ال‌جی از لپ‌تاپ‌های Gram و مانیتورهای OLED برای خاورمیانه رونمایی کرد

ال‌جی در گذشته از این محصولات رونمایی کرده بود و حالا شاهد معرفی آن‌ها برای بازار خاورمیانه هستیم.

لپ‌تاپ‌های Gram و مانیتور OLED ال‌جی

از دیگر محصولات ال‌جی می‌توان به ایربادهای بی‌سیم TONE Free اشاره کرد. مدل T90 اولین ایرباد بی‌سیم جهان با دالبی اتموس و امکان ردیابی سر دالبی برای محتواها و دستگاه‌های مختلف است. ایرباد با فناوری حذف نویز فعال و کیس قابل‌شارژ UVnano عرضه می‌شود که ایربادها را هنگام شارژ تمیز نگه می‌دارد. ال‌جی همچنین از اسپیکرهای XBOOM Go و XBOOM 360 هم برای بازار خاورمیانه رونمایی کرده است.


منبع: https://digiato.com/article/2023/03/15/lg-gram-laptop-oled-monitor-meaلپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی در چندین نسل وارد بازار شده‌اند که تمامی آن‌ها وزن و ضخامت پایینی داشته‌اند. این موضوع درباره جدیدترین نسل لپ‌تاپ‌های Gram هم صادق است. یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های Gram جدید ال‌جی تنها 998 گرم دارد و ضخامت آن هم به 10.99 میلی‌متر می‌رسد.

لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram
به گزارش دیجیاتو، ال‌جی با برگزاری رویداد LG Showcase MEA 2023 در دبی از جدیدترین محصولاتش برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد که شامل دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن Gram به‌همراه مانیتورهای OLED سری UltraGear و ایرباد پیشرفته T90 می‌شود.

مانیتور 27 اینچی رزولوشن QHD را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و گاموت رنگی DCI-P3 را به‌طور 98.5 درصدی پوشش می‌دهد. مدل 45 اینچی به یک پنل خمیده با نسبت تصویر 21:9، رزولوشن WQHD، خمیدگی 800R و پوشش 98.5 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 مجهز شده است.

این لپ‌تاپ به نمایشگر 15.6 اینچی OLED با پوشش AGLR برای جلوگیری از بازتاب نور به‌همراه پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core مجهز شده است. محصول دیگر ال‌جی Gram Style است که در نسخه‌های 14 و 16 اینچی به‌همراه پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل و حافظه‌های SSD از نوع Gen4 NVMe روانه بازار می‌شود.

از دیگر محصولات ال‌جی برای بازار خاورمیانه می‌توان به مانیتورهای OLED با نام UltraGear اشاره کرد که اولین مانیتورهای جهان با نمایشگر 240 هرتزی OLED محسوب می‌شوند. پنل‌های این مانیتورها در اندازه‌های 27 و 45 اینچی توسط خود ال‌جی تولید شده‌اند و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه‌ای دارند.