بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب

این لپ تاپ با قیمت باورنکردنی 1 میلیون دلار عرضه میشود و در اصل گرانقیمتترین لپ تاپ دنیا به حساب میآید. قیمت یکی از دلایل موفقیت ایسر است که سبب پر فروش شدن لپ تاپ های این برند شده است. همچنین با توجه به سیستمعامل Big Sur تقریبا اکثر کارهایی که با این محصول بخواهید انجام دهید، به روانترین شکل ممکن و با سرعت بالا انجام خواهند شد. اگر با برنامه های دو بعدی گرافیکی مثل After Effects, ToonBoom, Harmony, CrazyTalk Animator, Synfig Studio, FlipBook و Photoshop کار میکنید زیاد نیاز هزینه برای یک سیستم فوق العاده قوی ندارید و با یک کانفیگ معمولی به راحتی میتونید کارتون رو انجام بدید. بیشتر لپتاپهای معمولی دارای پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برای ویدیو هستند.

لپتاپها دارای یک کیبورد متصل به خود هستند و یک ماوس ثابت نیز در پایین صفحه و نزدیک کیبورد آن تعبیه شده است. حافظهی رم و هارد لپتاپ تنها بخشهایی هستند که میتوانید در اکثر لپتاپها روی قابلیت ارتقاء آنها حساب کنید. امروزه میتوانید با کمتر از 200 دلار، یک لپ تاپ مناسب خریداری کنید؛ اما مهمترین مشخصات لپ تاپ خوب که با رعایت آنها میتوان بهترین تناسب بین هزینه پرداختی و لپ تاپی که میخریم برقرار شود کدام است؟ سلام و عرض ادببهترین لپ تاپ گیمینگ در بازه ی ۳۵ میلیون چه لپ تاپی هستش؟ 25 ميليون تومن هست و لپ تاپ مناسبي براي مهندسي مكانيك و برنامه نويسي و كار با برنامه هاي ادوبي ميخوام اما نميدونم چه لپ تاپي برام مناسبتر هست ممنون ميشم راهنماييم كنيد. قیمتش هم در حال حاضر حدود 32 میلیون تومان هست. بودجم هم نهایتا ۲۵ میلیون هستش…

بازم اگه سوالی هست خوشحال میشم بتونم کمک کنم. این مقاله یک راهنمای خرید بهترین لپ تاپ در سال 1401 است که میتواند شما را در انتخاب و خرید لپ تاپ کمک کند. توجه به راهنمای خرید لپ تاپ شاید پیچیده به نظر برسد، اما میتوان ابزارهایی را یافت که به شما در زمان خرید بهترین لپتاپ کمک کنند. در ادامه راهنمای خرید لپتاپ لازم است گفته شود که یکی از ویژگی های لپ تاپ خوب عمر باتری آن است. این آینده نگری خیلی عالی هست چون معمولا لپ تاپ ها عمر نسبتا طولانی دارند. به بیان ساده، شما باید بدانید که در چند سال آینده قصد دارید از دستگاهها در چه زمینهای استفاده کننید. چه مدلی روپیشنهاد میکنید؟ اما علاوه بر اینکه باید ویژگی های لپ تاپ خوب را بدانیم، باید از انجام برخی اشتباهات نیز پرهیز کنید؛ اشتباهاتی که شاید تا قبل از خواندن این مطلب یکی از معیارهای خرید شما بوده و باعث خواهند شد در ازای هزینهای که پرداخت میکنید بازخورد خوبی دریافت نکنید. لطفا راهنمایی میکنید که برای کارطراحی صدا تا سقف ١٥ میلیون چه لپتاپی میشه خرید؟ سوال مهم دیگری که باید از خود بپرسید این است که به چه مشخصات لپ تاپ خوب باید توجه کنیم تا یک دستگاه با نمایشگری مناسب نصیبتان شود؟

البته تو این رنج قیمت گزینه های زیادی داریم. هر کمپانی برای تبدیل شدن به بهترین برند، زمان و هزینه زیادی را برای کسب محبوبیت صرف میکند. دل این محصول جمع و جور و سبک را با نمایشگری که از هر نظر بهترین است روانه بازار کرده و در کنار آن مشخصات این مدل هم آنقدر قدرتمند هستند که تمام نیازهای شما را پاسخ دهند. همچنین باید در نظر داشته باشید که تولیدکننده مورد نظر در مباحثی همچون طراحی، ارزش، عملکرد و معیارهای دیگر به صورت مناسب عمل کرده باشد. ما میدانیم انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها و مدل ها و از طرفی دیگر تبلیغات پر زرق و برق کار راحتی نیست.

در به روز استوک قصد داریم شما را با نکات و مفاهیمی که در هنگام خرید میبایست به آنها توجه کنید، آشنا کنیم تا یک دید کلی از آنچه باید مد نظر قرار دهید، داشته باشید. زومیت این کار را با فهرست کردن فروشندههای مختلف و قیمتهای آنها تا حد زیادی برایتان راحت کرده است.زومیت در بخش محصولات خود، قیمت لپ تاپ را به همراه مشخصات کامل آنها قرار میدهد. لپ تاپ اپل مک بوک پرو ساخته شده در اواخر سال 2020 است که اکثر کاربران آن را در سال 2021 تجربه کرده اند. شما اول از همه، باید انتظاراتی که از لپ تاپ دارید و بودجه مورد نظر برای خرید لپ تاپ را مشخص کنید.

لپتاپهای گیمینگ یا به طور کل لپتاپهایی که از پردازندههای کم مصرف سری U استفاده نمیکنند عموما قادر به شارژدهی بالا نیستند اگر شارژدهی برای شما مهم است اولترابوکها گزینههای در دسترس شما هستند.لپ تاپ دارای ویندوز اورجینال یا فاقد ویندوز؟ با این حال، در این محدوده قیمت، اکثر نوت بوکها دارای حافظه SSD نیستند و نمایشگر Full HD یا عمر باتری طولانی ندارند. با این حال، اگر واقعا نیاز به خواندن / نوشتن روی دیسکها دارید و لپ تاپ شما دارای درایو دیویدی داخلی نیست، بهترین راهنمایی برای خرید لپ تاپ برای شما این است که دستگاه دیویدی رایتر خارجی تهیه کنید که از طریق USB به دستگاه شما متصل میشوند. ضمنا به لطف استفاده از سیستم صوتی داخلی Dolby، گیمرها میتوانند بازیهایشان را با هیجان بیشتری روی این دستگاه اجرا کنند. معمولا، لپ تاپ هایی که برای به اجرا درآوردن بازی های سنگین گیمینگ ساخته شدهاند و گیمرهای حرفهای از آنها استفاده میکنند، لپ تاپ های گران قیمتی هستند. با این توضیحات و بررسیها میتوانید مؤلفههای مختلف این ابزارها و نحوه کارکرد آنها را از کیفیت تصویر تا عملکرد کلی بیازمایید. شما میتوانید از طریق نمودار قیمت لپ تاپ موردنظر خود وضعیت کلی تغییرات آن در بازههای زمانی مختلف را مشاهده کنید تا تصمیم بهتری برای انتخاب زمان مناسب برای خرید ارزان لپ تاپ بگیرید.

این دستگاه قابلیت اضافه شدن هارد M2 SSD با ظرفیت های مختلف را دارد و کاربر می تواند با استفاده از این هارد سرعت ویندوز و اپلیکیشن های خود را تا چندین برابر افزایش دهد. این لپ تاپ به پردازنده نسل 10 Core-i7 مجهز شده و (سری 10510U ) 16 گیگابایت رم DDR4 دارد ، همچنین حافظه داخلی آن یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. از دیگر مشخصات این لپ تاپ که بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به شمار می رود می توان به رم 8 گیگابایت DDR4 ، پردازنده Core i5-9300H با 8 مگابایت کش ، وزن 2.25 کیلوگرمی ، 2256 گیگابایت حافظه SSD NVMe M.2 ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی ، باتری 3 سلولی و سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیت اشاره کرد. این مؤلفه ارزان نیز به شمار میرود و قرار دادن یک رم با گیگابایت بیشتر، یکی از راههایی است که با آن میتوان سرعت دستگاه را بالاتر نشان داد؛ اما بهتر است بدانید که کمتر پیش میآید میزان رم بیشتر از هشت گیگ به درد یک کاربر بخورد.

در ادامه این راهنمای خرید لپتاپ، به چند مدل از لپتاپهای برتر این سایت laptop-tech برندها اشاره میکنیم. برند های لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، ایسر، اپل، ،اچ اپی، مایکروسافت، ام اس آی، آی لاف و شیائومی، جزء ۱۰ برند لپ تاپ برتر بازار دنیا میباشند. مکبوک 13 اینچی اپل اما با همان پردازنده قدیمیتر، عملکرد تحسینبرانگیزی دارد و از نظر شارژدهی هم در میان سایر مکبوکهای اپل، بهترین است. از نظر لپتاپهای گیمینگ هم MSI در رده اول قرار گرفته و ایسر و Alienware و ایسوس در ردههای بعدی قرار دارند. امروزه لپتاپهای گیمینگ ردهپایین، معمولا به انویدیا MX450 یا GTX 1660 مجهز هستند، در حالی که مدلهای میانرده دارای RTX 3050 یا RTX 2060 و لپتاپهای بالارده دارای RTX 3070 یا 3080 هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و گره خوردن فعالیت های روزانه ما با جدیدترین نرم افزارها و اپلیکیشن های روز دنیا، بسیار سخت است که بدون داشتن ابزار مناسب، بتوانیم تمام کارهای شخصی مان را انجام دهیم. با این پول چنین کانفیگی خیلی سخت پیدا میشه. مرحله بعد لپ تاپ ها (Notebook) رو انتخاب کنید و بعد مدل مورد نظرتون رو از بین مدل های موجود پیدا و انتخاب کنید. اما انتخاب یک لپ تاپ رده بالا مانند GF63 بعنوان لپ تاپ گیم یک انتخاب درست و مناسب است. دقیقا مشابه لپ تاپ Asus ROG Strix G15 G512LI ، لپ تاپ MSI GF63 THIN 10SCSR هم لپ تاپ خوبیه. همچنین بهتر است لپتاپ از بلوتوث 5 هم پشتیبانی کند. اگر قرار است برای کارهای ساده مانند وبگردی، استفاده از مایکروسافت آفیس و انجام کارهای سبک دیگر، از لپ تاپ استفاده کنید، بهتر است یک لپ تاپ مناسب که حداقل مشخصات سخت افزاری را داشته تا بتواند کارهای شما را انجام دهد را انتخاب کنید. برای مثال، افرادی که به طور حرفهای با لپ تاپ کار میکنند و بودجه کافی در اختیار دارند، به سراغ مایکروسافت سرفیس و مک بوک پرو میروند. لنوو مدل Ideapad 330 – E یک لپ تاپ با قیمت مناسب است که با توجه به سخت افزارش میتوانید از آن برای انجام کارهای روزانه، وب گردی، کار با نرم افزارهای سبک استفاده کنید.

مشخصات لپ تاپ خوب ممکن است برای هرکاربری با کاربر دیگر متفاوت باشد. از دیگر نکاتی که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن دقت داشته باشید این است که لپتاپها برعکس رایانههای رومیزی قابلیت ارتقاء چندانی ندارند. به یاد داشته باشید که گزینههای زیادی را برای انتخاب دارید. برای هر نوع استفاده با هر نوع بودجهای، تعداد زیادی برند لپ تاپ در بازار جهانی موجود میباشد که هر کدام از آنها، دارای طراحیها و ویژگی های خاص خود هستند. زبان طراحی این لپ تاپ کمی با لپ تاپ های معمولی متفاوت است و دارای زرق و برق خودش است. لبتاب های موجود برای استفاده کارهای معمولی تا سطح حرفه ای و گیمینگ .قیمت همکاری برای عزیزانی که مغازه دار و فروش اینترنتی دارند متفاوت است. قیمت انواع لپ تاپ اچ پی به صورت فروش همکاری تا پایان خرداد 99 شامل تخفیف ویژه سیستم همکاری فروشگاه اینترنتی و حضوری ارین خواهد بود . این پردازنده اولین محصول اپل پس از قطع همکاری با اینتل برای ساخت پردازندههای لپتاپهایشان بهحساب میآید و اپل بهتازگی نسل دوم آن بهنام M2 را نیز با مصرف بهینهتر و قدرت بیشتر معرفی کرده است. همچنین بهلطف پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 نیز میتوانید تمام بازیهای سنگین روز را روی این محصول بهراحتی اجرا و لذت ببرید.

وب کم 1.3 مگاپیکسلی، 2 حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم، 2 کارت گرافیک شرکت NVIDIA و دیگر ویژگیهای خارقالعاده از مشخصات این دستگاه به حساب میآیند. پردازنده جدید و قدرتمند، پردازنده گرافیکی مناسب، حافظه و رم کافی و همچنین عمر باتری بالا از ویژگی های لپ تاپ خوب به حساب میآیند. برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. همچنین در مورد میزان عمر کارکرد باتری، میزان رزولوشن یا سرعت پردازنده نیز حساسیت نداشته باشید. اگر بازیهای کامپیوتری انجام نمیدهید، اشیای سه بعدی طراحی نمیکنید یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمیپردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک میگذارد) برای شما مناسب خواهد بود؛ مخصوصا گرافیکهای آنبورد آیریس Xe اینتل. این مدل با نمایشگر اولد و رزولوشن 3.5K خود از نظر باتری شارژدهی بیشتری از مدل 4K دارد و طیف رنگ گستردهای را نیز پوشش میدهد. باتری 4 سلولی 48 وات ساعت لیتیوم پلیمر. مهمتر اینکه با یک بار شارژ تا بیش از 13 ساعت میتوانید از آن استفاده کنید. مهمتر اینکه شارژدهی آن حدود 10 ساعت است و از این نظر نیز خیالتان را راحت میکند.

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ، مسئله این است! بر روی بدنه این دستگاه الکترونیکی لوکس از الماس واقعی و طلای سفید استفاده شده و همین مسئله دلیل قیمت بالای آن است. اگر بودجه محدودی دارید که در بسیاری از افراد این امر صدق میکند، باید بدانید که لازم است تا توازنی میان بخشهای مختلف دستگاه خود ایجاد کنید. بدنه نازک و سبک این لپتاپ بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب میکند، بهطوری که اصلا باور نمیکنید یک کارت 3080 در آن جای گرفته است. و تمام گیمر ها این را می دانند که برای یک “پی سی گیم” خوب بیشترین چیزی که اهمیت دارد کارت گرافیک است. یکی از بهترین راهها برای شروع جستجو این است که بدانید دقیقاً چه چیزی میخواهید. طراحی و زیبایی لپ تاپ، اولین چیزی است که کاربران قبل از بررسی قیمت، به آن توجه میکنند. تمام مدل هایی که در بررسی سری بهترین لپ تاپ ها دیدیدم، سریع ، بی نقص و حرفه ای هستند. یکی از بهترین لپتاپهای این سری را میتوان لنوو مدل Ideapad V15-IILCH نامید که ارزان تر ی سری میان رده بهترین لپ تاپ لنوو نیز هست .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار