حمل و نقل کانتینری فریت بار کانتینری آرامیس کارگو | transemartlogistics

البته اتاق کامیون‌ها، معمولا بصورت چوبی تعریف شده است و تنها چارچوب آن فلزی است. در حالی که، کانتینر رو باز کاملا فلزی و مستحکم می باشد و می‌توان در صورت نیاز، یک کاور انعطاف‌پذیر و جمع‌ شونده، مثل برزنت، بر روی کانتینر قرار داد و استفاده کرد. کاهش هزینه‌های تدارکات (ناشی از تنزل هزینه‌های انبارداری، بسته بندی و حسابداری انبار، تسریع در گردش اموال). به دلیل اینکه مسئولیت بارگیری بر عهده حمل کننده قرار گرفته است ، هنگام تحویل کالا مسئولیت خسارت احتمالی هم بر عهده حمل کننده خواهد بود . استفاده‌ی هم‌زمان، از نیروی کشش دو جرثقیل، برای برداشتن کانتینر، یا نگله‌های سنگین، و افزایش قدرت برداشت محموله. دراین حالت، از نظر او، تفاوتی نمی‌کند که نصف، یا ربع چنین کانتینری پر شده باشد، یا تمام آن.

این عبارت مربوط به کالایی است که به صورت بسته بندی ، گالن ، پاندل یا نگله ( کالاهای غیر قابل بسته بندی ) حمل می شوند . منظور از CY فضا و محوطه ای است در داخل پایانه کشتیرانی برای مستقر شدن کانتینر ها در نظر گرفته می شود . کانتینرها تا زمانی که داخل کشتی بارگیری و به مقصد مورد نظر ارسال شوند ، در محو طه ای که در نظر گرفته شده است ، نگهداری می شوند . برای حمل و نقل بارهای ساختمانی مانند، فله های خاک و مواد معدنی که قرار است به صورت دریایی حمل شوند اصطلاحا Bulk-Break Bulk می گویند. زمانی که مقدار بارشما به صورت خرده بار محسوب می شود، شما می توانید قسمتی از کانتینر را اجاره کنید و نسبت به همان فضای درخواستی خود هزینه ی حمل و نقل را پرداخت کنید، به این نوع حمل خرده بار اصطلاحا LCL گفته می شود.

حمل کانتینری به روش Transshipment

حمل و نقل کانتینری فریت بار کانتینری آرامیس کارگو | transemartlogistics همچنین در حمل و نقل کانتینری محوطه کانتینری نیز باید در نظر گرفته شود.این محوطه برای پر و خالی کردن بار در کشتی‌ها استفاده می شود. کانتینر حمل و نقل ۲۰ فوتی محبوب​ترین و پر استفاده​ترین کانتینر است. این کوچکترین نوع کانتینر استاندارد است و اغلب برای حمل ماشین آلات سنگین و مواد خام مانند سنگ آهن و سنگ استفاده می​‌شود. برای استعلام دقیق هزینه حمل کانتینر به بررسی جزئیات بیشتری نیاز هست برای دریافت اطلاعات دقیق از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. اجاره کشتی و همچنین رزور کشتی در صورتی است که حجم بار به حدی باشد که این روش صرفه اقتصادی و توجیح پیدا کند. در مواردی مانند ارسال بارهای بسته بندی نشده مانند گندم، شکر و … شرکت ابتکار ترابر پارسا آماده ارائه همکاری با مشتریان عزیز میباشد.

تحت اللفظی واژه ترانشیپ به معنای انتقال بار یا کانتینر از یک وسیله نقلیه یا کشتی به یک وسیله نقلیه یا کشتی شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک دیگر می‌باشد. تعرفه دموراژ و هزینه معطلی کانتینرها با توجه به نوع آن‌ها و شرایط مختلف در ترمینال‌ها متفاوت می‌باشد. حجم بار شما چقدر هست آقای رحیمی و اینکه لطفا اطلاعات دقیق بار رو از طریق تماس اعلام کنید تا قیمت ها رو محاسبه و به شما اعلام کنید. حمل دریایی به آفریقا به اکثر پورت‌های آفریقا به صورت کراس استاف صورت میگیرد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت سریعمیتوانید با شماره‌های ثابت ۱۴۹ ۷۰۷ ۸۸ ۰۲۱و۰۲۱۸۸۷۰۸۵۶۶یا موبایل۱۶۲۷ ۳۴۳ ۰۹۱۲تماس بگیرید. 7- بايد داراي دريچه‌اي باشد كه بتوان در هنگام حمل و نقل بين‌المللي بوسيله گمرك مهر و موم گردد .

  • اما راه آهن ایران که 82 ساله عمر دارد، به دلیل تداوم مدیریت سنتی، کمتر از این همه تحولات عظیم جهانی تأثیر پذیرفته است.
  • برای مثال در صورتی که حجم بار شما در حمل دریایی به میزانی است که لازم باشد به صورت دربست یک کانتینر را در اختیار بگیرید نوع درخواست شما FCL خواهد بود.
  • در برخی موارد در حمل و نقل کانتینری ، ممکن است بار فرستندگان کالا ، به اندازه یک کانتینر کامل می باشد .
شرکت تدبیراندیشان مسیر کالا مفتخر می باشد با طراحی این سامانه، مسیر کالا را با بهترین و ارزانترین روش جهت ورود تجار ایرانی به بازارهای بین المللی هموار نماید. این گروه با هدف رفع مشکلات صاحبان کالا و شرکتهای حمل و نقل در ارتباط با یکدیگر تشکیل و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تبادل نظر با ذینفعان، سامانه حاضر را طراحی نموده است. همانطور که از نام آن پیداست، یک کشتی که به طور خاص برای نگهداری مقادیر زیادی محموله فشرده در انواع مختلف کانتینر ساخته شده است، کشتی کانتینری (کشتی) نامیده می‌​شود. فرآیند ارسال محموله در کانتینرهای مخصوص به نام کانتینرسازی شناخته می​‌شود کشتی‌های باری هستند که تمام بار خود را در کانتینرهای بین‌وجهی به اندازه کامیون حمل می‌کنند، به روشی به نام کانتینرسازی. آن‌ها یک وسیله متداول حمل و نقل تجاری بین وجهی هستند و در حال حاضر بیشتر محموله​‌های غیر فله دریایی را حمل می‌​کنند.

ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 390

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار