بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون برای خرید سال 1400

بنابراین ما در این قسمت فقط به اختصار نام آنها را با هم ذکر می کنیم و به صفحات اختصاصی خودشان ارجاع می دهیم. این پردازندهها، جزو پردازندههای کم مصرف هستند که با وجود مصرف پایین انرژی، از قدرت بالا و عملکرد مناسبی برخوردارند. این لپ تاپ و لپ تاپ گیمینگ که در بخش بعدی معرفی می کنیم ، بهترین لپ تاپ های گیمینگ از نظر قدرت پردازش گرافیکی هستند. قدرت پردازش این لپ تاپ پرسرعت حتی عمر باتری را نیز کم نمی کند و در آزمایشها تست کیفیت، بین هشت تا 10 ساعت کار مداوم، باتری آن دوام آورد.

تراشه قدرتمند آن بهتر از هر لپ تاپ ویندوزی دیگری در اندازه خود به خوبی عمل می کند. این لپتاپ، سومین رتبه در لیست بهترین لپتاپ های 2022 را به خود اختصاص داده که یک انتخاب عالی برای کاربران MAC POWER است. جمعآوری یک کارت گرافیک جدید، حافظه پر زرق و برق DDR4 یا حتی پردازنده خوب همچنان سخت است؛ اما لپ تاپها ظاهرا از کمبود تراشه در امان ماندهاند. جدیدترین پردازندههای نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه Iris Xe عملکردی سریع و بدون کاهش سرعت یا یخ زدگی را ارائه میدهند. بهترین لپ تاپ های 2022 مشخصات زیادی را برای انواع فعالیتها، از ویرایش عکس و ویدیو گرفته تا بازی، و حتی کارهای سادهای مانند مرور وب، کنفرانس ویدیویی و پخش رسانه ارائه میدهند. مواردی مانند سی پی یو، کارت گرافیک، رم، حافظه داخلی و…

اچ پی ایکس 360، بهترین لپ تاپ ویندوز است که در رتبه چهارم بهترین لپ تاپ های 2022 بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون قرار گرفته است. لپ تاپهای امروزی ممکن است که جک هدفون نداشته باشند، اما لنوو در مدل Ideapad L3 به این مورد توجه کرده و این جک را با کیفیتی عالی در اختیار شما قرار میگیرد. مهمترین نکته ای که قبل از خرید یک لپ تاپ باید به آن دقت شود این است که با لپ تاپ مورد نظر قرار چه کارهایی را انجام دهیم اگر جواب این سوال را بدانید می توانید در میان انواع مختلفی از برند ها لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و از قدرت cpu ، میزان رم و گرافیک و سایر امکانات لپ تاپ اطلاعات خوبی به دست خواهید آورد. بسیاری این سوال دومتون لپ تاپ اپل معمولا بالا بوده و این لپ تاپ. یه سوال مهمی که الان دارم برای خرید لپتاپ آیا اگر سری ده اینتل یا چهار رایزن رو خریداری کنم باتوجه به اینکه نسل یازده الان تو بازار و دوازده هم تا ماه دیگه محصولاتش میاد و نسل پنج رایزن ، آیا بصرفه هست؟ به طور کلی میتوان گفت لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 7 81YT یکی از گزینههای مناسب و کارآمد برای کاربرانی که استفادههای تخصصی و حرفهای نظیر گیمینگ یا امور گرافیکی دارند.

قیمت پایه آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است، از 999 دلار شروع میشود. متاسفانه قیمت ها انقدر بالا رفته که لب تاپ تا قیمت ۳ میلیون برای خرید پیدا نمیشه حالا نمیدونم خود فروشندگان همین قیمت ها همش بالا می برند یا بر اساس نرخ عرض که این قیمت ها به طور نجومی آنقدر بالا می رود. حتی بین مدلهای جدید میتوانید لپ تاپهایی با RAM بالا و صفحههایی با نرخ تازهسازی فوق العاده بالا پیدا کنید. گذشته از عملکرد بیهمتا لپتاپ در بحث گیمینگ، در مدلهای مختلف این لپتاپ گزینههای اضافی برای نورپردازی RGB وجود دارد که اگر بخواهید میتوانید مدلهای مجهز به نورپردازی را سفارش دهید. این مزیتی است که با گذشت زمان می توانیم منتظر آن باشیم. و آن را با بهترین مجموعه اسپیکرهایی که تا به حال از لپ تاپ شنیده ایم جفت می کند. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 یکی از بهترین لپ تاپهای گیمینگ این برند است. اما G15 فقط برای بازی عالی نیست؛ این لپ تاپ تقریبا برای همه چیز عالی است.

همیشه به خاطر تنوع بسیار بالا، بررسی و انتخاب بهترین لپ تاپ برای بازی در بازههای قیمتی مختلف، کاری بسیار دشوار برای علاقهمندان به بازی بوده است. سوای این، اپل بسیاری از مشکلاتی را که بررسی کنندگان با مدل های قبلی مک بوک پرو داشتند، برطرف کرده است. بسیاری از لپ تاپ های این گروه، دو برابر تبلت هستند. در این مطلب تمامی نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ زیر ۱۵ میلیون تومان بدانید را خدمتتان عرض کردیم. حافظه داخلی لپ تاپ های زیر ۱۵ میلیون تومانی معمولا ۱ ترابایت و از نوع هارد دیسک میباشند. این مطلب حاوی راهنمای خرید لپ تاپ زیر 40 میلیون تومان برای شما علاقه مندان بود. این لپتاپ از یک کارت گرافیک RTX 2060 استفاده می کند. این یک دستگاه بسیار زیبا با ساختاری محکم، ظاهر و احساس برتر است. همانطور که از ابتدای محصولات اچل در این مطلب اشاره شد، تراشه قدرتمند M1 یک ویژگی کلیدی و مهم است که ابدا نمیتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و این مسئله درباره MGN93 نیز صدق میکند. باتری 48 وات ساعت، 12 مگابایت حافظه Cache و وزن 2.6 کیلوگرمی از دیگر مشخصات کلیدی این لپ تاپ هستند. در بخش باتری، این لپتاپ به یک باتری ۲ سلولی ۳۷ وات ساعتی مجهز است که توانایی پشتیبانی از کاربر تا حداکثر ۶ ساعت معمولی و ۳ ساعت عملیاتهای پرکار را دارد.

این لپتاپ یک محصول جدید با پردازندهی جدید است که احتمالا طرفداران زیادی خواهد داشت. به طور کلی، هیچ دلیلی وجود ندارد که یک مشتری معمولی MacBook Air را نادیده بگیرد و با رد کند. اکثر بازیها با رزولوشن 1600×2560 در حداکثر تنظیمات قابل اجرا است و هیچ اتفاقی را در بازی از دست نمیدهید. وظیفه ذخیره اطلاعات روی این لپ تاپ بر عهده حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD و حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 است که با سرعت بالا برنامهها و بازیها را اجرا میکنند. این یک انتخاب عالی برای بهره وری، پردازش بالا و قابل استفاده برای انواع بازی ها است.

لپ تاپ Legion Pro 5 یک هیولای به تمام معنا است؛ با RTX 3070 قدرتمند، برای بازی عالی عمل میکند و صفحه نمایش پویایی دارد. صفحه نمایش یک لپتاپ خوب باید برای چشمها آسان، روشن و به اندازه کافی واضح باشد که لبههای ناهموار و پیکسلهای قابل مشاهده شما را پرت نکند. اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند حجم کاری سختی بدون تمام شدن باتری انجام دهد و در عین حال به عنوان یک دستگاه چندرسانه ای عالی در هنگام خاموش بودن ساعت کار کند، مک بوک پرو 16 بهترین دستگاه برای شماست. مطمئناً بهترین تبلتها حتی سبکتر و قابل حملتر هستند، اما اگر میخواهید کار واقعی یا بازی را در حال حرکت انجام دهید، هیچ چیز بهتر از یک لپتاپ با کیفیت نیست.

همچنین این لپ تاپ از نسل یازدهم پردازنده CORE I5 11260H بهره می برد. قیمت این لپتاپ در وبسایت آمازون ۲۹۹۹.۹۹ میباشد. در آخر برای بررسی قیمت لپ تاپ میتوانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. باتری این لپتاپ با پیکربندی 16 اینچی و پردازنده M1 Pro در آزمایش های صورت گرفته 16 ساعت دوام آورده است و آن را به طولانیترین لپتاپی تبدیل کرد که تا به حال بررسی کردهایم. دیگر انتخابهای ما برای بهترین لپتاپها، کرومبوکها و لپتاپهای ۲ در ۱ سال ۲۰۲۲ شامل Asus ROG Zephyrus G15، MacBook Pro 16، و HP Spectre x360 14 است. مک بوک ایر بهترین لپ تاپ 2022 شناخته شده است و در جایگاه نخست لیست بهترین لپ تاپ های 2022 قرار گرفته است. لیست بهترین لپ تاپ های 2022، میتواند با برندها، قیمتها و ویژگیهای مختلف عرضه شود. فهرست کامل بهترین لپتاپها را در زیر لیست شده که به طور خلاصه میتوانید بررسی کنید.

آپشن های زیادی در اینجا برای انتخاب وجود دارد، از جمله ZenBook 13، ZenBook 14 و ZenBook 15، به ترتیب با اندازه های صفحه نمایش 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی. صفحه نمایش 15 اینچی سریع 165 هرتزی QHD (1440P) دارد و تمام این اجزا با هم میتوانند حتی سختترین را با وضوح QHD پخش کند. این یک دستگاه قابل اعتماد با عملکرد عالی و همچنین کیفیت ساخت عالی است که اپل به آن معروف است. لنوو در این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمیکند و دو پورت USB 3.0 در کنار یک پورت USB-C روی آن استفاده شده است. صفحه نمایش 16 اینچی که با M1 Pro یا M1 Max قابل تنظیم است، به لطف مجموعه گسترده ای از پورت ها، می تواند به طور همزمان به سه نمایشگر خارجی و یک تلویزیون 4K وصل شود. پورت های زیادی در این دستگاه از جمله HDMI، اسلات SD و چندین پورت Thunderbolt 4 وجود دارد. در بنچمارکهای شرکتهای بزرگ، که کارهای خلاقانه مختلفی از جمله رمزگذاری، پخش و زمان صادرات را آزمایش میکند، MacBook Pro 16 بهتر از هر لپتاپای که تا به حال استفاده کردهایم عمل میکند.

در جاهای دیگر، اساساً هیچ شکایتی در مورد جدیدترین مک بوک پرو نداریم. مسئله مهم دیگه در مورد گرافیک در لپ تاپ مخصوص بازی اینه که بعضا گرافیک های قابل تعویض طراحی می کنن . در کنار طراحی متفاوتتر خود لپ تاپ، احتمالا وجود نور پسزمینه یا همان بک لایت در این محصول، بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. طراحی شکیل و زیبای این لپ تاپ مناسب برای کاربران شیک پسند است و کاملا نسبت به ابعاد مناسب دستگاه هم رضایت کامل خواهید داشت. کدام لپ تاپ گیمینگ مناسب شما است؟ اما کدام این لپتاپها مناسب شما است؟ بهترین لپتاپ ها در سال 2022 کدام ها هستند؟ چیزی که بهترین لپتاپ ها را از لپتاپهای خوب جدا میکند این است که چگونه قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی را متعادل میکند. ما در دنیایی زندگی میکنیم که گوشیهای هوشمند در همه جا وجود دارند، تبلتها رایج هستند، و حتی ساعتهای هوشمند چیزی است که مردم به طور معمول در مورد آن صحبت میکنند. اگر بدنبال یک لپتاپ کم مصرف در مقاله لپتاپ تا سقف ۲۵ میلیون هستید پیشنهاد میشود این مورد را از دست ندهید. تقریبا همه چیز دارد و موفقیت چشمگیری در مورد گیمینگ دارد، اما به نوعی نسخه کمی بزرگتر و بسیار بهتر G14 است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار