بهترین لپ تاپ های 2022

این لپ تاب به پردازشگر گرافیکی GeForce MX330 انویدیا با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده است و توانایی انجام کارهای گرافیکی نیمه سنگین و اجرای تمام بازی های قدرتمند و نیمه حرفه ای موجود در بازار را با کیفیت بالا دارد. از جمله مشخصات لپ تاپ ایسوس Core i5 این است که این دستگاه دارای پردازنده اینتل Core i5 1035G1 می باشد که با فرکانس پایه یک گیگاهرتز برای انجام کارهای روزانه، کد نویسی و کاربردهای نیمه سنگین گرافیکی مناسب می باشد. به طور کلی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس R565JP از زیباترین و اقتصادی ترین لپ تاپ های نیمه حرفه ای حال حاضر بازار محسوب می شود که دارای یک پردازنده کم مصرف و میان رده، حافظه رم ۸ گیگابایت و کارت گرافیک مناسب، آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای کلیه امور روزمره و امور گرافیکی سبک می باشد. برای اینکه کمی دقیقتر و بهتر با شرایط بازار لپ تاپ در دنیا آشنا شوید میخواهیم به رتبه بندی لپ تاپ ها در طول سالهای قبل هم اشاره کنیم. سامسونگ نه تنها در دنیای موبایل نام بزرگی است، بلکه در طول سالهای گذشته سعی کرده در حوزه لپ تاپ هم محصولات خوب و با کیفیتی عرضه کند.

اگر صفحه نمایش به یکباره سیاه شود، چشمک زدن لپتاپ و خاموش شدن مانیتور لپ تاپ و یا سیاه سفید شدن لب تاپ و ظاهر شدن خطوط راهراه همه عواملی هستند که بر خرابی فلت لپ تاپ دلالت دارند. کیفیت ساخت قابل قبولی دارد.بلندگوها صدای واضح و بلندی دارند.کیفیت صفحه نمایش خوب است اما به شدت در زاویه دید ضعیف عمل می کند که با توجه به قیمت قابل اغماض است.سیستم عامل نصب شده روی دستگاه اندلس لینوکس است که برای نصب ویندوز باید تغییراتی در بایوس بدهید.سرعت بالا آمدن ویندوز مناسب است.تاچ و کیبورد نرم کار می کند.در مجموع نسبت به قیمت ارزشمند است و با توجه به صفحه فول اچ دی در این رنج قیمتی بی رقیب به نظر می رسد. اگر بعد از نصب سخت افزار جدید مشکل شروع شد، سخت افزار را حذف نصب کنید. قبل از اینکه تاچ پد خود را غیر فعال کنید صد درصد از یک ماوس استفاده نمایید .لازم به ذکر است که اگر با تاچ پد لپ تاپ خود مشکل دارید، حتما لازم نیست آن را غیر فعال کنید. من یک لپ تاپ میخوام جهت تولید محتوا البته در حد کلیپ های 3 تا 5 دقیقه ای و نه حرفه ای و همچنین در ماه دو تا سه کلیپ میخوام تهیه کنم شما چه مدلی پیشنهاد میکنید.

لپ تاپ های HP که سهم قابل توجهی از بازار لپ تاپ را به خود اختصاص دادهاند هم در میان مردم بسیار محبوب هستند. رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ اشاره میکنیم که بهترین نوع لب تاب را نشان میدهد. رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ اشاره میکنیم. در میان لپ تاپ های رده بالا نام لنوو هم شنیده میشود. برای انتخاب بهترین لپ تاپ های طراحی و معماری و رندر ما مقاله ای مجزا منتشر کرده ایم و به طور کامل در مورد بهترین لپ تاپ های معماری توضیحات داده ایم.

من این لپ تاپ رو حدود 6 ماه هست که دارم و هیچ مشکلی ازش ندیدم. هیچ مشکلی نداره فقط کلید اینتر از جاش در اومده ..ولی کار میکنه .کلیدشم هست. هیچ مشکلی نداره . این دستگاه ۱۹٫۹ میلیمتر ضخامت دارد، ۱٫۷۵کیلوگرم وزن دارد که می توانید کل روز آن را با خود حمل کنید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. تا به راحتی بتوانید کارهای روزمره و تا حد زیادی از دانشجویی را بدون کوچکترین مشکلی انجام بدهید. برای شروع بد نیست به ردهبندی مارک لپ تاپ اشاره کنیم. این لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس به صفحه نمایش مات و همچنین قابلیت های مخصوص ایسوس Splendid و Eye Care مجهز شده است که پس از مدتی استفاده باعث خستگی چشم شما نمی شود.

بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید. شرکت ریزر هم به عنوان یکی از بهترین تولید کنندههای لپ تاپ های گیمینگ و تجهیزات مخصوص بازی در دنیا شناخته میشود. قطعا پیشنهاد من برای خرید توی این رنج این لپ تاپ هستش. لنوو هم از جمله شرکت هایی است که لپ تاپ هایی مختلفی راهی بازار کرده است. دلیل این تفاوت قیمتها، میتواند معروفیت برند های خاص، استفاده از سخت افزار هایی با کیفیت و کارایی بهتر، ضمانت پس از فروش و عوامل زیاد دیگری باشد. البته لپ تاپ های سامسونگ فعلا طرفداران زیادی ندارند، اما لپ تاپ های این شرکت بسیار باریک و زیبا و توانمند هستند. هر سری از لپ تاپ های ایسوس برای هدف و کاربرد خاصی طراحی شده است.

اما بطور کلی با مشخصات کاملا یکسان، من TUF ایسوس رو ترجیح میدم. البته خیلیها بر این باور هستند که HP کمی ضعیف شده، اما آمار و ارقام نشان میدهند که محصولات HP همچنان علاقهمندان زیادی دارند. با این حال لپ تاپ های اپل عملکرد فوق العادهای از خود نشان میدهند و از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردارند. و چطور تمام سخت افزار های بزرگ که در کامپوتر های رومیزی وجود دارد در لپ تاپ جا می شود ؟ یکی از این لپ تاپ های با کیفیت مدل R565JP می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم. حالا به رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ اشاره میکنیم. رده بندی برند لپ تاپ ها در سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ اشاره میکنیم.

یکی از بهترین لپ تاپ های 11 تا 13 اینچی سرفیس لپ تاپ 4 است. خرید لپ تاپ Asus R565JP با توجه به قیمت مناسب و کارایی آن، برای استفاده در محیط های اداری و فضاهای باز و منزل پیشنهاد می شود. پیش از خرید لپ تاپ برنامه نویسی ایسوس مناسب است؟ با این حال ، اگر نیازی به استفاده از نوت بوک خود را به عنوان تخته سنگی ندارید ، معمولاً با یک لپ تاپ سنتی رومیزی عملکرد مناسبتری بر اساس بودجه خود به دست می آورید. کلاس تعمیر لپ تاپ تخصصی در مرکز تعمیرات کامتک تدریس میشود. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565JP Core i5 8GB یکی از لب تاپ های پرطرفدار «ایسوس» محسوب میشود که دارای طراحی ظاهری زیبایی می باشد.

2-در-1 به طور کلی در دو سبک مختلف ارائه می شود: جدا کننده هایی با صفحه نمایش که کاملاً از صفحه کلید جدا می شوند و لپ تاپ های قابل انعطاف با لولا که 360 درجه را خم می کنند تا حالت سایت laptop-tech را تغییر دهند. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ باید متذکر شویم که بسیاری از لپ تاپ های رایانه ای در دسته لپ تاپ های 2 در 1 قرار دارند ، دستگاه های ترکیبی که می توانند بین حالت سنتی صدف ، حالت تبلت و موقعیت های دیگر بین حالت های چادر یا ایستاده جابجا شوند. فهرستی از قابلیتهای مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس این قابلیتها را با ویژگی های لپ تاپ خوب، مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. طراحی زیبا و چشم نواز سری R لپ تاپ های ایسوس در کنار سخت افزار قوی و نیرومند، آن را به یکی از پرطرفدارترین نسخه های لپ تاپ ایسوس تبدیل کرده است.

ایسر هم در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ دو رتبه پایین تر آمده و رتبه هفت را کسب نموده است ، او با توجه به تولید پدیده لپ تاپ مدل Acer Swift 7 در سال جاری که به طور عجیبی باریک است، بررسی و نقدهای ضعیفی داشته و طرح های جالبی ارائه نکرده است. دل هم لپ تاپهای ارزان قیمت دارد و هم لپ تاپ های قدرتمند راهی بازار میکند. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ برای بازی کردن هستید هم میتوانید لپتاپ لیجن 5 پرو را خریداری کنید که سخت افزار بسیار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

اگر میخواهید تعمیر لپ تاپ را حرفه ای و بروز یاد بگیرید و زمان کمی دارین حتما سری به کارگاههای آموزشی ما بزنید و یک جسله مهمان کلاس ما باشید. برای اینکه راحت تر متوجه بشید یک لپ تاپ قابلیت ارتقا داره یا نه میتونید از وب سایت crucial استفاده کنید. لپ تاپ های این شرکت طراحی فوق العادهای دارند و به همین دلیل سریع گیمرها را جذب خود میکنند. تو بودجه ۲۵ تا ۳۵ میلیون چه لپ تاپی خوبه ؟ در این مطلب سعی کردیم سری لپ تاپ ها یا بهتر بگوییم، بهترین لپ تاپ ها تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون تومان را بررسی کنیم. و خیلی از لپ تاپ های بقیه دوستام قدرتمند تر نرم افزار ها رو ران میگرفت. ماوس پد هم اشکالاتی داره مثل وقتی که میخوای از کلیک های چپ و راستش استفاده کنی جای پوینتر تغییر میکنه. از کارهای روزمره و ساده مثل : فیلم تماشا کردن، موزیک گوش دادن و… ساده ترین روش برای غیر فعال سازی تاچ پد لب تاب نگاه داشتن کلید های Fn و F7 در صفحه کلید است و میتوانید در کمتر ده ثانیه تاچ پد لب تاپ خود را غیر فعال سازی کنید.

البته که این ادعا خیلی هم عجیب نیست، اما شرکتهای دیگری هم در بازار فعالیت میکنند که محصولات بسیار باکیفیتی راهی بازار کردهاند که قیمت کمتری هم دارند. با اینکه استفاده از تاچ پد بجای ماوس در لب تاب رایج تر است اما در برخی از مواقع فعال بودن تاچ پد لب تاب سبب این میشود که ما نتوانیم کارمان را به نحو خوب در لب تاب انجام دهیم مثلا در موقع تایپ داریم چیزی را تایپ میکنیم دستمان به صفحه تاچ پد لب تاب میخورد و باعث میشود گزینه هایی انتخاب شود و این کار آدم رو کلافه میکنه که برای خلاصی بهترین کار غیر فعال سازی تاچ پد لب تاب است.

برنامه هایی را که از CPU یا حافظه بیش از حد استفاده می کنند، ببندید. سنگین بودن بیش از اندازه این لپ تاپ ایرادی هست که به بدنه این نوت بوک وارده همچنین کیفیت پایین پلاستیک قاب دور صفحه نمایش و فاصله داشتن این قاب از خود lcd باعث رفتن گرد و خاک به زیر صفحه نمایش میشه. باتری 3 سلولی لیتیومیون آن نیز میتواند این لپ تاپ را تا 5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد روشن نگه دارد. حدودا دمای سیپیوش به ۹۰ درجه میرسه با pes 2017 کول پد هم داره! صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لپ تاپ R565JP از نوع Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و زاویه دید ۱۷۸ درجه می باشد که تصویر واضحی را به کاربر ارائه می دهد. بسیاری از این سیستم ها در ارائه یک هدف نسبت به هدف دیگر بسیار بهتر هستند ، در حالی که در ابتدا لپ تاپ ها خم می شوند و جدا کننده ها یک تجربه تبلت برتر را ارائه می دهند. قدرت مناسب، صفحه نمایش باکیفیت و پشتیبانی عالی باعث شده که اپل جزو برندهای برتر لپ تاپ در دنیا وجود داشته باشد. ایسر از جمله شرکتهایی به حساب میآید که کلی لپ تاپ برای هر کاری که فکرش را بکنید راهی بازار کرده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار