با 13 مورد از بهترین مینی لپ تاپ های 2022 آشنا شوید

5. در پنجرهای که ظاهر میشود، آن را تایید کنید. 4. روی گزینه touchpad راست کنید و سپس در منویی که ظاهر میشود، تاچ پد را غیر فعال کنید . شرکت MSI را میتوانیم به عنوان بهترین سازنده لپ تاپ های گیمینگ نام ببریم. توجه: در کلاس تعمیر نوت بوک کلیه لوازمی که نیاز برای راه اندازی یک شرکت یا تعمیرگاه نوت بوک است ارائه میشود. 17 تا 18 اینچ: اگر لپ تاپ شما همه روزه روی میز شما بماند ، یک سیستم 17 یا 18 اینچی می تواند نوع پردازش مورد نیاز شما را برای انجام بازی های سطح بالا یا انجام بهره وری در سطح کار در اختیار شما قرار دهد. حاشیهی باریک اطراف نمایشگر، وجود صفحه کلید عددی روی ترک پد یا مجهز بودن به اسکرین پد و حتی صفحه نمایش ثانویه ویژگیهای منحصر به فردی است که در برخی از مدلهای سری ذنبوک به چشم میخورد.ذن بوکها را باید سری پیشرفتهی لپ تاپ ایسوس بدانیم. البته لپ تاپ های سامسونگ فعلا طرفداران زیادی ندارند، اما لپ تاپ های این شرکت بسیار باریک و زیبا و توانمند هستند. با وجود این، امروزه ویووبوکها طیف وسیعی از لپتاپها، شامل لپ تاپهای دانشجویی ۱۱ اینچی تا نمونههای قدرتمند مخصوص کارهای گرافیکی را در خود جای دادهاند.در سوی دیگر ذنبوکها قرار دارند که از طراحی بسیار باریک و زیبایی برخوردار هستند.

ایسر از جمله شرکتهایی به حساب میآید که کلی لپ تاپ برای هر کاری که فکرش را بکنید راهی بازار کرده است. این مدل از لپتاپهای ایسر مناسب کاربرانی است که به جابهجایی و حمل لپتاپ بیش از هر مورد دیگری اهمیت میدهند. همچنین محصولات این شرکت ویژگیهای فوق العادهای را پیش روی کاربران قرار میدهند و از باتری خوبی برخوردارند. به همین دلیل میخواهیم بهترین مدل لپ تاپ و بهترین مارک های لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. برای اینکه کمی دقیقتر و بهتر با شرایط بازار لپ تاپ در دنیا آشنا شوید میخواهیم به رتبه بندی لپ تاپ ها در طول سالهای قبل هم اشاره کنیم. اما با وجود مشکلاتی که گفتم به طور کلی راضی هستم چون با قیمت بالاتر از این لپ تاپی میشه خرید که فقط کمی قدرتش بیشتر باشه.

قیمت هم یکی از المانهایی است که مردم به آن توجه میکنند و محصولات ریزر را میخرند. از این بخش ، داک استیشن ها به لپ تاپ متصل میشوند. مشخص کنید که کدام سایز لپ تاپ میتواند برای شما مناسب باشد. اگر کارهای مهندسی حرفهای، مدلسازی 3D و یا ویرایش ویدئو انجام میدهید، مدل Xeon میتواند برای شما مناسب باشد؛ اما عمر باتری یا وزن آن به عنوان یک لپ تاپ، چندان مناسب نیست. برای افرادی که ساعتها مشغول به تایپ هستند، این لپ تاپ میتواند یکی از بهترین تجارب را فراهم کند و تایپ با ان بسیار راحت است. جدول زیر رتبه بندی لپ تاپ ها بر اساس سهم بازار شرکتهای بزرگ تا پایان سال ۲۰۲۱ را نشان میدهد. 3. با کلیک کردن روی علامت کنار گزینه Mice and other pointing devices، گزینههای زیر مجموعه آن باز میشوند. در مورد درایو نوری هم در حال حاضر با توجه تغییرات تکنولوژی، لپ تاپ های جدید اکثر فاقد آن هستند.

رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ اشاره میکنیم. حالا به رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ اشاره میکنیم. در میان لپ تاپ های رده بالا نام لنوو هم شنیده میشود. این اطلاعات میتواند تا حدودی شما را با بهترین مارک لپ تاپ برای خرید آشنا کند. پس حتما دوره فوق تخصصی تعمیر نوت بوک کامتک را بگذرانید. آموزش تعمیر لپ تاپ در اصفهان، آموزشگاه تعمیر نوت بوک در مشهد، آموزش تعمیر لپ تاپ در شیراز، آموزش تعمیر لپ تاپ در اهواز، آموزشگاه تعمیر لپ تاپ در بوشهر، آموزش تعمیر لپ تاپ در رشت، آموزشگاه تعمیر لپ تاپ در تبریز و آموزشگاه تعمیر لپ تاپ در قم از نمایندگیهای کامتک میباشد. محصولات ایسر معمولا باتری مناسبی دارند و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردارند. شرکتهای زیادی در حوزه ساخت لپ تاپ فعالیت میکنند و همه آنها هم نامهای شناخته شدهای هستند؛ برای انتخاب بهترین برند لپ تاپ سعی کردیم المانهای مختلفی را در نظر بگیریم.

سلام حرف ژ لب تاب در کجای ان قرار دارد و کدام کلید این حرف را وارد میکند. باتری به کار رفته در لب تاب Asus R565JP i5 از نوع لیتیومی ۲ سلولی می باشد که برای کارهای روزمره تا حدود ۳ ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. اخیراً، اپل پورتها را از دستگاههای خود حذف میکند. اما مهمترین ویژگی این مینی لپ تاپ لمسی، عمر باتری آن است که با یک بار شارژ تا 11 ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین میکند. پردازندههای Core i9 با عبور از سری Core i7 توانستهاند جایگاه قدرتمندترین پردازندههای اینتل را به خود اختصاص دهند و عملکرد فوقالعادهای دارند. این عوامل باعث شدهاند که دل در رده بندی لپ تاپ ها جایگاه مناسبی پیدا کند.

در واقع تمام محصولات این شرکت قیمت بالایی دارند. چرا که لپ تاپ های گیمینگ این شرکت قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. کیفیت ساخت محصولات این شرکت بالا است و از طرف دیگر زیبایی خاصی هم دارند. با این حال لپ تاپ های اپل عملکرد فوق العادهای از خود نشان میدهند و از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردارند. بدنهی لپ تاپ Asus R565JP از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده است که حس یک بدنه آلومینیومی را به کاربر القا می کند. در نگاه اول شاید این طور به نظر میرسد که اپل بهترین نوع لپ تاپ را تولید میکند. دل هم لپ تاپهای ارزان قیمت دارد و هم لپ تاپ های قدرتمند راهی بازار میکند.

مک بوک ایر بهترین لپ تاپ مینی جدید برای دانشجویان و کسانی است که مدام در سفر هستند. دو لپ تاپ نام برده شده که به عنوان اولین نوت بوک های جهان بودند، سایزی به اندازه ی یک دفتر را داشتند.حمل این نوت بوک های برای افرادی مخصوصا کسانی که دایم در سفر بودند، بسیار لذت بخش بود. تعمیر لپ تاپ در محل این دغده ها را کاهش دادهاست و ما را از مشقت ماندن در ترافیک و معطل شدن رها ساخته است. اگر در حال حاضر نرمافزاری برای مدیریت تاچ پد خود ندارید و یا از نرمافزار مناسبی استفاده نمیکنید، میتوانید از نرمافزارهای دیگری همانند TouchFreeze و Touchpad Pal برای فعال یا غیر فعال کردن تاچ پد استفاده کنید. با سلام تا بحال شده موقع تایپ کردن دستتان به تاچ پد لب تاب بخورد و باعث بشود اذیت شوید. این سبب می شود که مقاومت آن در برابر فشار وارده به صفحه کلید هنگام تایپ کردن ، یبیشتر شود. میزان RAM یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید لپ تاپ نظر بگیرید. اگر می خواهید صفحه بزرگتر بخرید و قصد ندارید اغلب نوت بوک خود را به این ور و ان ور ببرید این اندازه را در نظر بگیرید.

رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ اشاره میکنیم که بهترین نوع لب تاب را نشان میدهد. اگر قصد دارید کارهای زیادی روی رایانه خود انجام دهید ، از لب تاب های دارای صفحه کلید استفاده کنید. دوست عزیز، برای تایپ حرف ” ژ ” می بایست در حالتی که کیبورد روی FA (فارسی) است، کلید Shift را نگه داشته و سپس کلید ” ز ” (همان C) را فشار دهید. اپل با پردازنده M1، مکبوکها را وارد عصر جدیدی کرد. لپ تاپ اپل مک بوک پرو ساخته شده در اواخر سال 2020 است که بیشتری کاربران آن را در سال 2021 تجربه کرده اند.

این شرکت هم برای دانشجویان و دانش آموزان لپ تاپ تولید کرده و هم برای کسب و کارهای حرفهای محصولات قدرتمندی راهی بازار کرده است. محصولات این شرکت بیشتر مورد توجه گیمرها حرفهای قرار میگیرد. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. دوستان عزیز باتوجه به افزایش قیمت ها پیشنهاد میکنم اگر کاربر معمولی هستید ، از این لپ تاپ برای استفاده های روزمره خود استفاده کنید . برخی از توسعه دهندگان مستقل، نرمافزارهایی را برای مدیریت تاچ پد، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دادهاند. 13 تا 14 اینچ: بهترین تعادل قابل حمل و قابلیت استفاده را فراهم می کند ، به خصوص اگر یک لپ تاپ تهیه کنید که وزن آن زیر 2 کیلو گرم باشد. لپ تاپ های HP که سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ را به خود اختصاص دادهاند هم در میان مردم بسیار محبوب هستند.

در ضمن یکی از بهترین لپ تاپ ها برای سایت laptop-tech تریدر هاست. به عنوان مثال برخی از نرم افزارهای تاچ پد این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهند تا حساسیت آن را تغییر دهد، آن را به صورتی تنظیم کنند که نسبت به فشارهای کف دست هیچ واکنشی نشان ندهد و یا زمانی یک موس به سیستم متصل است، تاچ پد را به صورت خودکار غیر فعال کند. با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه میشود که این قشر لپتاپهای سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید. بخاطر همین مسترنکست اومده علاوه بر بهترین لپ تاپ های گیمینگ، مطلب « بهترین لپ تاپ های برای کارهای گرافیکی» و «بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی» رو هم تهیه کرده و در اختیار شما گذاشته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که رده بندی برند لپ تاپ را بر اساس سهم بازاری که هر شرکت در اختیار دارد انجام دادیم.

البته خیلیها بر این باور هستند که HP کمی ضعیف شده، اما آمار و ارقام نشان میدهند که محصولات HP همچنان علاقهمندان زیادی دارند. شاید تا به حال اسم لپ تاپ های هواوی به گوشتان خورده باشد ، اما هواوی Matebook D14 سری A یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی در محدوده قیمت 25 تا 30 میلیون تومان است. هر سری از لپ تاپ های ایسوس برای هدف و کاربرد خاصی طراحی شده است. از آنجایی که خرید لپ تاپ یک خرید لوکس به حساب میآید و محصولی میخرید که چندین سال هم از آن استفاده میکنید، پس شاید بد نباشد که بدانید بهترین مارک لپ تاپ کدام است؟ امروزه میتوانید با کمتر از 200 دلار، یک لپ تاپ مناسب خریداری کنید؛ اما مهمترین مشخصات لپ تاپ خوب که با رعایت آنها میتوان بهترین تناسب بین هزینه پرداختی و لپ تاپی که میخریم برقرار شود کدام است؟ البته که این ادعا خیلی هم عجیب نیست، اما شرکتهای دیگری هم در بازار فعالیت میکنند که محصولات بسیار باکیفیتی راهی بازار کردهاند که قیمت کمتری هم دارند.

به طور کلی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس R565JP از زیباترین و اقتصادی ترین لپ تاپ های نیمه حرفه ای حال حاضر بازار محسوب می شود که دارای یک پردازنده کم مصرف و میان رده، حافظه رم ۸ گیگابایت و کارت گرافیک مناسب، آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای کلیه امور روزمره و امور گرافیکی سبک می باشد. لب تاپ ایسوس X543U یکی از مدل های پرطرفدار شرکت ایسوس است چرا که علیرغم کارایی و سخت افزار های مناسب ، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. اگر تصمیم دارید که مدل های لب تاپ 2 در 1 را تهیه کنید، توجه داشته باشید که مدل های قابل انعطاف( و نه جدا شونده) معمولاً عمر باتری به مراتب بهتری نسبت به مدل های جداشونده دارند.مدل های جدا شوندۀ ویندوز ، دارای مشکلات باتری زیادی هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار