اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم-آل اسکیپ

اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره. پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید.

اتاق فرار چیست؟[ویرایش]

نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.

  • اتاق فرار کوروش تهران به نام سکیپ می هم در مجتمع تحاری کوروش چند اتاق با درجه سختی‌های مختلف دارد.
  • در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند.
  • خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید.
  • در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.
  • ممکن است تا به حال اسم این بازی جذاب را نشنیده باشید؛ یا حتی آن را تجربه کرده باشید.
  • یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر خود کشته می‌شود.

شب سیزدهم، کابوس، کمپ آلفا، آرماگدون، احضار، طاعون، طهران 1346، شام آخر و سرقت اتاق فرارهای فعلی ما در تهران هستند. اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. اتاق فرار کابوس از جمله بهترین انواع اتاق فرار در ایران است. سبک اصلی این اتاق فرار، همان طور که انتظار دارید، ترسناک و سسورئال است.

در این اتاق شما دائما صدای خنده­ دختر بچه‌ای را می شنوید که روحش در دیوارهای این اتاق‌ها گیر افتاده. دختر بچه‌ای که مثل بقیه اعضای خانواده، سال­‌ها پیش به دست پدر خانواده این سایت را مرور کنید کشته شده! اگر موفق به آزاد کردن روح این دخترک نشوید، به ناچار یکی از اعضای جوانتان کشته می‌شود! هزینه تجربه این سناریوی وحشتناک و پراسترس، نفری ۸۵هزار تومان است. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود. یک پرسنل به‌عنوان گرداننده بازی تمام نکات را اعم از داستان، هدف نهایی بازی، قوانین مشخص هر اتاق فرار برای گروه شما بیان می‌کند. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه. در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند.

معما در اتاق فرار

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم-آل اسکیپ

پس اگر برای اولین بار قصد بازی در اسکیپ روم را دارید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید. اگر دچار بیماری آسم هستید یا مشکلات قلبی دارید، حتماً این موضوع را پیش از شروع بازی به بازی گردان اطلاع دهید. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه!

اتاق فرار حجله

البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند. اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست مراجعه کنید. همه ما می خواهیم به عنوان رهبر شناخته شویم … خوب ، این یک فرصت عالی برای ادعای عنوان جدید شماست.

اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند. اولین بار این بازی در کشورهای آسیای شرقی طراحی شد، سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد. اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح شد. سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

جالبی اتاق فرار در این است که شما در کنار این حس‌ها باید منطقی تصمیم بگیرید. شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید. هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار