بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان زیر 100 دلار -2023 (بهترین لپ‌تاپ‌های بازسازی شده)

بنابراین، در صورتی که دوست دارید در کنار لپ‌تاپ خود بروید و در آن نقطه به یک مشاور خرج کننده نیاز دارید، می‌گویم این بهترین انتخاب شماست. با Windows 7 Professional، شما احتمالاً تقریباً همه برنامه ها را اجرا خواهید کرد و به همین ترتیب برای کلاس ها و دانش آموزان تجویز می شود.

Dell Chromebook 11 یکی از اولین اولترابوک هایی است که برای مسافرین ساخته شد. این یک ابزار سبک وزن است که نه تنها سخت و فشرده است، بلکه تجهیزات شگفت انگیزی را نیز در خود جای داده است. به دلیل عمر باتری طولانی و بدنه سبک وزن ترکیبی منیزیم، توسط دل لقب «جنگجوی خیابانی» را به آن داده است.

را Dell Touchscreen Chromebook 11، 11.6 اینچی Celeron_2955U یک انتخاب Chromebook بسیار کوچکتر از دستگاه Dell فوق است. این کروم بوک برای افراد کم مطالعه ارتقا یافته و مجهز شده است و شاید بهترین لپ تاپ زیر 100 دلار در وضعیت تعمیر شده خود باشد.

فناوری این روزها نیاز مبرم همه است. اما تنها مشکلی که پیش می آید پول است. هرکسی نمی تواند وسیله ای مجلل برای انجام کارهای خود داشته باشد. اما نگران نباشید. بهترین لپ تاپ های ارزان زیر 100 دلار.

این جایگزین بازسازی شده، انتخاب ایده آلی برای کسانی است که به دنبال یک نت بوک معقول برای تکالیف اساسی هستند. شروع یک نسیم است، به سادگی کلمه مخفی سیستم راه دور خود را وارد کرده و به یک حساب فعلی Google وارد شوید.

وقتی صحبت از قابل حمل بودن به میان می آید، وزن این لپ تاپ 8 پوند است بنابراین چندان قابل حمل نیست. شما می توانید از این لپ تاپ در حالی که در خانه نشسته اید استفاده کنید. این یک دستگاه ضروری و سخت است که می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های متعدد روی آن استفاده کرد، اما به احتمال زیاد نمی‌توانید آن را از طریق HDMI به تلویزیون خود متصل کنید زیرا پورت ندارد. علاوه بر این، این یک معامله فوق‌العاده برای نت‌بوک ایسر است که اساساً نمی‌توانیم با آن مقابله کنیم و دیگر نمی‌توانیم آن را مقایسه کنیم. عمر باتری تا 6 ساعت است.

این یک صفحه یادداشت کاملاً قدیمی است، اما عملکرد خوبی دارد و به سختی دلسرد می شود. با در نظر گرفتن همه موارد، این شاید بهترین رایانه شخصی کوتاه کمتر از 100 دلار باشد و اولین بار توسط Dell در سال 2007 به کار گرفته شد. بیشتر افراد از آن به عنوان رایانه شخصی متحرک استفاده می کنند، به این دلیل که هر شخصی نمی تواند رایانه اصلی خود را در حین مسافرت تغییر دهد و علاوه بر این، آن را نیز تغییر دهد. موقعیت ترجیحی به حداقل رساندن و سبک بودن دارد.

منفی

  • ارتباط اینترنتی تقریباً برای هر چیزی لازم است.

4. Acer Chromebook 311

با استفاده از این نت‌بوک از ایسر، کاربران می‌توانند بازی‌هایی با گرافیک پایین انجام دهند، گزارش‌ها را توسعه دهند، وب‌گردی کنند، اسناد ایجاد کنند و خیلی چیزهای دیگر. اکثر برنامه‌ها به اتصال بی‌سیم نیاز دارند، با این حال، برخی از آنها را می‌توان به صورت آفلاین با Acer Chromebook 311 استفاده کرد.

طرفداران

  • طولانی ترین زمان باتری
  • قابل حمل.

جایگزین پیشگامانه و متوسط ​​برای نظارت بر تکالیف در اتاق خانه برجسته است. این برای کارهای اساسی و سریع، از جمله تلاش های مشترک از طریق ادارات Google، و بررسی نقاط داغ برای تعهدات عالی است.

نقطه نظرسنجی LED HD، خصمانه نسبت به تابش خیره کننده، و نور پس زمینه WLED مطمئناً شما را شگفت زده می کند. همچنین دارای یک چارچوب کاری کروم است.

کروم‌بوک‌ها با ۷۵ درصد از لپ‌تاپ‌هایی که در فهرست خود داریم صحبت می‌کنند. این به این دلیل است که تمرکز ارزش آن‌ها اغلب کمتر از چارچوب‌های جایگزین غالب و کامل‌تر با هارد دیسک‌های بزرگ‌تر و پردازنده‌های سریع‌تر است. Acer Chromebook 11، که در غیر این صورت Acer Chromebook 11 نامیده می شود، مورد خاصی نیست.

وقتی صحبت از اتصال به میان می‌آید، دارای پورت‌های USB 2.0 و 3.0 و HDMI است که به شما در پردازش و انتقال داده کمک می‌کند.

این لپ‌تاپ‌های ذکر شده از پایین‌ترین قیمت‌ها هستند و تقریباً تمام مشخصات را برای یک کاربر معمولی دارند. بنابراین، شما به دنبال چه هستید؟ این دستگاه ها را در آمازون بررسی کنید و بعداً از من تشکر کنید.


منبع: https://www.laptops100.com/best-cheap-laptops-under-100-dollars/

16 گیگا بایت ذخایر blaze یعنی هارد دیسک ناچیز دارد، به هر حال با 1.6 گیگاهرتز 8032 کنترل می شود و 4 گیگابایت از رم.

را 11.6 اینچ هدف صفحه نمایش رزولوشن 1366×768 است. از این رو، در حالی که یک جایگزین بزرگ صفحه نمایش برای Chromebook است، اهداف کم می توانند باعث دانه شدن صفحه نمایش شوند.

من متوجه شدم که این یکی واقعا نمی تواند به عنوان یک اولترابوک به تصویر کشیده شود، زیرا مدل های فعلی بسیار نازک و سبک هستند، اما همانطور که گفتم، یکی از نمونه های اولیه است و هنوز هم از اکثر رایانه های شخصی زیر 100 دلار برتر است. نمایش 12 اینچی آن اهداف 1280 در 800 را ارائه می دهد و برای تماشای تصاویر متحرک، جستجو در وب و غیره بسیار ایده آل است. بنابراین، نمایش آن شما را بسیار شگفت زده می کند.

گجت‌های مفیدی وجود دارند که دوست خواهید داشت روی آنها کار کنید زیرا از نظر مشخصات و ویژگی‌ها نیز کم نیستند. این کار زمان و انرژی زیادی را صرف پیدا کردن ابزاری می کند که می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اجازه دهید به شما تبریک بگویم زیرا شما در سکوی بسیار مناسبی هستید. من لیستی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت زیر 100 دلار تهیه کرده ام. بنابراین به آنها نگاهی بیندازید و دستگاه خود را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ های ارزان زیر 100 دلار

1. دل Chromebook 11

Dell Chromebook 11.6 اینچ صفحه نمایش فضای کافی برای کار در یک محفظه کوچک را می دهد. این ترازو سبک وزن است و وزن آن 3 پوند است که برای حمل و نقل و سفر عالی است. بنابراین، می تواند بهترین دوست شما در مسیر شما در هر نقطه باشد. من می دانم که شما شگفت زده شده اید.

استفاده از سیستم عامل کروم گوگل، مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی به برنامه ها و ذخیره سازی وب دسترسی پیدا کنند. چارچوب کاری آنها درک ضعیف و کمی از پشتیبانی می دهد. نکات برجسته چارچوب کاری آنها شامل کار در تضمین عفونت و تازه کردن رباتیک برای برنامه نویسی است.

بررسی Chromebook 11 صفحه لمسی Dell

بررسی Acer Chromebook 311

Chromebook با خیال راحت از همه داده‌های کاربر از طریق Google Drive مستقیماً در فضای ابری همگام‌سازی می‌کند. هزاران برنامه کاربردی در فروشگاه وب کروم موجود است که بسیاری از آنها رایگان هستند. به طور کلی، این یک گزینه فوق العاده است و یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در محدوده قیمت 100 دلار است.

Acer Chromebook 11 وزنی معادل 4.3 پوند دارد، با این حال، به دلیل اندازه‌اش، 0.95 x 15.08 x 10.08 اینچ است. اما بسیار قابل حمل است. به هر حال، آنقدر سبک می ماند که بتوان با یک دست آن را حمل کرد و قد نسبتاً کوچک آن به خوبی در کوله پشتی های معمولی جا می شود.

طول باتری نیز شما را ناامید نخواهد کرد. چندین ساعت کار می کند.

نتیجه

به طور کلی، این یک لپ‌تاپ معمولی با مرتب‌سازی تجاری با قدرت کافی برای سودآوری است، در حالی که هنوز در یک نقطه ارزش معقول به بازار آمده است.

3. Dell Touchscreen Chromebook 11

منفی

  • حافظه و حافظه کافی نیست.
  • بدون پورت اتصال


2. Acer Chromebook 11

برخی از ویژگی های این دستگاه برای عاشق کردن شما شامل پردازنده celeron_n با فرکانس 2 گیگاهرتز با 2 مگابایت حافظه نهان L3 در دسترس و 4 گیگابایت رم LPDDR4 برای اجرای چندین برنامه به طور همزمان است.

یک هارد دیسک 32 گیگابایتی حالت جامد (برای یک نت بوک معمولی مقدار زیادی وجود دارد) تا به راحتی کار کند. یک LCD 11.6 اینچی چند لمسی با صفحه نمایش 1366×768 مجموعه ای زیبا را به شما ارائه می دهد. Wi-Fi 802.11a/b/g/n، بلوتوث نسخه 4.0، وب‌کم داخلی و میکروفون، و کارت خوان SD ویژگی‌های تسهیل‌کننده‌تر آن هستند که مطمئناً دوست دارید.

این لپ تاپ با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی دو هسته ای دارای 4 گیگابایت رم است و لطفاً به آن اخم نکنید. میدونم رمش کافی نیست ولی با این کمترین قیمت نمیتونی همه امکانات رو داشته باشی. یک هارد دیسک 16 گیگابایتی برای شگفت‌انگیز کردن نیازهای شما کافی نیست، اما بیایید آنچه را که این ابزار ارائه می‌دهد بپذیریم.

Acer Chromebook 311 بازسازی شده، یک کروم بوک 11.6 اینچی یک نت بوک ساده و جمع و جور است که برای هر کسی که بودجه کمی دارد مناسب است. این محصول سیستم عامل مینیمالیستی کروم و برنامه های کاربردی وب را ارائه می دهد که اکثر عملکردها و مجموعه ویژگی ها را ارائه می دهند.

بررسی Acer Chromebook 11

منفی

  • فضای ذخیره سازی بیشتر قدردانی می شود.

طرفداران

  • بسیار قابل حمل
  • ارزان قیمت.

این لپ‌تاپ دارای یکی از طولانی‌ترین زمان‌های باتری در بین لپ‌تاپ‌هایی است که در هر یک از آماده‌سازی‌های ما آزمایش شده است. عمر باتری، در حالی که ذکر شده در 12 ساعت، می تواند بیش از 18 ساعت در صورت استفاده برای شرکت های با سوخت پایین تر باشد.

به یاد داشته باشید، این حدود 100 دلار در لحظه بازسازی شده تخمین زده می شود. به هر حال، Chromebook 11 سودمندی، قابلیت حمل و نقل و معقول بودن را ارائه می‌دهد که انتظار می‌رود فراتر از انتظارات باشد، حتی در یک مدل چاشنی‌شده‌تر و اصلاح‌شده‌تر.

بررسی Dell ChromeBook 11

به هر حال، یکی از اشکالات سیستم عامل کروم و کروم بوک دل این است که برای انجام هر کاری به یک انجمن اینترنتی نیاز است. در هر صورت، این مانع از این نمی‌شود که این مدل جایگزین کوچک‌تر ایده‌آل برای افراد کم‌تحصیل و مشتریان آسان لپ‌تاپ باشد.

طرفداران

  • مقرون به صرفه
  • نمایشگر جذاب