قیمت ژل لب در سال 1402 انواع ژل لب با قیمت ویژه-مطب vip سیمارو

به همین دلیل پزشکان قبل از تزریق ناحیه مذکور را به خوبی با مواد بی حس کننده، بی حس می‌کنند و شما هنگام تزریق هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. بعد از تزریق هم به توصیه پزشک حتما گوش کنید تا کاملا درد از بین برود. پزشکی که عمل تزریق ژل به لب را انجام می دهد باید با دقت تمام در ناحیه مشخص شده و زاویه درست ژل را تزریق کند. مقدار ژل مصرفی به عوامل مختلفی مانند مقدار دلخواه زیباجو، نوع و مارک ژل و تشخیص متخصص بستگی دارد. 20 – باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که تزریق ژل لب یک روش تهاجمی محسوب شده و اگر توسط افراد بی تجربه و فاقد شرایط تزریق شود ، خطرات خود را به همراه دارد .

لب‌ها یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که فرم و حالت آنها تأثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. برخی از افراد بنا به دلایل مختلفی از فرم و حالت لب‌های خود رضایت ندارند‌. داشتن لب‌های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌کند.

این روزها شاهد مدل های تزریق ژل لب هستیم که هر کدام از این مدلها دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد. در واقع حجیم بودن لب ها می تواند در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار مطلوبی بگذارد. یکی از روش های مراقبت بعد از تزریق ژل لب ماساژ ناحیه ی تزریق می باشد.

در واقع نباید بافت غذا به صورتی باشد که فشار زیادی به لب و ناحیه اطراف آن وارد شود. شما تا 24 ساعت اول باید از غذاهایی استفاده نمایید که بسیار نرم هستند. در مدل چاک دار، در قسمت مرکزی لب پایین چاک و یا خط ایجاد می کنند تا حجم دو طرف لب پایین بیشتر دیده شود. از مزیت تزریق ژل مدل چاک دار می توان به لبخندهای بسیار زیبا اشاره کرد.

پس از بیحس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از فیلر در لب‌ها تزریق می‌شود. در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص پوست در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید. در ادامه می توانید جدول مدت زمان ماندگاری انواع ژل لب را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مدت زمان مانگاری ژل لب حدودی و به صورت نسبی می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار