فروش انواع ویدئووال و نمایشگرهای بزرگ | asilight

Video Wall یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته میشه که به‌طور هماهنگ در کنار همدیگه قرار میگیرن و به‌صورت یکپارچه تصاویر موردنظر رو در یک سطح بسیار بزرگ به نمایش در ویدئو وال میارن. این نمایش ممکنه به‌صورت تکی یا به‌صورت مولتی (تعداد بیشتر) اتفاق بیفته. برای دریافت قیمت پیام بفرستید به تلگرام به آدرس ( کلیک کنید )۰۹۱۰۰۵۱۹۰۰۵ و ذکر کنید ویدئو والی به چه اندازه و برای چه کاری نیاز دارید. ویدئو وال جی پلاس دارای 18 ماه گارانتی معتبر گلدیران می باشد و توسط کارشناسان مجرب نصب و راه اندازی می شود.

  • این گونه از اطلاع رسانی علاوه بر ارائه سیمایی نا زیبا از سازمان ‌ها، موجب سردرگمی کارمندان و مشتریان می ‌شود.
  • با توجه به توضیحات بالا این مدل برای مصارف بسیار خاص استفاده میشه که میزان خطوط Bezel در اون‌ها اهمیت داشته باشه در غیر این صورت استفاده از LCD VIDEO WALL و LED WALL هم میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه.
  • این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ های تصویر دارند.
  • این مجموعه مجموعه ای غنی از ویژگی های کنترل از جمله دسترسی و گزارش دهی چند کاربر را فراهم می کند.
  • به عنوان نمونه ، بینندگان هدف در یک روز روشن به سختی می توانند محتوا را روی صفحه کم نور ببینند.
به این صورت که با جابجایی پیکسل تصاویر ثابت، اجازه جا ماندگی تصاویر را نمیدهد. مشخصهی دیگر این نوع ویدئو وال ها، شدت نور تصاویر است که بر اساس واحد cd/m2 (کندل بر متر مربع) یا همان واحد نیت اعلام میشود. در جهان امروزی بهتره از تبلیغات کاغذی استفاده نکنیم، چرا که دلیل اصلی نابودی محیط ‌زیست، همین استفاده‌ی نادرست از کاغذ هست. علاوه بر محیط ‌زیست، هزینه‌های بسیار بالای تبلیغات کاغذی باعث میشه که ما دائما مقداری از سرمایه‌ی خودمون رو برای تبلیغات هزینه کنیم.

از آن‌جایی که نمایشگر‌های صنعتی استفاده شده در ویدیو وال ال سی دی از بروزترین تکنولوژی‌های بهره می‌برند، فضای کمی را نیز اشغال خواهند کرد. در نهایت، قبل از تصمیم گیری برای خرید نمایشگر ویدئو وال، باید به مزایا و معایب آن توجه کرد و با نیازهای خود مقایسه کرد تا از خریدی بهتری بهره ببرید. در تمامی ویدئووال ها پورت های خروجی یافت می‌شود و می تواند داده های مختلفی را از دیگر دستگاه ها دریافت کند و خروجی را با آن داده ها تولید کند.

مشکل ویدئو وال‌های اولیه این بود که حاشیه بزرگی داشت که سطح مفید نمایش هر تلویزیون را احاطه کرده بود. بنابراین، فن‌آوری‌های جدید برای به حداقل رساندن فضای بلا استفاده بین نمایش‌گرهای مختلف معرفی شدند. سیستم های ویدئو وال امروزی عموما با استفاده از پنل های LCD، یا چندین LED به طور مستقیم استفاده می‌شوند. این ویدئو وال ها در گستره وسیعی از اندازه‌ها و معمولا با قطر صفحه بین ۴۶ تا ۸۰ اینچ موجود اند.

نرم افزار

اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت. پردازنده ها که کنترل کننده نیز نامیده می‌شوند، تجهیزاتی هستند که یک تصویر واحد را ایجاد می‌کند که به طور یکپارچه از طریق صفحات متعدد یک وال ویدئویی نمایش داده می شود. پردازنده ها تصاویر تکی را شکل می‌دهند و سپس آن‌ها را به بخش‌هایی تقسیم می‌کنند که بر روی صفحات تکی نمایش داده می‌شوند. با این که یک ویدئو وال کوچک‌تر و ساده‌تر فقط ممکن است به کارت گرافیکی در حد چند مانیتور احتیاج داشته باشند، اما اندازه های ویدئو وال همچنان در حال رشد است که بیشتر آنها به پردازنده نیاز دارند. ویدئو وال ها نمی‌توانند با دسته‌ای از هر نوع صفحه‌ نمایش دیجیتالی در کنار یکدیگر ساخته شوند. این نمایشگر‌های پیچیده و بزرگ باید با دقت طراحی شوند و با استفاده از سخت‌افزار ویدئو وال های تخصصی متصل شوند.

کنترلر ویدئو وال

فروش انواع ویدئووال و نمایشگرهای بزرگ | asilight

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار