بهترین لپ تاپ پیشنهادی برای خرید بر اساس قیمت (سال 1401)

اینکه بعضی از تهالی بدهکار هستن شورا خودش مقصر است چون اون شب که قرار بود جلسه پرسش و پاسخ برگزار بشعه همین آقایون بدهکار جلسه رو بهم زدنن تا اسمی ازشون برده نشده ولی شورا هیچ کاری نکرد . بهترین کار برای مقایسه دو CPU مقایسه ی بنچمارکاشونه و نمیشه گفت قدیمی شده چون CPU Core i7 با مدل های 9750H و 10750H از لحاظ بنچ مارک تفاوت زیادی باهم ندارن. لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-FF دارای نسل یازدهم پردازنده Core i3 به همراه 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش Full HD است که برای نیازهای یک کاربر معمولی در این رنج قیمتی یکی از بهترین انتخاب هاست. این لپ تاپ دارای 1 ترابایت حافظه داخلی است که براحتی میتوانید هزارن عکس، فیلم و آهنگ در آن ذخیره کنید و برنامه های مختلف را روی آن نصب کنید. لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ ما قبلا در مستر نکست در مقاله «بهترین لپ تاپ ها برای گیمینگ» لیستی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازه های قیمتی مختلف رو معرفی کردیم. اما برای گیم، لپ تاپ های تخصصی که در مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» که پیشنهاد کردیم حتما ببینید.

امیدواریم راهنمایی هایی مسترنکست برای همه دوستان مفید باشد. برای کار تولید محتوا و بودجه 20 میلیون تومان، همه لپ تاپ هایی که در مقاله «بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان» پیشنهاد داریم، گزینه مناسبی هستند. اما این لپ تاپ از آخرین تکنولوژی برخوردار است و از طرفی سخت افزار مناسبی برای اجرای برنامه های معمولی دارد بعید میدونم صدای فن اذیتتون کنه و اونقدری باشه که حتی به گوشتون برسه. یک ترابایت حافظه داخلی نیز در اختیار شماست تا کلی فیلم و عکس و برنامه رو بتونید در این لپ تاپ ذخیره کنید. اگه لپ تاپ تون رو زیاد حمل نمیکنید و از طرفی به بازی کردن علاقه زیادی دارید و یک سیستم قوی نیاز دارید بدون شک لپ تاپ گیمینگ گزینه بهتری برای شماست. با توجه به بودجه تون یعنی 30 میلیون و قیمت حال حاضر لپ تاپ باید انتظارتتون رو هم منطقی کنید.

البته باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ پردازنده قدرتمندی ندارند اما میتوانید با همین پردازنده و 4 گیگابایت رم آن براحتی نرم افزارهایی مثل ورد، پاورپونت، اکسل و … لپ تاپ های اپل فوق العاده هستند و سال ها با خیال راحت میتونید ازشون استفاده کنید. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لپ تاپ های ایسوس، سری X است. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 با 16گیگابایت رم، سی پی یو core i7، گرافیک GeForce GTX 1650 و قیمت حدود 32 میلیون تومان. بین لپ تاپ هایی که مدنظرتون هست، لپ تاپ Asus ROG G531GT Core i7 9750H/8GB/1TB/4GB Geforce GTX1650 نسبت به دو گزینه دیگر بهتر هست اما وقتی صحبت خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم می شود ریسک خرید بالا میرود.

همه چیز در این لپ تاپ برای انجام بازی با خیال راحت و لذت بخش برای شما فراهم شده است. لنوو آیدیاپد 330 دارای پردازندهی مرکزی Celeron N4000 اینتل که نمیتوان انتظار فوق العاده زیادی در انجام بازی های و برنامه های سنگین داشت. لپ تاپ گیمینگ به بالارده ترین نوت بوک های بازار که معمولا دارای طراحی های خاص هستند اطلاق میشود. هر دو لپ تاپ، جز جدیدترین و بهترین لپ تاپ های در بازه 25 میلیون تومان حال حاضر هستند. اما اگر برعکس این قضیه هست یعنی قراره هر روز لپ تاپتون رو حمل کنید و باهاش کارهای معمولی یا نرم افزارهای دانشجویی رو اجرا کنید طبیعتا یک لپ تاپ دانشجویی یا مهندسی قوی و سبک گزینه بهتری میتونه براتون باشه.

البته قیمت لپ تاپ لنوو کمی پایین تر هست اما معمولا لپ تاپ های ایسوس کیفیت بالاتری دارند. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 – E در حال حاضر پرفروش ترین لپ تاپ دیجی کالا هست. در مورد درایو نوری هم در حال حاضر با توجه تغییرات تکنولوژی، لپ تاپ های جدید اکثر فاقد آن هستند. دست از دامنت برنمیدارم مگر وقتی که در خاک رفته باشم و حتی در همان حال هم اگر بر سر خاک من گذر کنی، خاک گورم به دامنت خواهد آویخت. مثلا اگه دانشجو هستید و لپ تاپ رو زیاد حمل میکنید یک لپ تاپ سبک که قدرتمند باشند برایتان اولویت است یا مثلا اگر گیمر هستید کارت گرافیک اولویت هست و اگر عاشق فیلم دیدن هستید کیفیت صفحه نمایش و … این مدل ایسوس یک لپ تاپ 14 اینچی سبک 1.15 کیلوگرمی هست در مقابل 2.2 کیلوگرم. در بازه 30 میلیون تومان با توجه به نیازهاتون یعنی سبک و باریک بودن بدون شک لپ تاپ مک بوک ایر M1 یکی از بهترین گزینه هاست. یک تاپ سبک با طراحی باریک و زیبا که براحتی میتونید اون رو حمل کنید.

این لپتاپ سبک اداری با بهرهمندی از قابلیتهایی همچون نمایشگرP 1080 و 24گیگابایت حافظهی رم و پردازنده اینتل Core i7، در دسته ابر لب تاب های پردازشی هم سایت laptop-tech قرار می­گیرد. انواع لب تاب اداری و حرفه ایی. این پنلها نسبت به یکدیگر مزایا و معایبی دارند که آگاهی از آنها شما را خرید لپ تاپ مناسب تر کمک خواهد کرد.پنلهایTFT، VA، TNو IPS همگی از انواع LCD هستند و فقط نور پسزمینه LED دارند TFT .و TN از قدیمیترین نمایشگرها هستند و در مقام مقایسه، در ردیف آخر قرار میگیرند؛ با وجود این، شاید قیمت پایینتر آنها باعث شده است همچنان در لپتاپهای پایینرده و اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرند.

هر چه سبک تر بهتر و بودجه ام ۱۰ تا ۱۵ میلیون هست. بودجه ام هم حدود 45-50 میلیون هست. گارانتی 6 ماهه در جا تعویض ققنوس هم می تواند اطمینانی جهت خرید از این وب سایت برای شما عزیزان باشد. استفاده روزمزه و وب گردی، کارهای مهندسی و طراحی و شاید هم بازی. همچنین میخوام سرعتش خوب باشه سبک باشه و خیلی زود هم شارژ تموم نکنه. سلام من یه لب تاپ برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی سنگین میخواستم و می خوام حتما منو اذیت نکنه هر برنامه ای سال به سال انقد مشخصات سنگین میشه موقع نصب کم میاره و خوش دست باشه مثل کامپیوتر های دسکتاپ خوش دست و راحت باشه و بشه طولانی مدت پاش نشست میشه با سی تومن همچین لب تابی گرفت؟ هر دو لپ تاپ نیز در این بازه قیمتی یعنی زیر 30 میلیون، جز بهترین لپ تاپ ها هستند. سلام اقا مرتضی سمامی نظرتان راجب دو لپ تاپ زیر چیه کدام بخرم بین ۲۵ تومان بهتره ؟ اگه بودجه محدودی دارید یا اصلا محدودیتی در بودجه برای خرید لپ تاپ ندارید هر کدام میتواند انتخاب شما را صحیح تر کند.

این لپ تاپ فقط حدود 2 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است از لپ تاپ خود را حمل میکنند. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R564JP یکی از بهترین پیشنهادهای موجود در بازار ایران است. پس اگر دانشجو، دانشجو آموز، کارمند یا یک کاربر معمولی هستید و به دنبال بهتربین لپ تاپ تا 15 میلیون هستید، لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15-FF میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. اگر هم بودجه تون رو اعلام کنید بهتر میتونیم راهنمایی تون کنیم. با توجه به نیازها و بودجه تون لپ تاپ هایی که در بخش « بهترین لپ تاپ ها تا 15 میلیون » معرفی کردیم میتونند گزینه های خوبی براتون باشند. همشون هم تقریبا میتونند انتظارات شما رو برآورده کنند.

هر دو لپ تاپ های فوق العاده ای هستند و میتونند تا حد زیادی انتظارات شما رو بر آورده کنند. این انتخاب بر اساس نیازهای من هست و ممکنه برای هر کسی ترتیب این لیست فرق کنه. چون در حال حاظر با این بودجه یک لپ تاپ معمولی رو به بالا میتونید تهیه کنید البته همه نیازهایی که مدنظرتون هست رو هم میتونه برآورده کنه. سلام. خواهش میکنم. خوشحالیم که توضیحات و راهنمایی های مسترنکست برای شما هم مفید بوده است. مستر نکست ی مقاله کامل در مورد لپ تاپ های زیر 15 میلیون تهیه کرده که میتونی اونجا بری و خودت هم بیشتر با 10 لپ تاپ برتر زیر 15 میلیون آشنا بشی و با کامنت گذاشتن نظر شخصیت که برای ما خیلی مهمه رو هم بنویسی. هر دو این لپ تاپ های جز بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان هستند.

یعنی ممکنه یک لپ تاپ از نظر من زیبا و خوش باشه و از نظر شما نه. سلام و عرض ادببهترین لپ تاپ گیمینگ در بازه ی ۳۵ میلیون چه لپ تاپی هستش؟ چه سخت افزاری کار من رو راه میندازه؟ من یه لپ تاپ میخوام برای کارای روزمره و کار سنگینی هم باهاش ندارم اما باتریش برام مهمه و اینکه 5.6 سال اگه بشه برام کار کنه و کم نیاره. هم طول عمر باتری تا شانزده ساعت رسیده. هم صدای فن در این لپ تاپ به حداقل رسیده. البته دو لپ تاپ دیگه هم خیلی خوب هستند. همچنین نمایشگر این لپ تاپ قابلیت باز شدن 180 درجهای دارد. نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD این لپ تاپ را گزینه مناسب برای تماشای فیلم میکند. نکته دوم؛ میزان بودجه یا پول شما برای خرید لپ تاپ است. این لپ تاپ میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد. به هر حال اگر قصد خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم رو داشتید حتما از فروشنده مهلت تست بگیرید. این لپ تاپ اپل با توجه به ابعاد، وزن و پردازنده ی بسیار قوی به کسانی توصیه میشود که بهترین عملکرد را در هر مکانی نیاز دارند.

در ادامه لیستی از 8 لپ تاپ پیشنهادی برای خرید که نتیجه این بررسی از مسترنکست است خدمتتان تقدیم میشود. هر کدوم از لپ تاپ های این لیست که با بودجه شما همخونی داره میتونه یک گزینه مناسب برای خرید باشد. هر کدوم رو بخرید حتما از خریدتون راضی خواهید بود. معلوم کنید که چرا قصد دارید لپ تاپ بخرید و از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. همچنین لپ تاپ مخصوص کار خود را انتخاب کنید. اعتماد کردن به این شرکت تایوانی بنظرم کار عاقلانه تریه. در مورد سوال دومتون؛ لپ تاپ های شرکت اپل از سیستم عمل مک استفاده میکنند (البته میتونید از طریق ماشین مجازی روش ویندوز هم بریزید).

و توانایی خرید تا ۳۸ میلیون رو دارم پیشنهادتون کدام هست آیا لب تاپ های مک بوک پرو خوبه یا نه? بله همه مشخصاتی که مدنظرتون هست رو مک بوک ایر M1 داره. من به لپ تاپی نیاز دارم که بتونه به راحتی نرم افزار های فوتوشاپ و اندنوت و spss رو باز کنه و درایو سی دی قوی ای داشته باشه. البته بعید میدونم برای این منظور نرم افزار سنگینی بخواین نصب کنید. با سلام و خسته نباشید.آقا من یه لپ تاپی میخوام که کارای گیمینگ رو انجام بده ،خود گیمینگ نه ها منظور سیستمش مث اون باشه از همه لحاظ،بودجه هم حدود ۳۵میلیون ،ممنون میشم اگه جواب بدید. با یک سیستم معمولی هم میتونید برنامه نویسی معمولی رو براحتی انجام بدید پس نیازی به هزینه زیاد نیست. سلام من یه لپتاپ مناسب برنامه نویسی و تا حدودی گیم و برنامه های سنگین میخوام. بطور کلی لپ تاپ های که معرفی میکنیم لپ تاپ خوب و بروزی هستند و براحتی چندین سال میتونید ازشون استفاده کنید، مک بوک که دیگه جای خودش رو داره.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار