لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

این اتاق فرار در شهر تهران از داستان خانه‌ای قدیمی در سال ۱۹۴۰ در شهر تگزاس برگرفته شده است. در آن خانه، جنایت‌های بسیاری به وقوع پیوسته بود؛ به‌گونه‌ای که نیمی از اهالی شهر تگزاس در آن قربانی شده بودند و هیچ فرد سالمی از آن خانه بیرون نیامده بود. تا نهایتاً کلانتر وقت این باند ترسناک و جنایتکار را متلاشی می‌کند.

اتاق فرار اسکیپ می

اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. معمای بازی به قتل یک تاجر اصفهانی به نام داریوش راستگو مربوط می‌شود. شما باید در مدت زمان یک ساعت تمام تلاشتان را انجام دهید تا قاتل را شناسایی کنید.

عید اتاق فرار خط خون

وظیفه شما در برابر وعده‌هایی که به شما داده می‌شود آزاد‌کردن موکل است. مخاطب اسکیپ روم دایرفول آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۱۰ نفر بوده و هر سانس بازی ۶۰ دقیقه است. هیجانی تمام‌عیار آن هم در اتاق فرار اسکیپ کسل را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید.

اتاق فرارهای چالوس

شما به همراه هم تیمی‌هایتان در یک حلقه زمانی اسیر می‌شود و باید یک ماموریتی را به اتمام برسانید آن هم جلوگیری از قتل ستاره محبوب پاپ در طراح سایت اتاق فرار دهه ۹۰. داستان این بازی در مورد سلول‌های یک زندان است که در زیرزمین این سلول‌ها ساختمان قدیمی تاج بریستول وجود دارد. در این بازی دو اتاق وجود دارد که باید به این موضوع اشاره کنیم که هر دوی این اتاق ها با هم مرتبط هستند و هر دو اتاق دو تا شش بازیکن دارند. ترس و وحشت بازی به اندازه‌ای بالاست که ممکن است اختیار حواس را از شما بگیرد.

  • اتاق فرارهای فرار از تنگنا، ذهن تاریک و تله مرگ دارای ژانر معمایی، ترسناک و هیجانی هستند.
  • در اتاق فرار بازیکن‌ها با صحنه‌های واقعی مانند فیلم‌هاس ترسناک مواجه می‌شوند.
  • اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید.
  • محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.

شما در اسکیپ روم بارکد درگیر سناریویی هیجان‌انگیز می‌شوید که در آن، تمام تمرکزتان بر بیرون‌رفتن است. در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید. سن مناسب برای بازیکنان بالای ۱۶ سال بوده و مدت‌زمان آن هم ۶۰ دقیقه است.

لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار