میزبانی وب لینوکس تعرفه هاست اروپا پارس وب سرور | totoweb

بهرام شید هفتگی یک رسم هفتگی در سون هاست می باشد که هر سه شنبه یک تخفیف ویژه را برایتان به ارمغان می آورد. هاست داخل ایران با اکثر درگاه‌های معتبر سازگاری دارد؛ این مسئله برای سایت‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل، اغلب از سایت‌های فروشگاهی بزرگ و معروف در ایران، از هاست‌های محلی استفاده می‌کنند. پارس ديتا با هدف تعامل بهتر با مشتريان، نكات مهم و تاثيرگذار در كيفيت خدمات ميزباني ارائه شده را در قالب يك توافقنامه تنظيم نموده است.

هاست ابری ایران

میزبانی وب لینوکس تعرفه هاست اروپا پارس وب سرور | totoweb لازم به ذکر می‌باشد که در صورت نیاز به منابع بالاتر و سفارشی شده و یا درخواست ارائه سرورهای اختصاصی می‌توانند با کارشناسان نیراکلاود از طریق تیکت در تماس باشند. طرح‌های متفاوتی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد همراه با لیموهاست در نظر گرفته‌ایم. افراد و سازمان ها از جمله کاربران و مشتریان لیموهاست می‌توانند بدون نیاز به دانش فنی یا هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار، در سود ارائه‌ی خدمات هاستینگ شریک شوند. میزبانی وب لینوکس به شما اجازه می‌دهد سرویس خود را با PHP، Perl، Ruby، Python مدیریت کنید و به صرفه‌تر از منابع بهره ببرید.

سرور مجازی یک نوع سرور اینترنتی است که به وسیله نرم‌افزارهای مخصوصی از یک سرور قوی تر ایجاد می‌شود. مجموع حجم فایلهای ارسالی به سرور اجاره‌کننده باید کمتر یا مساوی با فضای اجاره شده باشد. (البته این میزان فضا در اکثر سرویس دهنده‌ها در هر زمان قابل تغییر می‌باشد). مجموعه‌ی ماندگار وب فعالیت خود را از سال 1390 با انگیزه‌ی رفع نیازهای کاربران سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارایه‌ی خدمات رایگان به وبمستران پارسی زبان آغاز نمود. در حال حاضر بیش از 40 سرور اختصاصی از این دو دیتاسنتر با این مشکل مواجه هستند و بیش از 2000 سرور مجازی از دسترس خارج شده اند.

با ثبت دامنه شروع کنید…

نرم‌افزارهای مورد نیاز برای مدیریت بخشهای مختلف سایت و پست الکترونیک و… را در اختیار صاحبان وب سایت ها میزبانی وب در قزوین قرار دهد. در صورتی که نمی‌دانید چه میزان فضا نیاز دارید می‌توانید از هاست با حجم متوسط شروع کنید. چنانچه در آینده نیاز به فضای بیشتری داشتید می‌توانید با ارتقا سرویس هاست خود میزان فضای خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که قضیه تحریم آروان کلاود حساسیت را هم دو چندان کرده است. برای کنترل قیمت‌گذاری، گزینه‌های پرداخت، صورت‌حساب، پیکربندی پلن‌های هاستینگ، مدیریت تیکت‌های پشتیبانی و… ابزارهای انعطاف‌پذیری در اختیارتان قرار می‌دهیم. و غیره که موجب تخريب و يا استفاده بيش از حد از منابع سرور شود، موجب قطع دسترسي کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد.

  • دیتاسنتر شبدیز در نظر دارد تا از وب سایت های پر بازدید به رایگان میزبانی کند.
  • درصورت مشاهده هرگونه فايل و اطلاعات که اثر مخرب داشته و يا ناقض قوانين داخلي و يا بين المللي باشد، موارد بدون اطلاع قبلي ازسرور حذف خواهد شد.
  • وردپرس،جوملا، پرستاشاپ و یا اپن کارت، این CMS ها ما را نمی ترساند و ما توانسته ایم تمام سیستم های مدیریت محتوا را برای شما آماده کنیم.
  • در این میزبانی وب مخصوص میزبان فا، یک سرور قدرتمند به قسمت های بسیار کمی تقسیم می شود که هر یک از این قسمت ها در اختیار یک وب سایت قرار می گیرد.
  • حجم دیسک، پهنای باند، منابع اختصاص داده شده و نرم افزارهای مخصوص میزبانی از مشخصه‌های اصلی سرویس میزبانی وب می‌باشند که بر روی قیمت سرویس میزبانی وب تاثیر بسزایی می‌گذارند.

ضمانت بازگشت وجه بدون قید و شرط مطابق با قوانین یکی دیگر از مزایای مهم در سون هاست می باشد. درصورتی‌که قیمت هاست بیشتر از خدمات ارائه شده توسط هاستینگ بود، پیشنهاد می‌کنیم سایر هاستینگ‌ها را نیز بررسی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. خارج از بحث سئو، سرعت پایین لود شدن صفحات باعث فرار کاربر از سایت نیز خواهد شد. کاربران مدت زیادی برای لود شدن صفحات سایت منتظر نمی‌ماند و به سرعت از صفحه موردنظر خارج شده و به صفحه دیگری می‌روند. تقریبا کلیه توسعه‌دهندگان می‌توانند از هاست لینوکس به راحتی استفاده کنند؛ همچنین مشکلات و چالش‌های احتمالی در لینوکس نیز به‌سادگی برطرف می‌شود. با استفاده از این هاست، به منابع کمتری نسبت به اکثر هاست‌های دیگر نیاز خواهید داشت که در نتیجه هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

نهایت کیفیت ، کارایی و توسعه پذیری!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار