بلومبرگ: سال آینده میلادی مک بوک ایر 15 اینچی از راه می‌رسد

یکی از محصولات هیجان‌انگیز برای سال آینده میلادی، مک بوک ایر 15 اینچی است که البته در گذشته هم شاهد انتشار شایعاتی درباره آن بودیم. نسل کنونی مک بوک ایر نمایشگر 13.3 اینچی دارد، اما ظاهرا اپل می‌خواهد دستگاهی با نمایشگر بزرگتر هم در سبد محصولاتش داشته باشد.

یکی دیگر از محصولات مهمی که انتظار داریم اپل سال آینده معرفی کند، هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro است. در ماه‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بی‌شماری درباره این محصول بوده‌ایم و احتمالا اوایل سال آینده میلادی با آن روبه‌رو خواهیم شد.

«سال آینده میلادی اپل برنامه فشرده‌ای خواهد داشت. در این سال باید منتظر مک بوک ایر 15 اینچی، آی‌مک جدید با تراشه M3، مک پرو، هوم‌پاد بروز شده، هدست Reality Pro و آیپد بزرگتر باشیم. این احتمال وجود دارد شاهد محصول جدیدی باشیم که ترکیبی از اپل تی‌وی، هوم‌پاد و دوربین فیس‌تایم خواهد بود و اواخر سال آینده میلادی از راه می‌رسد.»

محصولات جدید اپل برای 2023

از دیگر محصولات احتمالی سال 2023 اپل که در گزارش بلومبرگ به آن اشاره شده می‌توان به هوم‌پاد جدید، آیپد با نمایشگر بزرگتر و همچنین یک محصول ترکیبی از اپل تی‌وی و هوم‌پاد اشاره کرد. البته همانطور که می‌توان حدس زد، سال آینده میلادی سری آیفون 15 هم از راه می‌رسد؛ خانواده‌ای که بجای آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15 اولترا خواهد داشت.


منبع: https://digiato.com/article/2022/09/26/15-inch-macbook-air-new-mac-pro-expected-for-2023

به گفته گورمن، اپل برنامه‌ای برای عرضه آی‌مک با تراشه M2 ندارد و بجای آن می‌خواهد مستقیما به سراغ آی‌مک مجهز به تراشه M3 برود. در حال حاضر نمی‌دانیم طراحی این محصول هم تغییر می‌کند یا فقط با ارتقای سخت افزار روبه‌رو می‌شویم.

اپل

طبق گزارش «مارک گرومن»، خبرنگار بلومبرگ انتظار می‌رود اپل سال آینده میلادی محصولات زیادی را معرفی کند:

در کنار این محصولات، باید شاهد معرفی مک پرو جدید هم باشیم؛ دستگاهی که مدت‌هاست نسل جدیدش معرفی نشده اما شایعات زیادی از آن یاد کرده‌اند. احتمالا این محصول به تراشه M2 اولترا یا M3 اولترا مجهز خواهد شد تا قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

با وجودی که چندین ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده، بلومبرگ در گزارشی به محصولات احتمالی اپل در سال 2023 اشاره کرده که شامل دستگاه‌هایی مانند مک بوک ایر 15 اینچی و آیپد بزرگتر می‌شود.