باتری UPS بیناباتری-مستر انرژی پلاس

باتری ups صبا یکی از انواع باتری های صنعتی است که در کاربردهای الکترونیکی خاص استفاده می شود. از بین انواع باتری ها، باتری 12 ولتی است که بسته به کاربرد آن بسیار متفاوت به نظر می رسد. در بسیاری از بیمارستان‌ها، درمانگاهها، مراکز تجاری، سازمان‌ها و هر کسب‌وکاری که قطع ناگهانی برق باعث آسیب دیدن و خاموشی دستگاه‌های مهم و حیاتی می‌شود، از یک دستگاه به عنوان یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه استفاده می‌شود. این دستگاه جهت تامین انرژی الکتریکی مصرف کننده ها از باتری استفاده میکند.در زمان وصل بودن برق شبکه شهری باتری ها شارژ شده و در زمان قطعی برق انرژی از باتری تامین میشود. تمامی باتری های یو پی اس و، باتری OPZS و باتری های مخابراتی و صنعتی دارای 12 تا 18 ماه گارانتی شرکت صبا باتری می باشند.

زمان شارژ:

باتری UPS بیناباتری-مستر انرژی پلاس به عبارتی در صورت قطع شدن برق با توجه به میزان مصرف می توان چند باری درب پارکینگ را به صورت برقی باز و بسته کرد. برای بهترین خرید باتری یو پی اس، باتری صنعتی و باتری لیفتراک صبا باتری می توانید از ما مشاوره بگیرید. کارخانه صبا باتری بزرگترین توزیع کننده باتری های پشتیبان منبع تغذیه بدون وقفه در منطقه خاورمیانه و ایران است.

  • اهمیت قیمت فلز سرب از این جهت است که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده باتری یو پی اس ، فلز سرب است که صفحات سربی باتری را تشکیل می دهد، در نتیجه به تغییر قیمت فلز سرب جهانی، قیمت باتری UPS نیز تغییر می کند.
  • تعداد صفحات سربی برای انتقال سریع تر نیرو در باطری های اتومبیل بیشتر است و خروجی متغیری دارند در صورتی که خروجی انرژی ایجاد شده توسط باتری یو پی اس مقدار ثابت و متعادلی است.
  • به زبان ساده دستگاهای یو پی اس برای تامین برق مصرف کننده ها در زمان قطع شدن برق شهر، از باتری استفاده میکنند.
  • برای بهترین خرید باتری یو پی اس، باتری صنعتی و باتری لیفتراک صبا باتری می توانید از ما مشاوره بگیرید.
ولتاژ شارژ DC باید بدون ریپل باشد زیرا ممکن است تأثیر زیادی روی طول عمر باتری داشته باشد. این ولتاژ باید در محدوده مشخصی برای هر نوع باتری خاص قرار بگیرد.با یک ولتاژ شارژ بالاتر، فشار داخلی در باتری افزایش خواهد یافت و گاز مجبور است تا محفظه را باز کند که توانایی خارج شدن را https://mrenergyplus.com/ داشته باشد. در این مقاله سعی داریم با شناسایی انواع مختلف باتری­‌ها، مقایسه، بررسی ویژگی‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها شما را در انتخاب و خرید باتری یو پی اس یاری کنیم. بله امکان شارژ باتری یو پی اس در آمپر های مشابه با باتری ماشین با همچین شارژی هست و مشکلی ایجاد نمی کنه . با اینکه هم باتری ماشین و هم باتری یو پی اس هر دو باتری با ولتاژ 12 ولت هستند اما تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین در ساختار طراحی و عملکرد آن می باشد. در باتری خودرو نسبت به باتری یو پی اس تعداد پلیت های سربی زیادتر و نازکتر است که موجب بالا رفتن سطح برخورد و واکنش صفحات الکترود با الکترولیت می شود که این امر باعث تولید جریان زیاد در مدت زمان کم می گردد.

کامل واضح است که خریدار زمانی که محصولی را خریداری می کند به دنبال ان است که این محصول برایش مدت زمان بیشتری کار کند. البته محصولاتی نیز هستند که ادعا می کنند تا 6 یا حتی 7 سال طول عمر مفید دارند. الکترودهای باتری از هیدروکسید نیکل در صفحه مثبت و هیدروکسید کادمیوم در صفحه منفی تشکیل شده‌اند. این باتری‌های می‌توانند در بازه دمایی ۲۰- تا +۴۰ درجه سانتی‌گراد فعالیت کنند و تحمل دشارژهای عمیق را دارند.

عمر باتری UPS:

این باتری با یک تکنولوژی خاصی ساخته می شود و از نوع سیلد لید اسید ساکن هستند. باتری های سیلد لید اسید برای جلوگیری از هرگونه احتمال فرار هیدروژن یا نشتی اسید، کاملا بسته شده اند.برای کاهش بیشتر احتمال نشتی، اسید با لایه هایی از نمد یا فیبر پوشانده شده است که آن را سر جای خود نگه دارد. هزینه نگهداری باتری‌های نیکل کادمیم خیلی بیشتر از مدل‌های VRLA می‌باشد.

انواع باتری یو پی اس (UPS) بر اساس ولت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار