بهترین لپ تاپ برای Autodesk Inventor [Top Picked 2023]

بیشتر لپ‌تاپ‌ها سیاه یا خاکستری هستند، بنابراین رنگ بادامی تغییر خوبی است. اما لپ‌تاپ مشکلاتی دارد، مانند کارت گرافیک یکپارچه که ممکن است برای بازی‌ها یا برنامه‌های گرافیکی سخت‌تر کار نکند. عمر باتری لپ تاپ نیز متوسط ​​است و با یک بار شارژ حدود 5 تا 6 ساعت استفاده می کنید.

داشتن یک صفحه نمایش با وضوح بالا برای نمای واضح و دقیق از طرح های شما کمک می کند. برای مشاهده بهتر از زوایای بیشتر، لپ تاپ با صفحه نمایش فول اچ دی (1080×1920) یا بالاتر، با پنل IPS را توصیه می کنیم.

عمر باتری:

Autodesk Inventor نیازهای گرافیکی زیادی دارد که تنها با کارت گرافیک اختصاصی قابل برآورده شدن است. ما یک لپ‌تاپ با کارت گرافیک NVIDIA یا AMD مانند NVIDIA GeForce GTX یا AMD Radeon RX را پیشنهاد می‌کنیم.

رم:

هنگام انتخاب لپ تاپ برای Autodesk Inventor، باید عملکرد سخت افزار، گرافیک، رم و فضای ذخیره سازی را در بالا قرار دهید. برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های Autodesk Inventor عبارتند از Dell XPS 9570، MSI Stealth 15M، لپ‌تاپ HP 15.6 اینچی، Lenovo Ideapad 3 و Acer Aspire 5.

یک درایو حالت جامد (SSD) بهتر از یک هارد دیسک سنتی (HDD) است زیرا سریع‌تر راه‌اندازی می‌شود و به شما امکان می‌دهد سریع‌تر به فایل‌های طراحی بزرگ برسید. ما یک لپ تاپ با 128 گیگابایت حافظه SSD یا بیشتر را پیشنهاد می کنیم.

نمایش دادن:

Acer Aspire 5 A515-46-R3UB یک لپ تاپ سطح ابتدایی عالی است که به دلیل قیمت پایین آن، ارزش خوبی دارد. صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD IPS تصاویر واضح با رنگ های دقیق را نشان می دهد و پردازنده چهار هسته ای موبایل AMD Ryzen 3 3350U تضمین می کند که اکثر کارهای محاسباتی روزمره به راحتی انجام می شوند.

آخرین قیمت در آمازون را بررسی کنید

5. لپ تاپ Dell XPS 9570

لپ تاپ Dell XPS 9570

می تواند کارهای اساسی مانند مرور وب، کنفرانس ویدئویی و ویرایش اسناد را سریع و کارآمد انجام دهد. به لطف گرافیک Intel Iris Xe، صفحه نمایش 15.6 اینچی شفاف و روشن است. این آن را برای پخش محتوا یا کار بر روی ارائه ها عالی می کند.

این لپ تاپ همچنین با Windows 11 Home عرضه می شود، یک سیستم عامل جدید که استفاده از آن آسان است. با روکش نقره ای طبیعی خود براق و باکلاس به نظر می رسد. اما به دلیل داشتن کارت گرافیک پایین و فضای ذخیره سازی کوچک، این لپ تاپ ممکن است برای بازی یا ویرایش ویدیو مناسب نباشد.

اما لپ تاپ کامل نیست. این تنها 4 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی کمی دارد که ممکن است برای کاربران سخت گیرتر کافی نباشد. این لپ‌تاپ همچنین با Windows 11 Home در حالت S ارائه می‌شود که فقط به شما امکان می‌دهد از برنامه‌های فروشگاه مایکروسافت استفاده کنید و شما را مجبور به استفاده از مرورگر Microsoft Edge می‌کند.

آخرین قیمت در آمازون را بررسی کنید

2. جدیدترین لپ تاپ Lenovo 2022 Ideapad 3

جدیدترین لپ تاپ Lenovo 2022 Ideapad 3

روکش نقره ای روی لپ تاپ آن را شیک و مدرن جلوه می دهد. اما قطعات گران قیمت لپ تاپ را نسبت به مدل های دیگر گران تر می کند و ممکن است باتری به اندازه باتری لپ تاپ های دیگر دوام نیاورد.

SSD 512 گیگابایتی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و تضمین می کند که انتقال فایل سریع و آسان است. اکثر بازی های مدرن را می توان با کارت گرافیک GeForce GTX 1050Ti بازی کرد و صفحه نمایش با حاشیه نازک 400 Nits دارای صفحه نمایش شفاف و روشن با حاشیه کوچک است.

Laptop Lenovo 2022 Newest Ideapad 3 یک لپ تاپ میان رده خوب با قیمت مناسب است. صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی HD لمسی خوبی است. دیدن آنچه روی صفحه نمایش است آسان است و رنگ ها روشن هستند.

آخرین قیمت در آمازون را بررسی کنید

راهنمای خرید برای بهترین لپ تاپ برای Autodesk Inventor

این لپ‌تاپ همچنین دارای وب‌کم، وای‌فای 5 و بلوتوث است که امکان صحبت با دوستان و همکاران را آسان می‌کند. سیستم عامل Windows 11 Home است که رابط کاربری مدرن و آسانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مشاهده در آمازون

Intel Core i7-11375H و NVIDIA GeForce RTX 3060 پردازنده ها و کارت های گرافیکی قدرتمندی هستند که می توانند حتی سخت ترین بازی ها را نیز انجام دهند. این لپ تاپ با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD فضای ذخیره سازی و سرعت کافی برای اجرای چند برنامه به طور همزمان دارد.

مشاهده در آمازون

همچنین باتری آن ممکن است به اندازه باتری سایر لپ تاپ ها دوام نیاورد، به خصوص در هنگام اجرای بازی ها یا برنامه هایی که انرژی زیادی مصرف می کنند.

مشاهده در آمازون

از آنجایی که Autodesk Inventor از منابع زیادی استفاده می کند، می تواند به سرعت باتری لپ تاپ را خالی کند. ما یک لپ‌تاپ با عمر باتری حداقل 6 تا 8 ساعت برای کارهایی که متوقف نمی‌شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نتیجه:

به طور کلی، لپ‌تاپ گیمینگ MSI Stealth 15M یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که می‌خواهند یک لپ‌تاپ با کارایی بالا داشته باشند که بتواند حتی سخت‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را اجرا کند.

طرفداران

  • صفحه نمایش 15.6 اینچی 144 هرتزی FHD 1080p بازی را روان و بدون درز می کند.
  • پردازنده Intel Core i7-11375H و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 قدرتمند هستند.
  • 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD به شما فضا و سرعت کافی برای اجرای همزمان بسیاری از برنامه ها می دهد.
  • Thunderbolt 4 و WiFi 6 راه های سریعی برای اتصال به اینترنت هستند.
  • طراحی در خاکستری کربن شیک و مدرن به نظر می رسد.
منفی

  • قیمت قطعات رده بالا نسبت به برخی از مدل های دیگر بیشتر است زیرا آنها بهتر هستند.
  • برخی از لپ‌تاپ‌ها ممکن است مانند سایرین عمر باتری طولانی نداشته باشند، مخصوصاً هنگام اجرای بازی‌ها یا برنامه‌هایی که انرژی زیادی مصرف می‌کنند.

به طور کلی، Acer Aspire 5 A515-46-R3UB یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه است که نسبت به قیمتش عملکرد خوبی دارد. با این حال، ممکن است برای کارهای سخت تر یا کاربرانی که خواهان کنترل بیشتر بر سیستم عامل خود هستند، مناسب نباشد.

طرفداران

  • قیمت مناسب.
  • صفحه نمایش IPS فول اچ دی پردازنده موبایل چهار هسته ای AMD Ryzen 3 3350U اتصال WiFi 6.
  • آمازون الکسا دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و خواننده اثر انگشت است.
منفی

  • تنها 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی NVMe SSD در دسترس است.
  • تنها 4 گیگابایت رم DDR4 ممکن است برای برخی از کاربران کافی نباشد.

برای اینکه Autodesk Inventor بتواند وظایف پیچیده طراحی و شبیه سازی را انجام دهد، به یک پردازنده با کارایی بالا نیاز دارد. ما پردازنده اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 7 لپ تاپ را پیشنهاد می کنیم.

کارت گرافیک:

آخرین قیمت در آمازون را بررسی کنید

4. لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی

Autodesk Inventor یک برنامه قدرتمند CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) است که مهندسان، طراحان و معماران از آن برای ساخت مدل‌های سه بعدی و شبیه‌سازی نحوه کار اشیا در دنیای واقعی استفاده می‌کنند. برای استفاده خوب از Autodesk Inventor، به یک لپ تاپ با پردازنده قوی، کارت گرافیک خوب و رم کافی نیاز دارید. از آنجایی که گزینه های زیادی در بازار وجود دارد، پیدا کردن بهترین لپ تاپ برای Autodesk Inventor که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد، دشوار است. در این راهنما، برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های Autodesk Inventor را از نزدیک بررسی می‌کنیم. این به شما کمک می کند تا با ارائه اطلاعات بیشتر، لپ تاپ مناسبی را برای نیازهای طراحی خود انتخاب کنید.

5 بهترین لپ تاپ برای Autodesk Inventor

Autodesk Inventor یک قطعه قدرتمند از نرم افزار طراحی و مهندسی سه بعدی است که برای طراحی، شبیه سازی و نمایش محصولات استفاده می شود.

به طور کلی، لپ تاپ 15.6 اینچی HP برای افرادی که به یک لپ تاپ قابل اعتماد برای استفاده روزمره نیاز دارند اما نمی خواهند پول زیادی برای آن خرج کنند، انتخاب خوبی است.

طرفداران

  • پردازنده‌های هسته‌ای نسل یازدهم اینتل به سرعت و به خوبی کار می‌کنند تا وظایف اصلی را انجام دهند.
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD فضای ذخیره سازی زیادی را برای کارهای روزمره در اختیار شما قرار می دهد.
  • Intel Iris Xe Graphics صفحه نمایش را شفاف و رنگارنگ می کند.
  • Windows 11 Home یک سیستم عامل مدرن است که استفاده از آن آسان است.
  • روکش نقره ای طبیعی آن را براق و باکلاس نشان می دهد.
منفی

  • یک کارت گرافیک رده پایین ممکن است قابلیت بازی یا ویرایش ویدیوها را نداشته باشد، که هر دو بسیار خواستار هستند.
  • کاربرانی که نیاز به ذخیره فایل‌های رسانه‌ای بزرگ یا زیاد دارند، ممکن است فضای کافی نداشته باشند.

مشاهده در آمازون

مشاهده در آمازون

لپ تاپ Dell XPS 9570 یک انتخاب قدرتمند و شیک برای افرادی است که برای کار و بازی به یک لپ تاپ با کارایی بالا نیاز دارند. این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتمی Core i7-8750H اینتل و 16 گیگابایت رم، می تواند کارهای سختی مانند ویرایش ویدیو و بازی را انجام دهد.

ما بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را برای شما انتخاب کردیم، لطفا جزئیات را در زیر بیابید.

1. لپ تاپ Acer Aspire 5 A515-46-R3UB

لپ تاپ Acer Aspire 5 A515-46-R3UB

آخرین قیمت در آمازون را بررسی کنید

3. لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 15M

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 15M

به طور کلی، لپ تاپ Dell XPS 9570 یک انتخاب عالی برای افرادی است که خواهان یک لپ تاپ قدرتمند و شیک با کارایی بالا هستند.

طرفداران

  • پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8750H با عملکرد بالا و رم 16 گیگابایتی باعث می‌شود کارها به سرعت و رضایت‌بخش پیش برود.
  • SSD 512 گیگابایتی فضای ذخیره سازی زیادی دارد و فایل ها را به سرعت جابجا می کند.
  • اکثر بازی های جدید را می توان روی کارت گرافیک GeForce GTX 1050Ti بازی کرد.
  • صفحه نمایش با حاشیه نازک 400 نیت شفاف و روشن است.
  • این لپ تاپ خوب به نظر می رسد زیرا دارای روکش نقره ای براق و مدرن است.
منفی

  • در مقایسه با برخی از لپ تاپ های دیگر، برچسب قیمت بالاتری دارد.
  • باتری ممکن است به اندازه باتری برخی از لپ تاپ های دیگر دوام نیاورد.
  • هنگامی که لپ تاپ زیاد استفاده می شود، ممکن است صدای فن شنیده شود.
  • کاربرانی که تجهیزات جانبی زیادی دارند ممکن است نتوانند از رایانه ای با پورت های کمی استفاده کنند.

Autodesk Inventor به حداقل 8 گیگابایت رم نیاز دارد، اما ما حداقل 4 گیگابایت را برای لپ‌تاپ‌هایی توصیه می‌کنیم که می‌تواند فایل‌های طراحی بزرگ و چندین برنامه را به طور همزمان مدیریت کند.

ذخیره سازی:

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی برای افرادی که به یک لپ تاپ قابل اعتماد برای استفاده روزمره نیاز دارند، انتخاب خوبی است. این لپ‌تاپ از نسل یازدهم پردازنده اینتل بهره می‌برد و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است.

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth 15M یک کامپیوتر با کارایی بالا است که با در نظر گرفتن گیمرها ساخته شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی 144 هرتزی FHD 1080p این لپ تاپ، بازی را روان و بدون درز، با رنگ های روشن و کنتراست خوب می کند.

این لپ تاپ همچنین دارای Thunderbolt 4 و WiFi 6 است و به دلیل اینکه از خاکستری کربن ساخته شده است، شیک و مدرن به نظر می رسد. اما به دلیل اینکه قطعات رده بالایی دارد، این لپ تاپ نسبت به مدل های دیگر قیمت بیشتری دارد.

داشتن یک لپ تاپ با سخت افزار قدرتمند و گرافیک خوب برای این نرم افزار به شما کمک می کند. در این راهنمای خرید، ما در مورد مهم ترین مواردی که هنگام خرید لپ تاپ برای Autodesk Inventor باید به آن توجه کنید، خواهیم گفت.

پردازنده:

پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4 به خوبی کار می کند و برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پخش جریانی و استفاده از نرم افزار آفیس مناسب است. رم 8 گیگابایتی DDR4 و SSD 256 گیگابایتی PCIe NVMe به بیشتر کاربران فضای و سرعت کافی را می دهد.

این بر اساس مشخصات سخت افزاری، کیفیت نمایشگر و عمر باتری آنها است. قبل از خرید، به بودجه و نیازهای خاص خود فکر کنید. همچنین، لپ تاپی را انتخاب کنید که بتواند خواسته های Autodesk Inventor را برآورده کند و بهره وری شما را افزایش دهد.


منبع: https://www.laptops100.com/best-laptops-for-autodesk-inventor/

به طور کلی، لپ تاپ Lenovo 2022 Newest Ideapad 3 یک لپ تاپ میان رده محکم با عملکرد و ویژگی های خوب نسبت به قیمتش است. این باعث می شود که آن را به یک انتخاب عالی برای دانشجویان، حرفه ای ها و کاربران عادی تبدیل کند.

طرفداران

  • صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی HD.
  • پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4.
  • 8 گیگابایت رم DDR4 و 256 گیگابایت PCIe NVMe SSD فضای ذخیره سازی زیادی و هارد دیسک سریعی به شما می دهد.
  • وب کم، وای فای 5 و بلوتوث به شما امکان اتصال به رایانه را می دهند.
  • رنگ بادامی سیستم عامل Windows 11 Home ظاهری منحصر به فرد به آن بخشیده است.
منفی

  • ممکن است کارت گرافیک یکپارچه برای بازی ها یا سایر کارهای گرافیکی فشرده مناسب نباشد.
  • عمر باتری متوسط ​​است و در هر بار شارژ حدود 5 تا 6 ساعت استفاده می‌کنید.

4 گیگابایت رم DDR4 و 128 گیگابایت NVMe SSD فضای کافی برای استفاده اولیه در اختیار شما قرار می دهد و اتصال WiFi 6 تضمین می کند که می توانید سریع و مطمئن آنلاین شوید. صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و خواننده اثر انگشت هر دو کاربردی هستند و این واقعیت که آمازون الکسا در آن تعبیه شده است، حس مدرنی به دستگاه می‌دهد.