چیزهایی که از رویداد بهار 2022 اپل مهم هستند

اگر می‌خواهید Mac Mini خود را به چیزی قدرتمندتر ارتقا دهید، یا اگر به فکر یک دسک‌تاپ جدید هستید و نیازی به اجرای جدیدترین بازی‌های موجود در آن ندارید، ممکن است ارزش بررسی مک استودیو جدید با تراشه M1 Max را داشته باشد. پنجره ها. اما حتی در میان متخصصان خلاق و کاربران قدرتمند، مک استودیو برای مخاطبان نسبتاً کمی جذاب خواهد بود.

ما هنوز فرصتی برای آزمایش استودیو نمایشگر نداشته‌ایم، اما احتمال اینکه جایگزین هر کدام از گزینه‌های ما برای بهترین مانیتور 27 اینچی یا بهترین مانیتور 4K شود، بسیار کم است. بیشتر مردم با خرید یک نمایشگر بسیار خوب 4K با ویژگی های مشابه با قیمت کمتر از 1000 دلار، بهتر می توانند خدمت کنند.

اگر هنرمند دیجیتال هستید، اگر به دنبال آی‌پدی هستید که به‌عنوان صفحه‌نمایش دوم برای مک دو برابر شود، یا اگر از لوازم جانبی کیبورد و قلم استفاده می‌کنید، ۲۰۰ دلار اضافی را برای تهیه یک آی‌پد پرو ۱۱ اینچی در نظر بگیرید. صفحه نمایش روشن‌تر و کمی بزرگ‌تر است و در مقایسه با Air جدید، نرخ تازه‌سازی نرم‌تر و ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. مدل پایه پرو نیز با دو برابر ظرفیت ذخیره سازی Air شروع می شود و دوربین های عقب و سنسورهای جلویی را اضافه می کند که از Face ID پشتیبانی می کنند. (ما فکر می کنیم که Face ID یک ویژگی واقعاً خوب برای این نوع دستگاه است، اگر دائماً در طول روز آیپد خود را بردارید.)

نه یک مک مینی، بلکه یک مک استودیو

شخصی که از رایانه رومیزی جدید Mac Studio استفاده می کند.
عکس: اپل

این مقاله توسط مارک اسمیرنیوتیس ویرایش شده است.


منبع: https://www.nytimes.com/wirecutter/blog/apple-event-spring-2022/?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=RSS%20Feed

ما آیفون SE قبلی را از زمان عرضه آن به عنوان یک گزینه بودجه توصیه کرده ایم و این نسخه یک به روز رسانی جزئی اما ارزشمند است. اگرچه آیفون SE جدید در ظاهر تقریباً یکسان است، اپل پردازنده را به‌روزرسانی کرده است تا با سری آیفون 13 مطابقت داشته باشد، که توانایی SE را برای راه‌اندازی برنامه‌ها، مدیریت بازی‌ها و پاسخگو ماندن از طریق چند سال نرم‌افزار افزایش می‌دهد. به روز رسانی ها همچنین به این معنی است که دوربین SE می‌تواند پردازش پیشرفته‌تری را برای گرفتن عکس‌های بهتر انجام دهد، اگرچه ما مشتاقانه منتظر آزمایش این عملکرد هستیم تا ببینیم آیا پردازنده تفاوت محسوسی ایجاد می‌کند یا خیر. اپل همچنین در حال اضافه کردن پشتیبانی از اتصالات داده سلولی سریعتر 5G است، اما با توجه به عرضه و تجربه ناهموار 5G در سراسر اپراتورها و مناطق، ما ارتقاء تلفن را فقط برای این کار توصیه نمی کنیم.

دسکتاپ جدید مانند دو مک مینی روی هم به نظر می رسد و در دو نسخه عرضه می شود، یکی با پردازنده M1 Max (در حال حاضر در MacBook Pro یافت می شود) و دیگری با پردازنده جدید M1 Ultra. نام تجاری اپل در اینجا گیج کننده می شود، اما پردازنده M1 اساسی ترین پردازنده اپل است. سپس با بالا رفتن از نردبان به M1 Pro، M1 Max و در نهایت M1 Ultra، قدرت محاسباتی بیشتری خواهید داشت.

به نظر می رسد Wirecutter در ماه آینده یک پیشنهاد جدید برای آیفون های اقتصادی ارائه خواهد کرد.

دلایل زیادی برای جذب یک آیفون ارزان قیمت وجود دارد، اما هنوز فکر می کنیم که آیفون 13، 13 مینی و 13 پرو مکس ارزش سرمایه گذاری برای دوربین و عمر باتری بهتر خود را دارند. با این حال، با قیمت 430 دلار، آیفون SE جدید (نسل سوم) در حال حاضر برای هر کسی که نمی‌خواهد 700 دلار یا بیشتر برای یک گوشی خرج کند، یک گوشی خوب است و باید احساس بهتری نسبت به آیفون 11 قدیمی و قدیمی داشته باشد. آیفون 12 که هنوز در دسترس هستند.

برای کسانی که فقط می‌خواهند روی توییتر یا فیس‌بوک ضربه بزنند و پیمایش کنند، آنلاین خرید کنند و برخی از بازی‌های موبایل را بازی کنند، آی‌پد استاندارد (نسل نهم) به اندازه کافی سریع است و 330 دلار قیمت دارد. با این مدل، برخی از ویژگی‌های کیفیت زندگی، مانند Touch ID تعبیه شده در دکمه باز کردن قفل، کانکتور USB-C به جای Lightning، و طراحی زیباتر را از دست می‌دهید، اما عملکرد مورد نیاز شما وجود دارد.

سخت افزار به روز شده قیمت بالایی دارد: SE اکنون از 430 دلار (به جای 400 دلار) شروع می شود که فقط کمی بیش از نیمی از قیمت آیفون 13 است. و اگر از قبل به لوازم جانبی فکر می کنید، آخرین نسخه به نظر می رسد نسل SE به اندازه مدل قبلی باشد، بنابراین ما انتظار داریم که کیس های مورد علاقه ما برای نسل دوم SE همچنان مناسب باشد.

یک iPad Air جدید، اما چه کسی آن را خریداری خواهد کرد؟

یک آیپد ایر جدید با قاب و کیبورد متصل شده است.
عکس: اپل

ما در حال آزمایش یک مک‌بوک پرو 16 اینچی با تراشه M1 Pro برای ویرایش آتی بهترین لپ‌تاپ‌هایمان برای راهنمای ویرایش ویدیو و عکس بوده‌ایم، و از سرعت ریپ کردن آن در ویرایش و صادرات ویدیوی 4K شگفت‌زده شده‌ایم. از آنجایی که پردازنده جدید M1 Ultra اساساً دو تراشه قدرتمندتر است که به هم متصل شده‌اند، برای اکثر افراد بسیار زیاد است.

اگرچه رویداد روز سه‌شنبه اپل شامل اولین محصول واقعاً جدید این شرکت پس از مدتی بود، به‌روزرسانی قابل پیش‌بینی‌تر آیفون SE متمرکز بر بودجه تأثیر بیشتری بر مشاوره خرید ما خواهد داشت. علاوه بر گوشی جدید، مدیران اپل اخبار مربوط به آیپد ایر به روز شده، طراحی کاملاً جدید کامپیوتر دسکتاپ به نام مک استودیو و یک مانیتور جدید به نام استودیو نمایشگر را بررسی کردند. ما در حال بررسی توصیه‌های موجود در راهنماهایمان در مورد آیفون‌ها، آی‌پدها و رایانه‌های همه‌کاره هستیم، اما انتظار نداشته باشید که چیزی غیر از iPhone SE به‌عنوان یک انتخاب جدید، برش را انجام دهد. اگر منتظر خرید دستگاه‌های دیگر اپل بوده‌اید، اکنون زمان خوبی است که اکثر دستگاه‌های اینتل – به جز چند مک اینتل قدیمی – به‌روز هستند و تا چند ماه دیگر انتظار نمی‌رود که اعلامیه بعدی منتشر شود. .

احتمالاً یک انتخاب جدید ارزان قیمت آیفون

چهار واحد نسل جدید Apple iPhone SE، یکی قرمز، یکی سفید و دو سیاه، در کنار هم نشان داده شده اند.
عکس: اپل

با این حال، Mac Studio با M1 Max از 2000 دلار شروع می شود، که آن را در مقایسه با رایانه های شخصی رومیزی از پیش ساخته شده بسیار رقابتی تر می کند. ما باید خودمان آن را آزمایش کنیم، اما روی کاغذ M1 Max از نظر عملکرد شبیه به AMD Ryzen 7 5800X در این رایانه شخصی 1800 دلاری از پیش ساخته شده از HP است که شامل یک کارت گرافیک قدرتمند RTX 3070 نیز می شود. ما علاقه مند خواهیم بود که ببینیم اپل اکنون که در حال انتقال به یک رایانه رومیزی است و نیازی به تعادل مصرف انرژی با عمر باتری لپ تاپ ندارد، چقدر می تواند عملکرد بیشتری را از این پردازنده کم کند.

نمایش استودیو

صفحه نمایش استودیو جدید اپل با بدنه کامل آلومینیومی خود.
عکس: اپل
صفحه نمایش استودیویی جدید اپل با قیمت 1600 دلار چیز خوبی نیست مگر اینکه از طرفداران سرسخت بدنه آلومینیومی باشید و بخواهید برای ظاهر آن مبلغی را بپردازید. در حال حاضر، می توانید نمایشگر بسیار مشابه ال جی UltraFine 5K را در وب سایت خود اپل با قیمت 300 دلار کمتر از نمایشگر جدید استودیو خریداری کنید. UltraFine دارای همان رزولوشن 5120×2880 و طیف رنگی P3 است و همچنین قدرت کافی برای شارژ هر لپ تاپ مک را دارد. اگرچه اپل ترفندهای دیگری را تبلیغ کرد که امکان پذیر است زیرا استودیو نمایشگر دارای همان نوع پردازنده یک iPad پایه است، به نظر می رسید که آنها محدود به بهبودهای جزئی دوربین و صدا هستند. اما مانیتور ال جی دارای بلندگو و وب کم 1080p نیز می باشد.

اگر بودجه سخت 1000 دلاری برای خرید آی‌پد و تزئین آن با لوازم جانبی دارید، می‌توانیم ببینیم که چرا آی‌پد ایر، که در رنگین‌کمان‌هایی از رنگ‌های پاستلی عرضه می‌شود، ممکن است در رادار شما باشد. اما برای بقیه، ما هنوز گمان می‌کنیم که انتخاب به یک iPad ارزان‌تر که ارزش را با ویژگی‌ها متعادل می‌کند یا یک iPad Pro که عملکرد را به حداکثر می‌رساند برمی‌گردد.