آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوینکس Coinex ایران ارز دیجیتال

عملکرد این برنامه به این شکل هستش که هر 30 ثانیه بطور تصادفی و بر اساس الگوریتم های ریاضی یک پسورد شش رقمی تولید می کنه و بعد 30 ثانیه دوباره این پسورد تغییر می آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل کنه. هر موقع شما بخواین وارد اکانت کوینکس خودتون بشین، باید این برنامه رو باز کنین و عدد شش رقمی خودتون رو در قسمتی که ازتون می خواد وارد کنین. اگه این برنامه رو ندارین اسمش رو سرچ کنین و نصب کنین و اگه دارین، گزینه next رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین. کارمزد در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مقدار پولی است که تقریبا تمامی این صرافی‌ها در ازای اقداماتی که برای کاربران خود انجام می‌‌دهند دریافت می کنند. اصولا این کارمزدها شامل فعالیت‌هایی از قبیل واریز، برداشت و معاملات می‌شود. برای واریز وجه به کیف پولصرافی کوینکس روی گزینه wallet در قسمت منو کلیک کرده و در قسمت asset portfolio اسم کوین موردنظر را وارد کنید و روی گزینه deposit کلیک کنید.

برای معاملات اسپات و مارجین حداقل ارزش معاملات کوینکس یک دلار و برای معاملات فیوچرز این رقم حداقل پنج دلار است؛ به این معنی که سفارش خرید و فروش با ارزش کمتر از این مقادیر اجرایی نمی‌شود. فهرستی از ارزهای دیجیتال موجود در حساب کاربری به نمایش درمی‌آیند. CoinEx Token با نام اختصاری CET، توکن اختصاصی صرافی کوینکس است. این توکن در ژانویه سال 2018 و مبتنی بر بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد؛ اما پس از مدتی و با راه‌اندازی شبکه بلاک چین اختصاصی کوینکس به آن منتقل شد. کاربرد اصلی توکن CET پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در این صرافی است.

مدیریت وضعیت ورود:

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوینکس Coinex ایران ارز دیجیتال

علاوه بر تبدیل رمز ارزها به یکدیگر در این صرافی کاربران می‌توانند توکن‌های coin ex token یا همان CET را ارسال و دریافت کنند. این توکن ارز بومی صرافی کوینکس است که فقط در داخل همین صرافی قابل خرید و فروش است. اگر به این موضوع توجه نکنید، قطعا به مشکلات زیادی بر خورد می کنید. احتمالا شاید تا به حال درباره امنیت زیاد شنیده باشید. هر صرافی و یا کیف پولی که برای انجام معاملات خود انتخاب می کنید، باید از لحاظ امنیتی کاملا حرفه ای باشد. زمانی که صرافی انتخابی شما امنیت نداشته باشد، ممکن است توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله بگیرد.

CPI چیست؟ چه تاثیری در بازار فارکس دارد؟

برای مثال فرض کنید شما سفارش خرید ارز دیجیتال A با قیمت ۲۵ دلار قرار داده‌اید. تا زمانی که سفارش کامل نشود گفته می‌شود که این سفارش اجرا نشده است. در این شرایط، موجودی شما کمتر از موجودی واقعی حساب شما می‌شود. وارد وب‌سایت coinex.com شده و اطلاعات ورود به حساب خود را وارد کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور مختصر مراحل ایجاد حساب در صرافی کوینکس و نحوه ورود به آن را برایتان شرح دهیم.

طریقه دریافت ارز دیجیتال به کیف پول صرافی کوینکس CoinEx

کوینکس از زبان های بسیار زیادی پشتیبانی می نماید که یکی از آنها زبان فارسی است. ثبت نام در کوینکس به زبان فارسی دقیقا روند مشابهی با روند بالا دارد. آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس را به صورت کامل و جامع با شما مرور کردیم. در انتها اما سعی داریم تا نکات بیشتری درباره استفاده از خدمات این صرافی را با شما در میان بگذاریم. در نظر داشته باشید که استفاده از تمام ترفندهای آموزش داده شده برای کاربران ایران الزامی نیست اما لازم است. زیرا بدون این ترفندها و آموزش ها امنیت حساب کاربری شما در کوینکس کم شده و امکان هک شدن آن وجود خواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار