لیست قیمت کیبورد، ۱۲ مرداد ترب

یکی از سوالاتی که برای کاربران زیادی ممکن است به‌وجود بیاید، تعمیر کیبورد بی‌سیم است. کیبورد بی‌سیم نیز مانند کیبوردهای معمولی کامپیوتر قابلیت تعمیر را دارد. در ادامه نکاتی که در تعمیر کیبورد بی‌سیم باید به آن توجه کنید را به اختصار شرح می‌دهیم. ممکن است شما فردی باشید که از چراغ‌های LED لپ‌تاپ استفاده‌ای نمی‌کند، اما روشن شدن این چراغ‌ها برای برخی افراد بسیار مهم است و عدم نوردهی آنها باعث بروز مشکل در کار این کاربران خواهد شد.

این گیرنده را می‌توانید به یکی از درگاه‌های پشت یا جلوی کیس کامپیوتر متصل کنید. بعد از اتصال کیبورد، از شارژ بودن و روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ معمولا از طریق دکمه‌ای در زیر کیبورد خاموش/روشن می‌شوند. همچنین بعد از اتصال، کیبور باید به طور خودکار شناسایی و نصب شود. اگر کیبورد ویژگی خاصی دارد، باید نرم‌افزار و درایورهای کیبورد را نصب کنید. این بخش از رایانه کاربردهای فراوانی دارد و به‌نوعی کنترل‌کننده کارها در رایانه است. مهم‌ترین کاربرد کیبورد انتقال کلمات، متون و اعداد به نرم‌افزارهای پردازشگر است، در واقع کیبورد رابط ارسال دستورات به کامپیوتر شما است.

  • عملکرد خوب لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد و موس می تواند تاثیر زیادی در راحتی و برطرف کردن نیاز کاربران داشته باشد.
  • برای ساخت کیبورد کامپیوتر از ماشین تحریر الهام گرفته شده است.
  • امکان تنظیمات دقیق RGB LED بیش‌تر در کیبوردهای گیمینگ رایج است.
  • این کیبوردها همان طراحی صفحه‌کلیدهای کوئرتی را دارند، با این تفاوت که کاملا انعطاف‌پذیر می‌باشند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تا کرده و حمل کنید.
  • چون اگر نوع طراحی کیبورد با ساختار بدنی شما سازگار نباشد با استفاده طولانی مدت دچار خستگی، درد عضلانی و عوارض بدنی خواهید شد.
از دیگر کاربردهای کیبورد می‌توان به هدایت و کنترل یک بازی اشاره کرد. برای کاربرانی که روزانه چند ساعت با کامپیوتر کار می‌کنند، کیبورد و ماوس از ابزارهای مهم به حساب می‌آید که سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با افزایش قیمت اجناس کامپیوتری، خرید ابزار با کیفیت به صرفه سخت  شده است. در این مقاله از تاپ رایان سعی کرده‌ایم که با توجه به نیاز و بودجه شما، یک راهنمای خرید کیبورد به شما پیشنهاد دهیم.در ابتدا به المان‌های مهمی که پیش از راهنمای خرید کیبورد باید بدانید می‌پردازیم.

TSCO KEYBOARD TK 8011

در قدم بعدی باید به دکمه‌های اضافی یک کیبورد دقت کنید، هرچه دکمه‌های اضافی و کاربردی یک کیبورد بیشتر باشد، کار با آن راحت‌تر است و محبوبیت بیشتری میان کاربران دارد. قیمت کیبورد بسته به مدل، نوع طراحی و قابلیت‌های پیشرفته متغیر است. اگر قصد هزینه کردن زیاد برای کیبورد دارید حتما به این قبیل مسائل توجه کنید. شکسته شدن دکمه کیبورد، کار نکردن برخی از آنها، گیر کردن برخی از دکمه‌ها و … همه می‌توانند باعث خرابی دکمه‌های صفحه کلید شوند.

کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon Static X K535P-KBS RGB

کیبوردهای مجازی امکان استفاده از رایانه را برای افرادی که دارای اختلالات حرکتی قابل توجهی هستند، می‌دهد. برخی از صفحه‌کلیدهای مجازی از پیش‌بینی کلمات برای افزایش سرعت ورود استفاده می‌کنند. برای فعال کردن کیبورد مجازی در ویندوز 11، مراحل زیر را دنبال کنید. با اینکه تقریبا همه‌ی صفحه‌کلیدها دارای دکمه‌های اعداد هستند اما خیلی از کیبوردها، مثل کیبوردهای لپ‌تاپ‌ها، صفحه کلید عددی که معمولا در سمت راست و پایین کیبورد قرار می‌‌گیرد را ندارد.

کیبورد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار