورها یا گرمایش از کف حذف می گردد. میزان ماده مبرد در مینی چیلرها نسبت به مولتی اسپلیت‌ها کمتر است که باعث کاهش قیمت این دستگاه‌ها شده و اثرات زیست محیطی کمتری دارند.

چیلر 10 تن آکس مدل ACMH-H30/5R1B

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار