اشتباهات رایج در مورد آسانسور و پله برقی آسانسور و پله برقی بنیس فراز

وسیله‌ای مکانیکی است که از طریق سیم بکسل یا زنجیر به سیستم پاراشوت کابین متصل شده تا در مواقع افزایش سرعت مجاز قفل کرده، برق موتور آسانسور را قطع و سیستم ترمز ایمنی را فعال کند. طی سالیان اخیر، ابداعات مختلفی توسط تولید کنندگان پله های برقی صورت گرفته است. بعنوان مثال پله برقی مارپیچی که توسط یکی از سازندگان ابداع و نصب گردیده است. این ابداعات همگام با گسترش صنعت و تغییر ذائقه بازار صورت گرفته و ادامه خواهد یافت. بعلاوه صنعت پله برقی پیش بینی یک رشد چشمگیر در بازارهای ناشناخته ای نظیر چین و مجارستان را نموده که رخ دادن این امر نشانه هرچه بیشتر شناخته شدن مزایای استفاده از پله برقی در دنیاست.

انواع آسانسور برای ساختمان‌های تجاری

ممکن است یک روکش لاستیکی بر روی سطح آنها کشیده شود تا امکان لغزش مسافرین را کاهش دهد. همچنی ممکن است یک خط نشانگر زرد رنگ جهت مشخص کردن لبه های پله اضافه گردد.لبه های دیواره و کف پله بصورت عاجدار تعبیه شده که این عاجها بگونه ای قرار میگیرد تا با عاجهای صفحه شانه ای در بالا و پائین پلتفرم جفت شود. پله ها توسط یک زنجیر فلزی که در یک مسیر بسته قرار دارد به یکدیگر متصل می باشند بطوریکه بدنه هر پله می تواند نسبت به پله مجاور خم شده و زاویه ایجاد نماید.

بالابر کارخانه ای

اشتباه– بسیاری از مردم فکر می کنند پله برقی خیلی سریع حرکت می کند. آسانسورهای مسافربر در سه نوع کششی، هیدرولیکی و مغناطیسی که در قالب MRL ، دوبلکس و تکی نصب می شود. ارائه خدمات مشاوره ای توسط گروه مهندسين در طراحی و انتخاب انواع آسانـــسورهای صنعتی و پالايشگاهی با IP ويژه. دارا بودن قويترين گروه فنی و مهندسی جهت ارائه خدمات پس از فروش که دارای اهميت خاصی ميباشد. به صفحاتی که در دو طرف استپ ها یا همان پلکان پله برقی قرار می گیرد اسکرت می گویند. این نوع از آسانسورها جهت صرفه جویی در انرژی و فضای کاربردی طراحی شده است ؛ که دارای مفهوم بدیهی از حفاظت محیط زیست است .

سیبرگ، کلمه پله برقی را از ترکیب دو واژه ESCALA که در لاتین به معنای پله ها می باشد و ELEVATOR که به معنای آسانسور است ابداع نمود. در 1910 سیبرگ حق ثبت اختراع خود را به شرکت آسانسور اوتیس واگذار نمود. علیرغم پیشرفتهای بسیاری که در زمینه تکمیل این اختراع از بدو تولد تا کنون صورت گرفته، اما طراحی اولیه سیبرگ، هنوز هم اساس ساخت پله برقی است. این ماشین تشکیل شده از دو پلتفرم بالا و پائین که توسط یک خرپای فلزی بهم متصل هستند. خرپا شامل دو چرخ محرک است که یکسری پله تاشو را بصورت یک حلقه پیوسته به حرکت در می آورند. خرپا همچنین مجهز به حفاظ و دو نوار دستگیره است که با سرعتی هماهنگ با سرعت حرکت پله ها حرکت می کنند.

بنابراین بسادگی می توانند طی حرکت دریک مسیر حلقوی سایت به مبدا بازگردند. هدایتگر ها، پله ها را از مسیر زیرین خرپا عبور می دهند تا دوباره به ابتدای مسیر برگردند. در اینجا فاصله چرخهای هدایتگر از هم بیشتر شده و باعث می شوند تا سطح پله دوباره بصورت یک پله با زاویه قائمه در آید.

  • اجرای پروژه‌های خاص در تمامی زمینه‌های مورد نیاز این صنعت از اهداف مجموعه امیدیار است و تجربه اجرای پروژه‌های ذکر شده گواهی بر این ادعا است.
  • اطمینان از تنظیم صحیح مولفه های کنترلی موتور جهت کارکرد صحیح و روان پله برقی مطابق با سرعت طراحی ، همچنین اطمینان از فعال بودن ترمز اضطراری، آخرین مرحله نصب را شامل می شود.
  • اینک با تکیه بر توان نیروهای خلاق و جوان خود تمام مجوزهای لازم را از سازمانهای صنعت ومعدن و اتحادبه دریافت کرده است.
وجود دو سکو ضربه گیر به منظور کابین و وزنه تعادل به ارتفاع حداقل 50 سانتیمتر . آسانسورهای ناایمن در ساختمان های عمومی و مسکونی در استان البرز… وجود دکمه های قرمز رنگ در کنار پله برقی ها ضروری است تا در صورت بروز مشکل از این طریق بشود توقف اضطراری را فعال کرد. پله برقی ها باید امکان رفت و آمد به صورت رفت و برگشت را داشته باشند.

شرکت آسانسور در تهران

اشتباهات رایج در مورد آسانسور و پله برقی آسانسور و پله برقی بنیس فراز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار