قیمت و خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 بوش جرمنی | asilbekharid

شاید به مراتب دیده باشید که هنگام اتو کردن لباس ذراتی سفید رنگ از قسمت خروجی بخار خارج می شود یا در بعضی از موارد هنگام شستن ظرف ها با دست و بدون پارچه کشیدن آنها آثاری از لکه رو آنها باقی می ماند. دلیل این لکه ها و ذرات سفید چه چیرزی می تواند باشد؟ در واقع و در یک کلمه می توان دلیل آن سختی آب است. سیستم Load Sensor وظیفه تعیین میزان آب مصرفی جهت شستشو ظروف بر اساس وزن آنها برعهده دارد.مسلما آب کمتری برای شستشو ظروف کمتر نیاز است و این سیستم با لحاظ کردن این قاعده موجب صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. متاسفانه باتوجه به تحریم بودن ایران، قیمت ظرفشویی های خارجی بسیار زیاد می باشد و شما می توانید ماشین ظرفشویی ایرانی را به عنوان جایگزین انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی میهن کالا با سابقه‌ای چندین ساله در عرصه فروش اینترنتی، چند سالی است که راه و رسم جدیدی را در فروش اینترنتی کالای دیجیتال به کار بسته است. میهن کالا در طی چند سال فعالیت خود در بازار کالای دیجیتال توانسته است که همیشه این دو مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهد. فروشگاه اینترنتی میهن کالا دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی از نهادهای مربوطه است. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی میهن کالا یکی از به‌روزترین فروشگاه‌های اینترنتی در بانه و سرتاسر ایران است. میهن کالا با شعار «تجربه چندمین خرید» سعی می‌کند که با ارائه بهترین خدمات همیشه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

  • همچنین یکی دیگر از برنامه ها برای شستن ظروف شیشه ای و حساس برنامه Glass 40°C است که ظروف را با دمای 40 درجه و بدون ماندن لک شستشو می دهد که با عث می شود هیچ خط و لکه ای بر روی ظروف شیشه ای باقی نماند.
  • با خرید این ظرفشویی دیگه نگرانی و دغدغه شستن ظرف های زیاد در مهمانی های بزرگ را نخواهید داشت چون به واسطه سه سبده بودن این ماشین ظرفشویی شما می توانید همه ظرف ها را داخل این سه سبدرا راحت بچینید.
  • ظرفشویی بوش سری 4 ترکیه سفید با شماره مدل SMS46NW01B ماشین ظرفشویی بوش سری 4 ترکیه نقره ای با شماره مدل SMS46nI01B می باشد.
  • بالاترین مدل ظرفشویی بوش در هر چرخه شستشو تنها 9.5 لیتر آب مصرف می‌نماید.

از مزیت‌های این قابلیت می‌توان به کاهش زمان و صرفه‌جویی در مصرف آب تا https://www.asilbekharid.com/best-bosch-dishwasher/ 30% اشاره کرد. رتبه مصرف انرژی ماشين ظرفشویی سری 6 بوش،+++ A است که از فاکتوهای مهم کیفیت این دستگاه به شمار می رود. این شرکت از فناوری‌هایی مانند سیستم آب هیدرولیک و آب فعال برای دستیابی به این سطح از مصرف آب در جدیدترین ظرفشویی بوش استفاده می‌کند. علاوه بر این از سنسور Aqua Sensor برای تشخیص سطح آب نیز استفاده می‌کند.

این مدل به 12 برنامه ی متنوع شستشو مجهز شده است و به صورت متوسط در هر سیکل شستشو 9.5 لیتر آب مصرف خواهد کرد. قابلیت شستشوی نیمه بار در ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS68MW02E این امکان را فراهم می کند تا سطح مصرف آب با توجه به میزان ظروف قرار گرفته در محفظه تامین گردد، این امر سبب می شود در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی به عمل آید. مبدل حرارتی Heat Exchanger در این ظرفشویی بوش بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد و دمای آب مورد نیاز را به سرعت تامین خواهد کرد و در مصرف انرژی نیز برای انجام این کار صرفه جویی خواهد کرد.

مراقبت از ظروف حساس و شکننده در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

توجه داشته باشید که بررسی موتور ماشین ظرفشویی های بوش در انتخاب و خرید دستگاه بسیار با اهمیت می باشد . برند بوش در طراحی ماشین ظرفشویی های سری 6 خود از موتور های پر قدرت نیز بهره برده است که در واقع نسل جدیدی از موتور های خود نیز می باشد و از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند . نکته مهم مصرف انرژی برق پایین و مصرف آب پایین این ظرفشویی ها بوده است که با ماشین آلات پیشرفته طراحی و تولید شده است . ماشین ظرفشویی سری 8 یکی از کم‌مصرف‌ترین محصولات تولید شده توسط برند بوش است که در رده بالای کلاس A قرار دارد و دارای رتبه کارایی A++ است که هزینه آب و برق را کاهش می‌دهد. دوام بالای موتور و طول عمر زیاد آن به کیفیت عملکرد دستگاه را افزایش داده است. برخورداری از سنسور تشخیص میزان آب و قابلیت تشخیص تعداد ظروف از دیگر مزایای بهترین ظرفشویی بوش است.

موتور پیشرفته Ecosilence  ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 بوش جرمنی | asilbekharid

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار