بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

مثلا خود من در مقالات سایتم بیشتر از 10 ها لینک به ابزارهای سایت ahref، moz، keywordtool و… . همین حالا در سطح وب فارسی و انگلیسی، سایت های مختلفی هستند که ابزارهایی مناسب کاربرانشان ایجاد کرده اند. مثلا در وب انگلیسی، سایت moz یک سری ابزار سئو رایگان و غیر رایگان دارد.

بکلینک هایی وجود دارن که می توانند تغییرات اساسی در سایتتان ایجاد کنند. سایت شما باید دارای محتوای ارزشمندی بوده باشد و طی این ۱ سال فعالیت مشکوک که منجر به اسپم شناخته شدن سایتتان شود را نداشته باشد. توصیه می‌کنیم حتماً مقاله سئو داخلی چیست را مطالعه کنید چون Off-Page سئو نقطه مقابل سئو داخلی است و شما باید به هر دو روش مسلط باشید تا بتوانید سایت خود را رشد دهید.

لینک شکسته چیست؟ و چه آسیبی به سئو سایت میزند ؟

تا امروز، این یک محتوا توانسته بیش ار 29,900 بک لینک از 3,350 دامین بگیره. خیلی بهتره که شما 100 لینک از 100 وب سایت مختلف بگیرید تا اینکه 1,000 لینک از همان یک وب سایت بگیرید. سعی کنید در سایت هایی مرتبط و یا نزدیک به موضوع سایت و بیزینس خود لینک بسازید. در این حالت، گوگل به لینک هایی که شما از سایت های مرتبط با ماراتون، سایت های ورزشی و یا سایت هایی راجع به ماهیگیری، دوچرخه سواری و … می گیرید ارزش بیشتری می دهد.

ممکن است هزینه‌های زیادی برای گرفتن بک لینک کرده باشید اما با افت رتبه مواجه شوید. اگر به صورت درست و اصولی از بک لینک‌ها در فرایند سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ خود استفاده نکنید، امکان افت رتبه وب‌سایت شما وجود خواهد داشت. بنابراین، باید دامنه‌هایی با اعتبار دامنه بالا خریداری کنید و مطمئن شوید که پروفایل لینک تمیز و عاری از بک لینک‌های اسپم و سمی دارند. تگ خاص در کد منبع وجود دارد که تعیین می‌کند گوگل و سایر موتورهای جستجو چگونه بک لینک را مشاهده کنند. این موضوع همچنین تاثیر آن بک لینک را بر سئوی سایت شما را تعیین می‌کند.

نحوه تاثیر بک لینک بر نتایج گوگل

نتیجه این تلاش، دریافت بهترین رتبه‌ها برای سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل، خواهد راهنمایی در مورد بک لینک بود. بک لینک به موتورهای جستجو می‌فهماند که سایت شما ارزش زیادی دارد و می‌توانند به آن اعتماد کنند. گوگل نیز به دنبال سایت‌های معتبر است که برای کاربران مفید باشد. بک لینک دقیقا این مورد را به گوگل اشاره می‌کند و درصورتی که بتوانید بک لینک‌های خود را به خوبی بسازید، ارتقا رتبه سایت را شاهد خواهید بود. متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای SEO هستند که به شما کمک می‌کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت‌های دارای محتوای مرتبط باشند.

  • بک لینک، لینک خروجی می باشد که از صفحه ای به صفحه دیگر و در واقع از سایتی به سایت دیگر داده می شود و موجب انتقال کاربران با کلیک بر روی آن به سایت دیگر می شود.
  • بک لینک دقیقا این مورد را به گوگل اشاره می‌کند و درصورتی که بتوانید بک لینک‌های خود را به خوبی بسازید، ارتقا رتبه سایت را شاهد خواهید بود.
  • با لینک UTM می‌فهیم روی چه لینکی در کدام رپرتاژ بیشتر کلیک شده است.
  • مثلا دیجی کالا چند بار در صفحات مختلف سایتش، اقدام به انتشار گزارش فعالیت سالانه، آمار فروش و… اش کرد.
  • مطمئن باشید اگر با وب‌سایت‌های خوب و مناسبی رابطه برقرار کنید، نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار