کتاب کمک درسی دروس طلایی ششم دبستان آرتی کالا | ketabko

کتاب کمک درسی دروس طلایی ششم دبستان آرتی کالا | ketabko

کتاب های کمک درسی ششم دبستان به چندین دسته تقسیم می‌شوند که هرکدام در جایگاه و زمان خود می‌توانند به دانش‌آموزان این پایه کمک کتاب کمک درسی ششم دبستان کنند. اگر به دنبال یک کتاب کمک درسی جامع می‌گردید که طبق برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدارس و به صورت هفتگی تمامی مطالب مهم هر درس را مرور کند، کتاب پیک آدینه ششم دبستانانتشارات پویشیکی از بهترین انتخاب‌هایتان خواهد بود. این کتاب که برای تمرین هفتگی در نظر گرفته شده، شامل 6 بخش ریاضی، علوم تجربی، فارسی، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمان و آموزش قرآن است. کتاب شاهکار ریاضی ششم دبستان کلاغ سپید یکی دیگر از کتاب های کمک درسی ریاضی ششم دبستان است که کمک شایانی به یادگیری و فهم بهتر مطالب کتاب درسی می‌کند. هدف این کتاب، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات کلاسی است و چینش مطالب آن در همین راستا صورت گرفته است.

  • سوالات این کتاب کمک آموزشی به صورت طبقه‌بندی‌شده هستند و از سطح آسان تا سطح دشوار ادامه می یابند.
  • کتاب دروس طلایی ششمانتشارات کاگوهم مانند کتاب گام به گام منتشران، همان هدف تسریع مطالعه کتاب درسی و تفهیم بهتر مطالب آموزشی را دنبال می‌کند.
  • همان‌گونه که اشاره کردیم، پایه ششم دبستان آخرین سالی است که فرزند شما در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کند و پس از آن وارد دوره متوسطه می‌شود.
  • در کنار درس‌نامه کامل، این کتاب شامل نمونه‌ سوالات امتحانی نوبت اول و نوبت دوم هم بوده و دانش‌آموزان را کاملا برای شرکت در امتحانات مختلف آماده می‌کند.
  • انتخاب و تایید اساتید در استادبانک با دقت بسیار بالا انجام شده و اساتیدی که اجازه تدریس می‌گیرند جزو بهترین‌های رشته خودشان به حساب می‌آیند.
  • کتاب ای کیو EQ پرسمان جامع ششم گاج از آن دسته کتاب های کمک درسی است که برای آمادگی امتحانات مختلف و مرور شب امتحان به کار می‌آید.

تعداد کتاب‌ها نسبت به پایه‌ی پنجم افزایش می‌یابد و مطالب کمی پر اهمیت‌تر می‌شوند. همچنین برای دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان را دارند، مقطع ششم دبستان مهم‌ترین و سرنوشت سازترین سال در بین سال‌های دبستان است. به همین دلیل وجود یک وسیله کمک آموزشی در کنار کتاب‌های درسی بسیار لازم و ضروری است. از بهترین و جامع‌ترین ابزارهای کمک آموزشی می‌توان به کتاب‌های کمک درسی پایه‌ی ششم اشاره کرد. سری کتاب های سیر تا پیاز گاج را می‌توان یکی از بهترین کتاب کمک درسی ششم دبستان دانست. این کتاب ها در بخش‌های مختلف، دانش‌آموز را برای امتحانات مختلف آماده می‌کنند.

کتاب های کمک درسی ششم ابتدایی

سوالات این کتاب کمک آموزشی به صورت طبقه‌بندی‌شده هستند و از سطح آسان تا سطح دشوار ادامه می یابند. دانش‌آموزان با مطالعه درس‌نامه‌های این کتاب و پاسخگویی به سوالات آن می‌توانند با آمادگی کامل در آزمون‌های مختلف شرکت کنند و بهترین نتیجه را به‌دست آورند. طراحی زیبای بصری این کتاب باعث ترغیب بیشتر دانش‌آموزان به حل انواع سؤالات تشریحی، درست و نادرست و تستی می‌شود. کتاب سیر تا پیاز علوم ششم دبستان گاج مانند دیگر کتاب‌های این مجموعه، در سه بخش آموزش، امتحان و تست ارائه می‌شود. بخش اول مانند دیگر کتاب های کمک درسی به درس‌نامه و آموزش نکات مهم هر مبحث اختصاص دارد. بعد از آن در بخش امتحان سوالات تشریحی هر مبحث مطرح شدند تا آمادگی پرسش‌های کلاسی و آزمون‌های تشریحی را در دانش‌آموز ایجاد کنند.

سه گانه هوش کلامی و درک مطلب ششم خیلی سبز

گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. پاسخنامه برخی از سوالات مفهومی و همچنین کلید همه سوالات محاسباتی در این کتاب گفته شده است. این کتاب را توحید شکری، سمانه نومیری و محمدرضا فاتحی نسب با همکاری هم تالیف کرده اند.

کتاب کار طلایی علوم ششم دبستان کاگو

لذا در کنار استفاده از کتب درسی، خرید کتاب کمک درسی نیز به‌شدت توصیه می‌شود. یک انتشارات خوب، مرتب کتاب‌های خودش را بهبود داده و در تجدید چاپ مشکلات آن را برطرف می‌کند. کلاغ سپید یکی از برندهای فعال در حوزۀ آموزش است که همیشه تغییرات مثبتی در کتاب‌های خود ایجاد کرده و سعی می‌کند به‌روز باشد. مثل هر کتابِ کمک درسی استاندارد، فارسی ششم شاهکار با درسنامه شروع می‌شود که به خوبی نکات درسی را بیان کرده است. در این کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای متعددی برای آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به مدارس خاصی مثل تیزهوشان در نظر گرفته شده است. تنوع مباحث و نوع نگارش این کتاب جذاب بوده و انتخاب خوبی برای درسِ فارسی ششم به حساب می‌آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار