۵ نکته برای محافظت از لوازم خانگی به بهترین شکل هنگام قطعی برق انجمن صنایع لوازم خانگی ایران | takdoo-تکدو

هر بار استارت موتورهای AC با فرکانس و ولتاژ معمول برق شهری، باعث ایجاد شوک در دستگاه و مدار برق ساختمان می‌شود که معایب کوتاه‌مدت و بلندمدتی را به همراه دارد. اینورتر دستگاهی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند. در حین این تبدیل، امکان تغییر فرکانس و ولتاژ نیز فراهم می‌شود و در نتیجه موتورهای الکتریکی AC می‌توانند به آرامی شروع به فعالیت کنند یا با توان کمتر به فعالیت ادامه بدهند.

محافظ کولر آنالوگ دیواری دوشاخه دار آفر الکترونیک

در هنگام انتخاب محافظ مخصوص کولر های گازی و پکیج ها از کیفیت ساخت و دوام بالای آن ها اطمینان حاصل کنید. بنابراین تهیه یک محافظ مخصوص کولر گازی با توانی بین ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ وات می تواند انتخاب مناسبی برای محافظت از کولر باشد. بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی وسایل برقی و جلوگیری از ضررهای مالی به هنگام قطع برق استفاده از همین راهکارهای ساده می باشد که ضمن سالم ماندن وسایل برقی از تعمیرات آنها نیز بی نیاز می شوید.

  • بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی وسایل برقی و جلوگیری از ضررهای مالی به هنگام قطع برق استفاده از همین راهکارهای ساده می باشد که ضمن سالم ماندن وسایل برقی از تعمیرات آنها نیز بی نیاز می شوید.
  • همانطور که گفتیم یکی از اولین موضوعات مهم هنگام خرید محافظ برق آشنایی با توان خروجی است.
  • یخچال‌های ساید به دلیل فعالیت زیاد کمپرسور، با نوسانات و قطعی برق؛ آسیب پذیرتر هستند.
  • آیا درست است که قطع شدن جریان برق به صورت پی در پی می‌تواند باعث سوختن تلویزیون، کامپیوتر و یا دیگر لوازم خانگی شما شود؟ اگر این مطلب صحت داشته باشد ممکن است خسارات زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد.
  • کولرهای گازی نیز یکی دیگر از گروه‌های محصولات هستند که با استفاده از اینورتر، مزایای قابل توجهی را به دست می‌آورند.
  • برخی از دستگاه‌هایی که دارای سیم پیچی بیشتر و مدارهای ضعیف‌تری هستند، از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه نیاز به محافظت بیشتر دارند.
۵ نکته برای محافظت از لوازم خانگی به بهترین شکل هنگام قطعی برق انجمن صنایع لوازم خانگی ایران | takdoo-تکدو «ال کا ایران» اولین پایگاه خبری تخصصی حوزه لوازم خانگی در ایران است که به صورت متمرکز به معرفی محصولات داخلی و خارجی صنعت لوازم خانگی می پردازد. ال کا ایران قصد دارد تا به دور از اصطلاحات تخصصی، به زبانی ساده، متفاوت و قابل درک برای عموم مردم به معرفی محصولات خانگی و اعلام قیمت کالاها در بازار و کارخانه بپردازد تا به این واسطه خرید لوازم خانگی برای مردم آسان‌تر شود. محافظ برق یخچال دارای زمان تاخیر بالاتری از محافظ برق های تلویزیون و کامپیوتر است و زمان تاخیری بین 4 تا 6 دقیقه دارد.

اگر اقدامات ضروری برای محافظت از لپ تاپ و کامپیوترتان را به انجام نداده باشید، این مسئله می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را مانند آسیب‌های سخت افزاری به باتری و هارد درایو به بار بیاورد. درست است که وسایل برقی مختلف، خیلی وقت‌ها کارتان را راحت‌تر می‌کنند، ولی واقعیت این است که به برخی از این وسایل نیاز چندانی پیدا نمی‌کنید. حتما قبل از خرید به این موضوع دقت کنید که آیا خرید هر وسیله برقی برایتان توجیه دارد یا نه. وگرنه هم هزینه اضافی بابت آن پرداخته‌اید و هم وسیله‌ای که خریده‌اید فضای اضافی اشغال می‌کند.

نقش لامپ اضافی در افزایش بار مالی قبوض

این در حالی است که زمان تاخیر لوازم صوتی و تصویری بین 30 ثانیه تا 1 دقیقه است. یخچال ها به طور کلی نیاز دارند که در تمام طول روز روشن بوده و به کار ادامه دهند و به توانی بین 2 تا 3 هزار وات برای کار کردن نیاز دارند. به همین دلیل در بازار محافظ برق مخصوص یخچال و فریزر وجود دارد و باید دقت شود که محافظ از توانی بین 2000 تا 3000 وات داشته باشند. استابلایزر (به معنای تثبیت کننده) دستگاهی هوشمند است که با سنجیدن میزان ولتاژ به صورت مداوم، افت و افزایش جریان را تشخیص می‌دهد. استابلایزر با تشخیص ولتاز نامناسب، یک جریان مناسب و سازگار را به دستگاه برقی شما هدایت خواهد کرد تا مشکل نوسانات برق را به بهترین شیوه مدیریت نماید. ماشین لباسشویی در مدل‌های مختلف را می‌توانید در اکثر خانه‌ها پیدا کنید.

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده ابرازآلات در ایران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار