بهترین لپ تاپ لنوو کدام است؟

فراتر از این با کمک این گرافیک امکان اتصال لپ تاپ 8740w به چندین صفحه نمایش با حداکثر رزولوشن 2500×1600 وجود داره. نسبت به قیمتش فکر می کنم کانفیگ مناسب تری برای برنامه نویسی داره. قیمتش حدود 26 تومنه. در حال حاضر نیز پیکربندی Core i7-1185G7 این لپتاپ در بازار ایران حدود 60 میلیون تومان قیمت دارد. بعلاوه وزن این مینی لپ تاپ حدود 1.4 کیلوگرم بوده و سبک است. همچنین این مدل از مینی لپ تاپ رنگی سامسونگ از قلم استایلوس سامسونگ نیز پشتیبانی میکند و به لطف سیستم عامل کروم، به گوگلپلی و اپلیکیشنهای آن نیز دسترسی خواهید داشت. حتی یک قلم استایلوس هم دارد و از گوگلپلی استور هم پشتیبانی میکند.

حتما باید اتفاق بدی واسشون بیفته تا متوجه اصل قضیه بشن .( اقا به خدا خود من هم ایرانیم و کسی ( نظام اموزشی ) بهم آموزش نداده بود که تحقیق کنم و گیر بدم به چیزی و دقتم رو زیاد کنم . دانستن این نکته به شما کمک میکند اولا هزینه اضافه برای چیزی که از آن استفاده نمیکنید پرداخت نکنید. با سرفیس لپ تاپ گو میتوانید از پردازندهای بسیار قدرتمندتر نسبت به سرفیس گو 2 استفاده کنید (اینتل Core i5). یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی که به دنبال بهترین مینی لپتاپ ارزان هستند، مینی لپ تاپ لنوو IdeaPad 1 است که با وجود قیمت اقتصادی از لحاظ قدرت پردازشی نیز قابل قبول است. همچنین یک تبلت برای کسانی که میخواهند یک دستگاه کوچک برای استفاده روزمره مثل اجرای بازی و شبکههای اجتماعی مناسب است در حالی که مینی لپتاپ قدرت پردازشی بیشتری داشته و امکان اتصال کیبورد را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

همانطور که از تمام محصولات اپل انتظار داریم، مکبوک ایر هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و تمامی قسمتهای آن از آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است. همچنین نمایشگر 13.3 اینچی مک بوک ایر کیفیت بالایی داشته و رنگها در آن شاداب و سرزنده هستند. قرار دادن یک هارددیسک یک ترابایتی هم تصمیم عاقلانهای از جانب دل برای این لپتاپ های صنعتی بودهاست؛ زیرا افراد حرفهای معمولا با برنامههایی سروکار دارند که فایلهای تولیدیشان حجم بالایی دارند. سری TUF رو میشه چشم بسته هم خرید. دلم میخواست یک لپ تاپ TUF هم معرفی کنم اما بعضی وقتا HP من رو شگفت زده میکنه. بهترین مینی لپ تاپ های دنیا کدامند؟ یک کاور مخصوص نیز در پشت لپ تاپ قرار دارد تا از آن در برابر ضربات محافظت کند. نمایشگر این لپ تاپ 12.4 اینچی و لمسی است و جز بهترین لبتاب کوچک لمسی ۲۰۲۲ به حساب میآید. در ادامه این مطلب، میتوانید لیست بهترین مینی لبتاب های بازار ایران را مشاهده کنید و از قیمت و ویژگیهای جدیدترین مینی لپ تاپ های بازار آگاه شوید.

دو لپ تاپ نام برده شده که به عنوان اولین نوت بوک های جهان بودند، سایزی به اندازه ی یک دفتر را داشتند.حمل این نوت بوک های برای افرادی مخصوصا کسانی که دایم در سفر بودند، بسیار لذت بخش بود. اگر میخواهید مدت زمان زیادی با کامپیوتر کار کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کیبورد دستگاه بازخورد مناسبی را ارائه میکند، حرکت عمودی دکمههای آن خوب است (فاصلهای که دکمهها هنگام فشردن پایین میروند که معمولاً بین یک تا دو میلیمتر است) و همین طور فضای کافی میان دکمهها وجود دارد که از ویژگی های یک لپ تاپ خوب بشمار میروند. اینها اسم دو سری از لپ تاپ های ایسوس و لنوو هستند. این لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم اینتل خود یکی از بهترین عملکردها را در اختیار شما میگذارد و در بازیهایی همچون Fortnite و League of Legends را به خوبی اجرا میکند. جدیدترین نسل لپ تاپ های کوچک اپل یعنی مکبوک ایر که در سال 2020 روانه بازار شد به نسبت نسل قبلی به اندازه قابل توجهی از نظر سخت افزاری ارتقا پیدا کرده و با یک کیبورد جدید و نمایشگر بهتر به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های کوچک بازار به فروش میرسد. البته تبلتها نیز از لحاظ سخت افزاری به اندازه قابل توجهی پیشرفت کرده و دیگر اختلاف چندانی بین آنها و مینی لپتاپها وجود ندارد.

برای افرادی که ساعتها مشغول به تایپ هستند، این لپ تاپ میتواند یکی از بهترین تجارب را فراهم کند و تایپ با ان بسیار راحت است. لپ تاپ های HP که سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ را به خود اختصاص دادهاند هم در میان مردم بسیار محبوب هستند. همچنین با توجه به اینکه قیمت آن در مدل پایه از 400 دلار شروع میشود، گزینه گرانقیمتی هم نیست. کیبورد لپتاپ قابل جداسازی نیست ولی نمایشگر قابلیت چرخش بصورت 360 درجه را دارد و به همین خاطر میتوان آن را در موقعیتهای زیاد و متنوعی مورد استفاده قرار داد. اما مهمترین ویژگی این مینی لپ تاپ لمسی، عمر باتری آن است که با یک بار شارژ تا 11 ساعت توان مورد نیاز دستگاه را تامین میکند. یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2022 با قیمتی مناسب، بهترین تناسب از ویژگیها و قیمت را به شما ارائه میدهد. بیشتر کوچکترین لپ تاپ ها جزو گزینههای اقتصادی بازار هستند اما HP ProBook x360 11 G6 در این میان یک استثنا است و ویژگیها و قیمت لپ تاپ کوچک اچ پی بیشتر آن را مناسب برای کاربران حرفهای میکند. البته شاید پردازنده آن جزو بهترینها نباشد اما همچنان برای استفاده روزمره مثل گشتن در اینترنت، استفاده از شبکههای اجتماعی و یا ویرایش سبک تصاویر کافی است و بدون هیچ مشکلی شما را همراهی میکند.

همچنین براساس تست وبسایت Verge در این لپتاپ میتوان Shadow of the Tomb Raider را بدون مشکل گرافیکی بازی کرد. شاید این مشخصات خیلی جالب توجه نباشند اما با توجه به فرم فاکتور جمع و جور و همچنین قیمت مناسب، میتوان این کرومبوک را یکی از بهترین مینی لپتاپ های 2022 به حساب آورد. گلکسی بوک پرو سامسونگ شاید از لحاظ طراحی خیلی چشمگیر نباشد اما مشخصات آن، آنقدر قابل توجه هستند که از آن یکی از بهترین مینی لپ تاپ های دنیا را میسازند. گرافیک NVS 5100m که در لپ تاپ hp 8540p شاهد آن هستیم در تبدیل فرمت های فیلم و پردازش های CUDA برتری داره. دستگاهی که انتخاب کردید مشخصات فوق العاده ای داره.

با پیشرفت تکنولوژی و گره خوردن فعالیت های روزانه ما با جدیدترین نرم افزارها و اپلیکیشن های روز دنیا، بسیار سخت است که بدون داشتن ابزار مناسب، بتوانیم تمام کارهای شخصی مان را انجام دهیم. پیش از این تراشههای گرافیکی یکپارچه بسیار اساسی بودند و قادر به انجام کارهای بیشتری از صفحه گسترده و صفحات وب نبودند. از دیگر ویژگیهای دوست داشتنی این محصول میتوانیم به صفحه نمایش ۱۳ اینچی با وضوح تصویر 2K اشاره کنیم. اگر میخواهید برای خرید لپ تاپ لنوو زیاد هزینه نکنید، اما محصول خوبی در اختیار داشته باشید میتوانید ThinkBook 13 را خریداری کنید. 13 تا 14 اینچ: بهترین تعادل قابل حمل و قابلیت استفاده را فراهم می کند ، به خصوص اگر یک لپ تاپ تهیه کنید که وزن آن زیر 2 کیلو گرم باشد.

علاوه بر این نمایشگر پیکسل سنس آن هم کیفیت بسیار عالی دارد و زیر آن هم یک کیبورد بسیار راحت قرار گرفته است. امروزه بیشتر لپتاپها با 4 گیگابایت رم عرضه میشوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. البته اگر بازی کردن یکی از کارهای اصلی شما با لپتاپ محسوب میشود سری ROG پیشنهاد میشود. اگر میخواهید فیلم یا ویدئو ببینید یا بازی کنید، صفحه نمایش بزرگتری را انتخاب کنید. اگر بخواهیم از پردازنده این لپ تاپ صحبت کنیم، باید بگوییم که پردازنده آنچنان قدرتمند، سریع و روان نیست. بهترین مینی لپ تاپ ۱۴۰۰ که میتوانیم به شما معرفی کنیم، مایکروسافت سرفیس گو 3 است. لپتاپی که در حقیقت کوچکترین لپتاپ مایکروسافت به حساب میآید. مایکروسافت همچنین یک نسخه 4G این محصول خود را هم بفروش میرساند. شاید قیمت این محصول کمی بالا باشد، اما مطمئن باشید که از نظر عملکرد کم نمیآورد. البته لنوو همراه محصول یک تبدیل برای اتصال هدفون یا هندزفری در اختیار شما قرار میدهد. یک باتری با ظرفیت خوب میتواند ساعتها دوام بیاورد.

بنابراین اگر به دنبال بهترین لب تاب کوچک در بازار ایران با ویژگیهایی درست مشابه یک لپ تاپ خوب هستید، بهترین گرینه برای شما همین لپتاپ است. بنابراین اگر قرار است زیاد از لپ تاپ در بیرون از منزل و در زیر نور خورشید استفاده کنید توصیه میشود که به دنبال لپ تاپهای با صفحه نمایش مات باشید، هر چند که صفحهنمایشهای مات، رنگها را با کیفیت کمتری نسبت به صفحه نمایشهای براق نمایش میدهند. و از آنجایی که اکثر بازیهای اسپورت بی از 100 گیگابایت حجم ندارند، بنابراین حافظه کم این لپ تاپ هم برای شما یک مشکل جدی نخواهد بود. ایسوس این لپتاپ کوچک خود را با پردازنده مدیاتک Kompanio 500، چهار گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرده است. علاوه بر این برخی از مینی لپتاپها از نمایشگر لمسی نیز پشتیبانی کرده و به شما این اجازه را میدهند تا به عنوان تبلت نیز از آنها استفاده کنید. این پورت به شما اجازه میده که خط تلفن رو به لپ تاپتون وصل کنید و با لپ تاپ خودتون تماس صوتی بگیرین ، فکس ارسال کنید البته باید درایور ها و نرم افزار های مخصوصی رو دانلود کنید .

این سری هایی که نام برده شد جزو طراحی اصلی در لپ تاپ های مدرن امروزه شد که دارای خصوصیات منحصر به فرد بودند. بصورت کلی برای تهیه یک لپ تاپ مناسب انیمشن سازی میتونید مواردی که اشاره شد رو در نظر بگیرید. در مقابل لپ تاپ Asus ZenBook 14 UM425-AM019 Ryzen 5 4500U/16GB/512GB SSD رو داریم که این مدل از ایسوس امتحان خودشون رو پس دادند. اما با وجود قیمت بسیار پایین، ویژگیهای بسیار خوبی با خرید این لپ تاپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما کیفیت سخت افزار در این لپ تاپ به قدری است که براحتی میتواند در انجام امور روزانه از آن استفاده کنید.

هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن ، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX350 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام سایت laptop-tech برد. افزون بر این میزان رم حداکثری این سرفیس نیز 16 گیگابایت است که در کنار حافظه حداکثری 256 گیگابایتی خود میتواند بسیاری از نیازهای کامپیوتری شما را به راحتی برطرف کند. قلب تپنده این لپتاپ، تراشه معروف M1 اپل است که عملکرد شگفت انگیزی داشته و علاوه بر این، توانسته عمر باتری را تا 18 ساعت افزایش دهد. به ترتیب از چپ به راست دکمه پاور ، دکمه ایمیل QuickLook light ، دکمه اینترنت HP QuickWeb light ، دکمه وای فای Wireless light ، دکمه تاچ پد TouchPad light، دکمه CAPS LOCK ، دکمه num lock ، دکمه قطع صدا Volume mute light ، دکمه کاهش صدا Volume down light، دکمه افزایش صدا Volume up light و دکمه ماشین حساب . پورت Ethernet Port دسترسی به اینترنت پرسرعت مهیا میشه . سایر اتصالات مفید شامل درگاههای کارت SD، جک هدفون و پورت اترنت (مخصوصا اگر گیمر هستید) است. اگر از سرفیس گو 3 خوشتان آمده اما میخواستید طراحی آن شباهت بیشتری به یک لپ تاپ داشته باشد، کمی بزرگتر باشد و قدرت پردازشی بیشتری را هم در اختیارتان قرار دهد، بهترین گزینه که از بهترین مینی لپ تاپ های دنیا نیز هست، سرفیس لپ تاپ گو است.

خوشبختانه توی این بازه قیمتی لپ تاپ های فوق العاده ای وجود داره که مشخصات سخت افزاریشون از پس هر کاری بر میاد. همراه این مقاله از پلازا باشید تا با جدیدترین مینی لپ تاپ ها آشنا شوید. اما به هرحال یکی از بهترین گزینه ها توی این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB است. به طور کلی، با تشکر از پروسسور قدرتمند و گرافیک خوب و صفحه نمایش قابل انتخاب این لپ تاپ، میتوانیم آن را یکی از بهترین مینی لپتاپ های 2022 به حساب بیاوریم. برای انیمشن سازی و بطور کلی طراحی های گرافیکی سه بعدی مهم ترین قسمت کارت گرافیک هست. یکی دیگر از نکات مهم پیش از خرید لپتاپ اندازه است. کرومبوک Duet یکی از بهترین مینی لپ تاپ های ارزان بازار است. لپ تاپ hp 8540p از سری Elitebook (الایت بوک) کمپانی HP است ، این لپ تاپ برای کسانی در نظر گرفته شده که می خواهند لپ تاپ شون استاندارد های بالایی از نظر قیمت ، کیفیت و اطمینان داشته باشه ولی به دنبال قدرت سخت افزار بالا نیستن. مک بوک ایر بهترین لپ تاپ مینی جدید برای دانشجویان و کسانی است که مدام در سفر هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار