این محصول برای کارهای روزمره بسیار مناسب است

اما در ادامه میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم و یا به عبارتی یک رایانه شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ دلیل ارزانی لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های نو آکبند بازار اینه که ، لپ تاپ های استوک که تو انبارهای کمپانی های سازنده فروخته نشدن، به علت اینکه هزینه ی زیادی جهت نگهداری لپ تاپ ها باید خرج بشه و همچنین فروخته نشدن این لپ تاپ ها برای شرکت ضرر هست ، شرکت سازنده این لپ تاپ ها رو زیر قیمت و به صورت عمده تحت عنوان استوک به کشور های جهان سومی می فروشه تا حداقل هزینه متریال و مواد اولیه محصولات خودش رو دربیاره و از هزینه های اضافی مثل انبار داری خلاص بشه.

بطور کلی همه این لپ تاپ ها مشخصات قابل قبولی دارند و همان طور که اشاره کردم باید با توجه به نیازتون انتخاب کنید. دومین چیزی که در هر لپ تاپ به اون توجه میشه میران رم یا حافظه موقت هستش ، داشتن رم بالا باعث افزایش کارایی سیستم و اجرای همزمان برنامه ها به راحتی صورت میگیره. سبک بودن وزن سیستم شما نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد بخصوص برای کسانی که هر روز سیستم خود را حمل می کنند. این لپ تاپ اپل با توجه به ابعاد، وزن و پردازنده ی بسیار قوی به کسانی توصیه میشود که بهترین عملکرد را در هر مکانی نیاز دارند. پس هر چه حافظه رم بزرگتر باشند لپ تاپ روانتری در اختیار خواهید داشت. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس و خرید آن پس از مشخص کردن نیازها و بودجهی خود و مطالعهی راهنمای خرید نوبت به استفاده از بخش محصولات رسیده است. هارد دیسک پیش فرضی که برای این لپ تاپ hp در نظر گرفته شده، WDC Scorpio Black WD5000BEKT-75KA9T0 شرکت وسترن دیجیتال با ظرفیت 500 گیگابایتی و اندازه 2.5 اینچ هستش ، سرعت دور این هارد 7200 در دقیقه و حداکثر سرعت انتقال داده 102.7 MB/s و حداقلش 40.6 MB/s در تست های HD Tune بوده.

از طرف دیگر وزن کمی هم دارد و اندازه آن هم آنقدری نیست که برای حمل و نقل کردن آن به مشکل برخورید. نسخه AMD بهخصوص گزینه بسیار جذابتری است و با وجود گرافیک مجمع رادئون وگا 8، میتواند بازیهایی مثل فورتنایت و راکت لیگ را بدون مشکل اجرا کند. بدون شک خرید لپ تاپ مانند هر لوازم شخصی دیگری نیازمند داشتن اطلاعات کافی و شناخت برخی نکات مهم می­باشد. دو نوع سی پی یو متداول تر هست در کانفیگ این لپ تاپ که عبارته از سی پی یو i5-520M و سی پی یو i7-620M که هر کدوم دو هسته سخت افزاری دارند. دو نوع سی پی یو متداول تر هست در کانفیگ این لپ تاپ که عبارته از سی پی یو i5-540M و سی پی یو i7-820QM که به ترتیب 2 و 4 هسته فیزیکی دارند. نهایت سرعت انتقال داده از این پورت (Micro SD: 1.7 MB/s, Micro SD-HC: 1.5 MB/s, Micro XD: 1.7 MB/s) مقدار هست. طبق تست هایی که با برنامه HD Tune گرفتیم ، حداکثر سرعت انتقال دیتا 100.6 MB/s و حداقل 46.5 MB/s حاصل شد. سرعت انتقال اطلاعات از طریق این پورت ها بالاست که حداکثر 110 MB/s برای این پورت اندازه گرفته شده است.

چون در حال حاظر با این بودجه یک لپ تاپ معمولی رو به بالا میتونید تهیه کنید البته همه نیازهایی که مدنظرتون هست رو هم میتونه برآورده کنه. کمپانیهای سازنده لپتاپهای خود را مجهز به ظرفیتهای مختلفی از رم میکنند و شما اگر حتی بودجه نسبتا زیادی هم نداشته باشید، میتوانید یک سیستم با ظرفیت حداقل ۸ گیگابایت رم تهیه کنید. همون طور که خودتون هم میدونید توی این بودجه یعنی حدود 10 میلیون تومان نباید انتظار زیادی از لپ تاپ داشت. مدل درگاه FireWire که در لپ تاپ Hp 8540w قرار داره از نوع i.link-type 1394.a Four-pin هستش که طبق بررسی های صورت گرفته نهایت سرعت انتقال داده توی این پورت 34.5 MB/s که مقدار قابل قبولیه. در ادامه به نقد و بررسی لپ تاپ hp 8740w می پردازیم با گجت استوک همراه باشید ! پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

در این میان بدنیست بدانید که این محصول ازیکسری نقاط ضعف جدی برخوردار بوده است که اگر قصد خرید Envy 13 (2021) را دارید پیشنهاد میشود حتما نقاط قوت و ضعف را بررسی کنید. ما میدانیم انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها و مدل ها و از طرفی دیگر تبلیغات پر زرق و برق کار راحتی نیست. میت بوک شرکت هوآوی را میتوان اولین محصول از این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب دانست که اگر بخواهیم ارزان قیمت ترین لپ تاپ این لیست را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که این محصول در جایگاه اول قرار دارد که به نسبت سخت افزار و ویژگی های خوبی که در اختیار دارد گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.

درکنار آن لپتاپ از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی میکند و میتواند ظرف مدت نیمساعت باتری را از 0 به سایت laptop-tech 43 درصد برساند. تایوانیها امروزه با تصاحب حدود ۴۰ درصد از سهم بازار، به عنوان اولین تولیدکنندهی مادربورد در جهان شناخته میشوند و توانستهاند ۶ سال پیاپی عنوان بهترین برند مادربورد دنیا را به خود اختصاصی دهند.ظهور و شکوفایی ایسوس در حوزهی لپ تاپ در سال ۲۰۰۷ با محصولاتی با نام EEE بود. نام این شرکت از چهار حرف پایانی کلمهی پگاسوس گرفته شده است. سنگین بودن بیش از اندازه این لپ تاپ ایرادی هست که به بدنه این نوت بوک وارده همچنین کیفیت پایین پلاستیک قاب دور صفحه نمایش و فاصله داشتن این قاب از خود lcd باعث رفتن گرد و خاک به زیر صفحه نمایش میشه. در بازه 30 میلیون تومان با توجه به نیازهاتون یعنی سبک و باریک بودن بدون شک لپ تاپ مک بوک ایر M1 یکی از بهترین گزینه هاست. این در حالی است که همانطور که اشاره شد، ذنبوکها به حدی باریک هستند که برخی مدلهای این سری با پسوند Flip قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارند. لنوو با عرضه یوگا اسلیم 7 توانست زیبایی جدیدی را در این زمینه وارد دنیای امروزی کند که اگر به تصاویر این محصول نگاهی داشته باشید متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد که البته از یکسری نقاط ضعف نیز برخوردار بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

لپ تاپ مورد تست ما قوی ترین لپ تاپ صنعتی نسل اول اچ پی هستش؛ پردازشگر i7 820QM و همراه با 8 گیگابایت رم DDR3، گرافیک NVIDIA Quadro FX 2800M – 1GB و هارد وسترن دیجیتال WDC Scorpio Black مجهز شده و در ادامه بنچمارک ها آورده شده است. لپ تاپ hp 8740w آخرین مدل نسل اولی از برند Elitebook کمپانی HP است ، به عبارتی لپ تاپ 8740w یک mobile workstaion تمام عیار با قوی ترین سخت افزار ممکن در میان تمام نوت بوک های نسل اولی این شرکته ؛ این لپ تاپ از پردازشگر های چهار هسته ای intel در کنار کارت گرافیک های Nvidia Quadro و ATI Fire Pro بهره میبره ، همچنین این لپ تاپ دارای 4 اسلات RAM که باعث شده این نوت بوک تا 32 گیگابایت از رم پشتیبانی میکنه چیزی که در هیچ کدوم از مدل های دیگه شاهدش نبودیم. زومیت قیمت لپ تاپ های ایسوس را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت لپتاپ را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. زومیت قیمت لپ تاپ مورد نظر شما را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و در صفحهی لیست قیمت لپ تاپ ها در اختیار شمار قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت لپ تاپ را در فروشگاههای اینترنتی مختلف مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید.

لپ تاپ hp elitebook 8740w یک نوت بوک پر قدرت و high end از نظر سخت افزاریه و نقش یک ایستگاه کاری پر قدرتی رو برای صاحبش بازی میکنه ، این لپ تاپ به لطف پشتیبانی از کارت های گرافیکی GDDR5 توانایی خوبی در اجرای بازی ها ، نرم افزار های سه بعدی و شبیه سازی مثله 3dsMAX خواهد داشت. اما برای اینکه متوجه بشیم یک برنامه یا بازی حداقل سخت افزاری که نیاز داره چی هست کافیه اسم اون بازی رو در کنار عبارت System requirement سرچ کنید. در نهایت میتوانید برای تصمیمگیری بهتر از بررسیهای کاربران از محصول مورد نظر را مطالعه کرده و از تجربیات آنها استفاده کنید؛ همچنین کارشناسان زومیت و دیگر کاربران در بخش پرسش و پاسخ آمادهی پاسخگویی به سوالات شما هستند.زومیت در تب فروشگاه فهرستی از فروشگاههایی که لپتاپ ایسوس مورد نظر شما را موجود دارند قرار داده است. قیمت روز لپ تاپ در فواصل زمانی کمی دستخوش تغییر و تحول میشود؛ بنابراین، میتوانید با بررسی مداوم قیمت روز لپ تاپ خرید موفقتری را تجربه کنید. اگر قصد دارید به یکی از قوی ترین لپ تاپ جهان دسترسی داشته باشید پیشنهاد میشود نقاط قوت این محصول را بررسی کنید که در این زمینه جزو لپتاپ های مقرون به صرفه بشمار می آید.

اگر به خرید لپ تاپ ایسوس علاقه دارید میتوانید راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس و بهترین لپتاپ های ایسوس موجود در بازار را در این مطلب از پلازا دنبال کنید؛ همچنین در صورتی که به دنبال خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی لپ تاپ هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید. اگر به لپ تاپ های ظرفیت و سبک علاقه دارید؛ لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 14 UX425 که یک لپ تاپ 14 اینجی زیبا، با رم 8، سی پی یو Core i5 و حافظه 512 گیگابایت SSD هست یک گزینه مناسب برای شما میتونه باشه. اگر از علاقه مندان به سیستم عامل اختصاصی گوگل هستید، ایسر انتخابهای شگفت انگیزی را به شما ارائه میدهد. اسپایر معروفترین برندی است که تحت نام ایسر برای کاربران خانگی محصولات مخصوصی مانند لپ تاپ و کامپیوتر شخصی تولید میکند. شرکت ایسوستک که به اختصار ایسوس نامیده میشود، در سال ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس اسبق شرکت ایسر در تایوان پایهگذاری شد. این لپ تاپ مکینتاش بخاطر سایز و وزن بالا در بین کاربران محبوب نبود ولی باعث ایده گرفتن رقیبان شد که در آینده بتوانند کامپیوتری مشابه تولید نمایند. برای مثال لپ تاپ شما پورت usb3 نداره ولی از اکسپرس کارت پشتیبانی میکنه ، شما میتونید با خرید اکسپرس کارت usb3 ، ورژن 3 پورت usb رو به لپ تاپتون اضافه کنید یا با اکسپرس کارت دیگه ای می توان مموری کارت های موبایل رو به لپ تاپ متصل کرد.

استفاده از سی پی یو نسل یازده شرکت اینتل در کنار رم مناسب DDR4 میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. با در نظر گرفتن موارد فوق میتوانید گزینه یا گزینههای مطلوب خود را مشخص کنید و برای بررسی بیشتر روی آنها کلیک کنید.با رفتن به بخش مشخصات لپ تاپ ایسوس فهرست کاملی از مشخصات فنی آن را مشاهده خواهید کرد. اولی اینکه این لپ تاپ را برای چه کاری میخواهید بخرید؟ تعداد بالای پورت های یو اس بی در این لپ تاپ واقعا یک مزیت خوبی بشمار میره ، با اینکه لپ تاپ hp 8740w نسل اولی هست از usb3 پشتیبانی میکنه . NVIDIA FX 3800M قویترین کارت گرافیک نسل اولی ورک استیشن های hp هستش و عملکرد بالای این کارت گرافیک در بنچمارک ها و اجرای روان بازی ها و نرم افزار های شبیه سازی سه بعدی اثبات شده است. انجام پردازش های مدلسازی ، رندرینگ ، اجرای بازی ها نیاز به پردازشگر گرافیکی دارند تا به بهترین نحو و با بالاترین فریم اجرا بشن ، نقطه قوت الیت بوک 8540w داشتن کارت گرافیک اختصاصی خودش هست ، این کارت گرافیک برای اجرای بازی های نسبتا سنگین ، فوتوشاپ ، مدل سازی اتوکد و … سلام وقتتون بخیر، من دنبال یه لپ تاپ گیمینگ هستم در واقع به خاطر رشته تحصیلیم که معماری هست و نیاز به اجرا کردن نرم افزار های سنگینی مثل لومیون و تری دی مکس و رندرینگ دارم.

پس اگر دانشجو یا دانش آموز هستید یا کارمند که دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب و پردازنده Core i3 این لپ تاپ میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. دلیل این تفاوت قیمتها، میتواند معروفیت برند های خاص، استفاده از سخت افزار هایی با کیفیت و کارایی بهتر، ضمانت پس از فروش و عوامل زیاد دیگری باشد. این لپتاپ 12 اینچی نیازهای پردازشی کاربر را تا حدی برطرف میکند، اما شارژدهی آن زیاد پذیرفته نیست. گرافیک هم قابلیت این رو داره که از رم اضافی برای بهینه سازی قدرت پردازشی خودش بهره بگیره تا فریم ریت بالاتر بره. هارد ها دو نوع HDD و SSD هستن که به ترتیب سرعت پایین و بالایی دارن ، اگه برای شما سرعت سیستم خیلی ارجحیت داره حتما برای نوت بوک خودتون SSD تهیه کنید. پردازنده و رم را شاید بتوان اصلیترین سختافزار موردنیاز یک لپتاپ مناسب برای برنامهنویسان دانست اما دقت کنید حملونقل و کیفیت نمایشگر به دلیل استفادهی طولانی مدت کاربر نیز اهمیت بالایی دارند. لپتاپهای سری ویوبوک و ذنبوک گزینههای مناسبی برای برای دانشجویان و کارمندان هستند؛ البته در این سریها محصولات بالارده و گرانقیمتی نیز وجود دارد. حاشیهی باریک اطراف نمایشگر، وجود صفحه کلید عددی روی ترک پد یا مجهز بودن به اسکرین پد و حتی صفحه نمایش ثانویه ویژگیهای منحصر به فردی است که در برخی از مدلهای سری ذنبوک به چشم میخورد.ذن بوکها را باید سری پیشرفتهی لپ تاپ ایسوس بدانیم.

یک تاپ سبک با طراحی باریک و زیبا که براحتی میتونید اون رو حمل کنید. مزیت دیگر پردازنده M1 این است که باعث میشود مک بوک ایر بتواند اپلیکیشنهای آیفون و آیپد را در سیستم عامل مک اجرا کند. یکی دیگه از مزیت های این کارت های هوشمند ، شناسایی کاربران هستش که بیشتر برای سازمان های مرتبط با بهداشت ، اداره پلیس و … مزیت پورت FireWire نسبت به USB اینه که شما میتونید 63 تا دستگاه جانبی (البته دستگاه ها باید 2 پورت داشته باشن) رو به صورت زنجیروار به این پورت وصل کنید و همزمان با تمام این 63 دستگاه با نهایت سرعت bus به صورت همزمان به کار بگیرید در صورتی که در پورت usb دستگاه ها قادر نیستن به هم وصل بشن. Docking Station Port دقیقا زیر لپ تاپ قرار گرفته (برعکس بقیه ی پورت ها که در لبه ها قرار گرفتن) و داک زیر لپ تاپ قرار میگیره و بهش متصل میشه و این عمل باعث میشه که لپ تاپ کمی از روی سطح میز یا زمین فاصله بگیره و موجب حرکت جریان هوا در زیر لپ تاپ میشه و به خنک تر شدن دستگاه کمک میکنه ، داک استیشن علاوه بر خنک کردن لپ تاپ چندین پورت جدید رو اضافه میکنه تا مشکل کمبود پورت usb و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار