آموزش جامع صرافی کوینکس (Coinex) -ایران ارز دیجیتال

این صرافی ارز دیجیتال، ارائه دهنده خدمات مختلف برای محصولات مبتنی بر بلاک چین است. صرافی کوینکس در اواخر آوریل ۲۰۱۹ ، سرویسی به نام Accelerator(شتاب دهنده) ، معرفی کرد که متخصصان بورس بهادار از این سرویس نهایت استفاده در بستر بلاکچین را بردند که باعث پیشرفت اینگونه پروژه ها میشد . علاوه بر آن هر روز ساعت ۲۰:۳۰ از موجودی HAKA کاربران صرافی کوکوین اسنپشات گرفته میشود و در نهایت ۲۰ کاربر برتر بر اساس میانگین موجودی روزانه آنها مجموعا ۱۰،۰۰۰ دلار از این توکن جایزه دریافت میکنند. در بالای صفحه باز شده در Account Settings، نمائی کلی از نحوه امکان خرید یا واریز رمزارز به حساب کاربری صرافی نمایش داده شده است که در آن مرحله اول ثبتنام یا Sign Up بوده که به انجام رسید، مرحله دوم احراز امنیت دو مرحلهای یا 2FA Security Settings میباشد که از دو طریق Bind TOTP (اتصال رمزعبور یکبار مصرف برمبنای زمان) یا Bind Mobile Number (اتصال شماره همراه) امکان پذیر است و در نهایت امکان خرید و واریز رمزارزها برای کاربر ایجاد میشود.

به این منظور، در بخش Security Settings و روبروی مورد TOTP Authentication، گزینه Bind را انتخاب کنید. نکته: واریز و برداشت در صرافی Coinex به صورت پیشفرض در Spot Account انجام میشود و برای انتقال به سایر حسابها از گزینه Transfer استفاده میکنیم. از میان صرافیهای متمرکز ارز دیجیتال، صرافی Coinex از جمله صرافیهائیست که به دلیل عدم اعمال تحریم بر شهروندان ایرانی، در میان کاربران ایرانی دارای محبوبیت میباشد. در بخش ۱، آدرس ایمیل مدنظر خود برای کار با این صرافی را وارد کرده و در بخش ۲، رمز عبور ورود به حساب کاربری خود در صرافی را وارد کنید.

تمام کارمزدهای ترید در پلتفرم کوینکس محاسبه شده و سپس به توکن CET تبدیل می شوند. با این حال، این واریزیها همیشه از کارتهای اعتباری پشتیبانی نمیکنند، در این صورت کاربران باید سایر داراییهای دیجیتالی را با استفاده از پول فیات خریداری کنند و سپس آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنند. در این صورت لازم است بخش های تصویر را با اطلاعات برداشت Coinex مطابق راهنمای زیر تکمیل کنید. صرافی Coinex فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ آغاز کرد. هدف سند باکس Sandbox این است که محلی برای سرگرمی باشد که در آن مشاغل و افراد مشهور بتوانند از طریق تجربیات مجازی در متاورس Metaverse با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این استخر استخراج امکان استخراج بسیاری از رمز ارزها را با تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم تراکنش های بالا در اکسچنج کوینکس coinex دسترس قرار میدهد.

در بخش معاملات Spot وبسایت CoinMarketCap، با میزان تراکنش بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در زمان نوشتن این مقاله، قادر به کسب رتبه ۴۷ شده است ولی در معاملات آتی یا Futures که در وبسایت تحت عنوان ابزار مشتقه یا Derivatives از آن یاد میشود، هیچ دادهای از این صرافی ثبت نشده است. جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا دچار تحریم های زیادی شده است اما تا به کنون صرافی کوینکس هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و ایرانیان می توانند بدون داشتن هیچ محدودیتی از این صرافی پر از امکانات جذاب و بی نظیر استفاده کنند. تا به امروز صرافی کوینکس هیچ مشکلی با کاربران ایرانی و تحریم ها نداشته است، اما در آینده ممکن است که عکس ماجرا شود و هیچ کدام ما از آینده صرافی ها و بازار ارز دیجتالی و سایر موارد و تصمیماتی که می گیرند، آگاهی نداریم. در صورت تکمیل احراز هویت، این رقم به ۱ میلیون دلار در روز افزایش پیدا میکند و در ادامه از طریق ارتباط با پشتیبانی صرافی، امکان افزایش این رقم میباشد.

یادتون نرفته که در بالا گفتم استخر استخراج ViaBTC جزء بزرگترین و معروفترین استخرهای ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. به منظور انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، صرافیهای ارز دیجیتال همانند یک میانجی بین دو معاملهگر عمل کرده و انجام تراکنشها را به شدت ساده و سریع میکنند. لذا به صورت کلی می توان گفت که خوشبختانه صرافی کوینکس جزو صرافی هایی است که کارمزد پایینی دارد و از این جهت برای ترید روزانه و نوسان گیری بهترین گزینه برای ایرانیان به حساب می آید. این شرکت جزو اولین پذیرندگان رمزارزها به حساب آمده و امروزه نیز با توسعه خدمات خود، از دهها ارز دیجیتال پشتیبانی میکند. به منظور دیدن انواع کارمزدها در بخش های گوناگون کوینکس در پایین صفحه صرافی کوینکس و در بخش Conditions، شما باید Fees را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا تمامی کارمزدها برای شما به نمایش در آیند. در این مقاله ما سعی کردیم درمورد صرافی و انواع صرافی ها ، کوینکس و مزایای آن و چگونگی ثبت نام در آن ، اطلاعاتی کسب کنیم .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار