لپ تاپ قیمت مناسب استوک مینی Dell مدل Latitude 2100 با رم 2 گیگابایت و حلفظه داخلی 250 گیگابایت | behtarin-laptop

بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و وزنی معادل 1 کیلو و 250 گرم دارد. لپ تاپ های کوچک به دلیل ابعاد کوچک و طراحی مینیمال در هر محیطی قابل استفاده هستند. شما می توانید این لپ تاپ ها را با خود حمل کنید و در محیط هایی مانند دانشگاه، کافه و هر جای دیگری مورد استفاده قرار دهید.

معرفی چند مدل از بهترین مینی لپ تاپ دانشجویی

علاوه بر حافظه، رم دستگاه هم باید قابل‌قبول باشد تا بتوانید از عملکرد خوبی برخوردار لپ تاپ با باتری قوی شوید. اگر رم دستگاه شما خوب باشد، شما می‌توانید چندین برنامه را به طور هم‌زمان باز کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. اگر لپ‌تاپ خود را برای کارهای پیشرفته می‌خواهید، بهتر است که رم آن 8 گیگابایت باشد؛ اما رم ۴ گیگابایت نیست هم قابل‌قبول بوده و شما می‌توانید کارهای روزمره را با استفاده از آن انجام دهید.

  • در نظر داشته باشید که قیمت خرید اینترنتی مینی لپ تاپ هایی که برایتان عنوان کرده ایم با توجه به اینکه شرایط ارز چندان ثابت نمی باشد متغییر می باشند.
  • افزایش استفاده از لپ تاپ ها در دنیای امروز موجب شده همواره شاهد ظهور فناوری های جدید در این حوزه باشیم؛ نوآوری هایی که همگی بر کوچک شدن ابعاد و افزایش قدرت لپ تاپ ها تمرکز دارند.
  • البته قیمت این مینی لپ تاپ کمی بالاست و شاید انتخاب یک لپتاپ گیمینگ میانرده یا اقتصادی گزینه بهتری برای برخی از افراد باشد.
  • این لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم اینتل خود یکی از بهترین عملکردها را در اختیار شما می‌گذارد و در بازی‌هایی همچون Fortnite و League of Legends را به خوبی اجرا می‌کند.
  • همه چیزهایی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، در ادامه به آن پرداخته شده است.
  • اگرچه این روزها اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی هستند، اما برخی از آنها به صفحه‌نمایش 17 اینچی و وزنی حدود 5کیلوگرم مجهز شده‌اند.
لپ تاپ قیمت مناسب استوک مینی Dell مدل Latitude 2100 با رم 2 گیگابایت و حلفظه داخلی 250 گیگابایت | behtarin-laptop در این مقاله، بهترین مینی لپ تاپ های بازار را معرفی و بررسی کردیم تا بتوانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. عموما لپ تاپ های کوچک برای کاربری های خاص تولید می شوند و برای همه افراد مناسب نیستند. به عنوان مثال اگر قصد انجام بازی و فعالیت های گیمینگ را داشته باشید می توانید گزینه های بسیار بهتری پیدا کنید. این لپ تاپ ها بیشتر برای افرادی که مدام قصد حمل لپ تاپ و استفاده از آن در فضای بیرون را دارند مناسب هستند. سری لپ تاپ های MacBook اپل همواره انقلابی در طراحی لپ تاپ ها به شمار می آمدند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار هستند.

برخی از مدل های آن فاقد هارد می باشند اما می توان برای آن ها از حافظه های فلش با ظرفیت های مختلف استفاده نمود. داشتن یک رایانه همراه به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی کارهای خود را بدون دردسر انجام دهید. مینی لپ تاپ، دستگاهی با صفحه نمایش کوچک، سبک و باریک است که وزن کمی نیز دارد. بسیاری از این دستگاه‌ها با جدا شدن صفحه کلید به تبلت نیز تبدیل می‌شوند که کاربری دستگاه را آسان می‌کند.

لپ‌تاپ ایسوس ZenBook UX435EG-A

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار