کناف سقف پذیرایی مستطیلی سقف-کناف آوگون

عمران مدرن مجری انواع طرح کناف سقف شامل کناف کاری سقف آشپزخانه ، کناف کاری سقف پذیرایی و … کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید از رایج ترین کناف های مورد استفاده است این نوع کناف به دلیل سادگی و زیبایی خود فضایی شیک در خانه شما ایجاد می کند. متراژ کار و فضای مورد نظر شما، اولین عاملی است که از شما برای تعیین قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی، کناف آشپزخانه، کناف کاری دیوار و هر پروژه دیگری پرسیده می‌شود.

مهمترین عواملی که بر قیمت کناف کاری ساختمان تاثیر می‌گذارند را در ادامه بررسی میکنیم

از طرفی، بعد از نصب گچ‌برگ‌ها و اتمام کناف کاری سقف آشپزخانه یا کناف کاری دیوار، باید درزگیری و بتونه کاری انجام شود. جنس مصالح مورد استفاده در این مرحله مستقیما بر کیفیت کار و همچنین هزینه کناف تاثیر می‌گذارد. در کناف کاری سقف پذیرایی و یا اتاق خوب می توان از انواع مختلف کناف استفاده کرد. اما در کناف کاری سقف آشپزخانه به دلیل انجام پخت و پز و نیاز به شست و شو و تمیز کردن مداوم فضا، بهتر است که از نوع ضد رطوبت آن استفاده گردد.

قیمت گچ برگ کناف در یزد

چوب موجب افزایش حجم کناف می شود و اما تغییر چندانی در وزن آنایجاد نمی کند. به همین علت کناف سقف به عنوان یکی از بهترینراهکارهای تزئینی ساختمان شناخته می شود، زیرا بار اضافی به سازه وارد نمی کند وایمنی بیشتری دارد. برای آشپزخانه‌هایی که هر سه طرف آن‌ها کابینت و سایر لوازم آشپزخانه وجود دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها، کناف کاری سقف هلالی شکل است. این شکل از کناف کاری سقف برای کسانی که به دنبال انتخاب‌هایی لوکس و مجلل هستند نیز بسیار مناسب خواهد بود.

هرچه متراژ فضای شما بالاتر باشد، میزان کار و مصالح مصرفی بیشتر و در نتیجه هزینه کناف سقف یا دیوار هم افزایش پیدا می‌کند. اجرای کناف کاری سقف نسبت به گچکاری و گچ­بری سقف و یا رابیتس کاری آن زمان کمتری می برد. علاوه بر این امکان پیاده سازی طرح های هندسی مختلف را فراهم می نماید.

متخصصان بعد از بازدید محل، با توجه به‌ میزان مصالح و تعداد روز موردنیاز، هزینه تعمیر کناف را اعلام ‌‌می‌کنند. دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است. عموما قیمت سقف تمام دکوراتیو با طرح‌های منحنی به صورت کلی اعلام می‌شود. جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد. چرا که خانه جزو دیدنی ها است و هرکس به منزل بیایند در مرحله اول به سقف نگاه می کنند و از کناف استفاده کنید تا هر چشم هر بیننده را خیره تر کنید. مدیریت اجرایی شرکت آذرین ساتراپ به خوبی توانسته اعتبار و ارزش صنعتی خود را تا به الان حفظ کند .

همچنین به دلیل بالا بودن میزان رطوبت در حمام و سرویس بهداشتی نیز، استفاده از کناف ضد رطوبت قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی پیشنهاد می گردد. کناف را می توان در تمام سقف و یا تنها در بخشی از سقف اجرا نمود. به طور مثال امروزه اجرای کناف دور لوستر و یا اجرای کناف آرک آشپزخانه رواج بسیاری یافته است.

  • جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.
  • ورق کناف (یک یا چند لایه) با پیچ مخصوص روی این قاب‌ها محکم می‌شود.
  • تفنگ های پیچ دارای تنظیمات دقیق عمق هستند، بنابراین پیچ ها را به درستی دریافت می کنید.
  • این محصول در ایران اصطلاحا صفحات کناف، ورق کناف یا صرفا کناف نامیده می‌شود.
  • گاهی لازم است قبل از نصب کناف، برای رفع نم و رطوبت و ترک‌های دیوار و سقف از متخصصان کمک گرفت.
  • از چپ یا راست بودن لوله کشی مدار آن مطمئن شوید تا در انتخابتان مشکلی نداشته باشید.
کناف سقف پذیرایی مستطیلی سقف-کناف آوگون بنابراین رعایت نکاتی مانند تعویض فیلتر، رسوب‌گیری و سایر موارد فنی می تواند در محافظت از دستگاه و افزایش طول عمر آن موثر باشد. امکان استفاده از فن کویل ایرانی ساراول در ساختمان های بلند فراهم است و همچنین دارای راندمان و بازدهی بسیار بالایی است. برای آنکه از سلامت گیاهان خود مطمئن باشید، بهتر است قبل از هر اقدامی نیاز آنها را بشناسید. نور، آبیاری، خاک و تغذیه هر گونه گیاهی با دیگری متفاوت است. معمولا توصیه می شود که در کنار مبلمان بیرونی خود از چتر و یا سایبان نیز استفاده کنید.

عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. اما به این صورت نیست که طرح کناف سقف مستطیل فقط برای مکان ها بزرگ استفاده شود در برخی موارد دیده شده از این نوع کناف برای مکان ها کوچک نیز استفاده شده است. در این نوع کناف، می توان نور مخفی برای کناف نیز اجرا نمود که نه تنها به نورپردازی خانه کمک شایانی می کند بلکه به زیبایی کناف می افزاید. یک متخصص حرفه‌ای با بازدید از محل نصب کناف، زیرسازی و مقاومت سازه اصلی را‌‌ می‌سنجد تا از وقوع خسارات احتمالی جلوگیری کند.

اجرای درست طرح کناف اپن آشپزخانه به مهارت استادکار وابسته است. یکی از مواردی که بحث کناف اپن آشپزخانه را مهم کرده همین امر است. به عبارتی هم باید فضای بالای کانتر را مجزا کند و هم با دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی همخوانی کامل داشته باشد. کناف اپن آشپزخانه و کانتر تاثیر زیادی در نمای دکوراسیون خواهد داشت. کناف سقف مستطیلی ، همه اتصالات و کابل های برق داخل سقف را در خود پنهان کرده و نمای بسیار ساده و شیکی دارد. با توجه به ارتفاع سقف پذیرایی خود می توانید از ضخامت های متفاوت کناف استفاده کنید تا از کوتاه تر شدن ارتفاع جلوگیری شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار