انواع پرده برقی هوشمند و کاربرد آنها سوالات مهم قبل از خرید پرده برقی هایکا-خانه هوشمند آکو

انواع پرده برقی هوشمند و کاربرد آنها سوالات مهم قبل از خرید پرده برقی هایکا-خانه هوشمند آکو

ممکن است شما بخواهید برای خانه هوشمند خود از پرده برقی زبرا استفاده کنید. به صورت کلی پرده زبرا نوعی پرده است که پارچه‌های آن به صورت ردیف‌های افقی، کنار هم قرار گرفته اند. از جمله مزایای پرده برقی زبرا، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، باز یا بسته شدن و تنظیم شدن از راه دور و غیره است. همچنین شما می‌توانید یک برنامه، تنظیم کنید تا در زمان های خاصی باز و بسته شوند و این توهم را ایجاد کنند که شخصی در خانه است و از سرقت جلوگیری کنید. تصور کنید که نور و حریم خصوصی خانه خود را بدون نیاز به حرکت تنظیم کنید. شما می‌توانید از آپشن‌هائی مثل کنترل از راه دور دستی، تلفن هوشمند، تبلت و فرمان صوتی استفاده کنید.

thoughts on “پرده هوشمند”

موتورهای برقی پرده مورد استفاده در سیستم های هوشمند سازی ساختمان شرکت خانه های هوشمند، در صورت گیر کردن پرده به یک جسم خارجی حرکت را به صورت خودکار متوقف می نمایند تا از پاره شدن پارچه پرده ها جلوگیری کنند. شما 3 انتخاب برای نصب پرده های هوشمند خانه دارید که پرده های باز شونده چپ، راست یا مرکزی هستند. از این رو، می توانید با یکی از بهترین ها مطابق با استایل خود انتخاب کنید. موتور کنترل حرکت داخلی انتخاب شما را به یاد می آورد و موقعیت ها را بر اساس آن مدیریت می کند. حتی اگر به تلفن هوشمند یا کنترل از راه دور اختصاصی خود دسترسی ندارید، می توانید به سادگی حرکت دست کمی به پرده فشاو دهید تا پرده ها باز یا بسته شوند.

انواع پرده برقی

یک عامل دیگر مانند کنترل نور نیز وجود دارد که باید برای اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید. فرقی نمی کند پرده کناررو دارید ، بالارو یا وسط بازشو ما هر نوع پردهای را برقی می کنیم.به صورت کلی شما هر نوع پرده معمولی را می توانید برقی کنید حتی برخی مدل های پرده را فقط به صورت برقی می توان اجرا کرد . همچنین در برخی موارد نخ کنترل پرده ها به قسمت های دور از دسترس و پشت مبل ها انتقال می یابد و دسترسی به نخ پرده بسیار سخت می شود . دکمه ای که برای برنامه ریزی شخصی مورد استفاده قرار می گیره ، معمولاً با کلمه «من» نامگذاری میشه . شرکت جهان اسمارت خریداری کنید زیرا تمامی این محصولات با دو سال گارانتی تعویض رایگان قطعات و ۷ سال خدمات پس از فروش ارایه می شوند . خانه هوشمند چیستانجام دادم که به طور خلاصه اطلاعاتی که بدست آوردم را در اینجا شرح میدم .

آشنایی با پرده هوشمند فراهوش

همچنین، ضمن ارائه یک سبک پرده واقعا خلاقانه با نوارهای تزئینی، به دیوار شما آسیب نمی رساند. از این رو، تقریباً برای همه مکان‌ های نصب، چه دفتر یا خانه شما مناسب است. یکی از بزرگترین جذابیت های سیستم پرده های هوشمند Arcwares طراحی پرده است. می تواند به هر شکلی که می خواهید بپیچد و همچنین تغییر شکل دهید.

نکته دیگر این است که اگر پرده هوشمندی تهیه کنید که تنوع بیشتری در ابعاد دارد، می توانید بدون نگرانی در مورد اتصال، پرده هوشمند خود را خریداری کنید. پرده های هوشمند ممکن است از دسترسی عالی و یکپارچه سازی از طریق برنامه های تلفن هوشمند برخوردار باشند. اما هنوز هم توسط موتورهایی کار می کنند که برای کارکردن به برق نیاز دارند.

  • در حالی که استفاده از کنترل از راه دور بسیار راحت است، ممکن است در نهایت کنترل از راه دور را اشتباه قرار دهید و نتوانید از پرده ها بدون استفاده دستی آن استفاده کنید.
  • پرده برقی به مالک خود می دهد این می باشد که می تواند پرده هوشمند را به کمک تنها یک تلفن همراه هوشمند کنترل کند.
  • هنگامی که احساس می کنید از رایانه یا تلویزیون استفاده می کنید ، فقط از دستیار خانه خود بخواهید تا پرده را ببندد تا نور خیره کننده کاهش یابد ، و بدون نیاز به ترک مبل ، پرده های شما پایین می آید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتری درباره ی این پرده در ادامه مطلب همراه ما باشید.
  • با این قابلیت شما دیگر نیازی به درگیر کردن خودتان به باز و بسته کردن پرده های زیبای منزلتان ندارید چرا که با نصب سیستم هوشمند در خانه، همه این موارد طبق زمان بندی دقیق و به موقع اتفاق می افتد.
به این ترتیب با نصب پرده‌ی هوشمند مطمئن خواهید شد قبض‌های شما بیش از حد معمول نباشد. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از پرده هوشمند این است که زندگی روزمره را ساده و آسان می‌سازند. به راحتی می‌توان از یک اپلیکیشن یا ریموت کنترل برای تنظیم پوشش پنجره‌ها استفاده کرد و تنظیم نور در اتاق به آسانی خاموش و روشن کردن یک لامپ خواهد بود. آن هم از نوع برقی قیمت برق آن ها هم نیز بالا خواهد رفت در صورتی که این امر کاملا اشتباه می باشد.

استفاده از دزدگیرها و پیام رسان های اخطار بر روی کرکره برقی به راحتی نصب پرده برقی صورت می گیرد. کرکره های برقی بسیار با کیفیت و از جنس آلومینیوم بوده و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند و با استفاده از آنها می توانید بیشترین خلاقیت و زیبایی را برای اماکن خود ایجاد نمایید. با افزودن پرده برقی به سیستم هوشمند می توانید فرمان باز وبست آن ها را از طریق نرم افزار موبایل خود از داخل و یا خارج از خانه و حتی در هنگام اجرای سناریوها از کنترل پرده ها استفاده کنید . هتل ها و مهمانسراها از جمله مکان هایی هستند که نیاز به برنامه ریزی منسجم برای باز و بسته کردن پرده ها دارن .

اگر به فکر نصب پرده‌های هوشمند هستید باید بگوییم که نیازی به تعویض پرده‌های فعلی نخواهید داشت. انواع پرده‌هایی که به صورت عمودی باز و بسته می‌شوند، پرده‌هایی که به یک سمت کشیده می‌شوند و پرده‌هایی که از وسط به دو طرف باز می‌شوند را می‌توان با استفاده از موتور به صورت برقی و هوشمند درآورد. این محصول شامل یک ریل 158 اینچی مجهز به سیستم هوشمند است که عملکرد آسان و راحت را ارائه می دهد. پرده ها توسط ریل های موتوری کنترل می شوند که حرکت بسیار سریع و روان را از طریق دستورات از راه دور ارائه می دهند.

پرده‌های هوشمند دستگاه‌های هوشمند بسیار ساده‌ای هستند که به شما امکان دسترسی از راه دور به پرده‌ های خود و حتی دستورات صوتی فعال با گزینه‌ های بهتر را می‌دهند. اگر علاقه مند به تهیه مجموعه ای از پرده های هوشمند برای خود هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید ما بهترین پرده های هوشمند را در اینجا معرفی کرده ایم. این انتخاب ها بر اساس ویژگی های ارائه شده در بالا در لیست کوتاه قرار گرفتند. در کنار آن، ما همچنین عوامل دیگری را در نظر گرفتیم که می‌توانید در «راهنمای خرید» شما برای بهترین پرده‌ های هوشمند کمک نماید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار