بهترین اتاق فرار های سبک روحی و جنی رزرو از | allescape

اتاقی که توسط یه تیم حرفه ای و مجرب راه اندازی شده تا تمام اونچه که تو این سال ها در مورد مکان های تسخیر شده شنیدین رو از نزدیک لمس کنین. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالا روند بازی برای شما جذاب‌تر هم می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. ما در مای اسکیپ، برای اولین بار در دنیا، اولین دایرکتوری اکتور ها و گیم مستر ها را به همین منظور ایجاد کردیم، تا بتوانیم به یکی از معضلات اصلی اتاق فرار ها پاسخ دهیم . در اسکیپ روم ها فارغ از ژانرشان، معماها هستند که شما را به چالش میکشانند و بخش زیادی از انرژی و زمان صرف حل کردن این معماها می شود. بطور کلی، در اکثر اتاق فرار ها چند نوع معما وجود دارد که در ادامه با رایج ترین آن ها آشنا خواهید شد.

در واقع بسیاری از افراد تجربه این سبک از بازی‌ها را شبیه به ایفای نقش در فیلم‌های ترسناک می‌دانند. یک دلیل علمی برای پرطرفدار بودن داستان‌های ترسناک وجود دارد؛ درواقع زمانی که شما فیلم ترسناک می‌بینید یا در حال بازی در یک اتاق فرار با ژانر وحشتناک هستید، هیجان آل اسکیپ شما زیاد می‌شود. زمانی که فرد هیجان‌زده می‌شود، هورمون‌های مختلفی در بدنش شروع به ترشح می‌کند که مهم‌ترین‌ آن‌ها «دوپامین» است. درواقع به‌همین‌دلیل است که اتاق فرار در ژانر ترسناک معمولا پرطرفدارتر از ژانرهای دیگر مثل اکشن، تاریخی و فانتزی هستند؛ ضمنا دراتاق فرار اصفهاننیز می‌توانید این ژانر جذاب و هیجان‌آور را تجربه کنید.

اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام

بک یا همون برگشت به اتاق های قبل رو داریم اما جزئیات تعداد، کیفیتش و چگونگی اش رو بیان نمیکنیم تا جذابیتش از بین نره. حتما قبل از حضور بصورت مجازی(ایتا، تلگرام، واتساپ، اینستاگرام) ویا تلفنی برای رزرو سانس اقدام کنید. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

در اتاق فرار های معمایی شرکت کنندگان معمولاً در داخل اتاق یا اتاق هایی هستند و باید با حل معماها و رسیدن به سرنخ ها، ماموریت را با موفقیت به پایان برسانند یا بتوانند با به دست آوردن کلید اتاق از آنجا خارج شوند. بطور کلی و از دیدگاه آماتورها، اتاق های فرار یا ترسناک هستند، یا جنایی، یا معماگونه اما جالب است بدانید در زمینه اسکیپ روم، بی نهایت ژانر هستند و افرادی که اتاق فرار می سازند می توانند برحسب سلایق و علایقی که دارند اسکیپ روم مورد نظر خود را بسازند. با این حال، 10 ژانر اتاق فرار هست که بین مردم بیشتر طرفدار دارند و میخواهیم در ادامه نگاهی به آن ها بیاندازیم. این اسکیپ روم، بر اساس داستان زندگی دیمیتری دیویدُف دکتر روانشناس ساکن شهر مسکو که در سال ۱۹۸۵ در یک شرط بندی تمام زندگی و حتی خانواده خود را از دست داد، طراحی شده است. با شرکت در این اتاق فرار، شما توسط دیمیتری دیویدف به ایونت بازی مافیا دعوت میشوید. اتاق فرار مافیا باز (انتقام دیویدف) از لحاظ دشواری جزو دسته بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و دلهره آور بودن آن از ویژگی هایی است که به میزان ترسناک بودن این بازی افزوده است.

ویدئو اتاق فرار

بهترین اتاق فرار های سبک روحی و جنی رزرو از | allescape در آن زمان ها، اسکیپ روم یه سرگرمی معمایی بود و هدف آن، حل کردن مسائل و معماهای پیچیده و پیدا کردن سرنخ ها بود اما اگر قرار باشد ملاک تاریخچه اتاق فرار را حل معما در نظر بگیریم، قدمت اسکیپ روم می تواند به بیش از 5هزار سال پیش برگردد. در طی سال های اخیر به لطف کاوش ها و جستجوی هایی که در قسمت جنوب شرقی ترکیه صورت گرفته بود، 49 قطعه سنگی پیدا شد که با بررسی ها مشخص گردید قدمتشان به 5هزار سال پیش برمیگردد. این 49 قطعه سنگ با ظریف کاری ها و جزئیات بالا ساخته شده بودند و از 5 رنگ سبز، سفید، سیاه، آبی و قرمز در آن ها استفاده شده.

  • این مجموعه به دلیل هیجان بسیار زیادی که در اتاق فرارهای خود فراهم نموده است، در مدت زمان کوتاه با استقبال زیادی از سوی گروه سنی های مختلف مواجه و در حال حاضر تاج اسکیپ روم در لیست اسکیپ روم های پرطرفدار تهران قرار گرفته است.
  • شما هر کاری هم انجام دهید، در مواجه با ترس نمی توانید کار خاصی انجام دهید بخصوص زمانی که در یکی از ترسناک ترین اسکیپ روم های تهران هستید اما یکسری راه ها هست که پیشنهاد می کنیم به یاد داشته باشید چون شاید به کارتان بیاید.
  • ممکن است درطول بازی، تئاترهایی توسط این ارواح برای‌تان اجرا شود یا به‌نحوی دیگر آن‌ها با شما تعامل و ارتباط برقرار نمایند.
  • البته از همون ابتدای امر، گیم مسترهای حرفه ای اتاق تسخیر توضیحات لازم رو بهتون میدن و کمکتون می کنن تا درک درستی از موقعیتی که قراره توش گرفتار بشین، داشته باشین.
  • برخلاف اسکیپ روم ترسناک جنی و روحی، عمده ترس در اتاق فرار های ترسناک اسلشری بر اساس لمس کردن است.
  • از سال 1394 این بازی ها به ایران راه پیدا کردند و در حال حاضر می توانید دراتاق فرار ویروسو خونه جنی و سایر اسکیپ روم ها این بازی مهیج را تجربه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار