تابلو فرش ماشینی طرح دست بوسی 1

تابلو فرش ماشینی طرح دست بوسی 1

مزیت دیگری که انواع ماشینی فرش تابلویی دارد، قیمت بسیار ارزان تر نسبت به قالی یا تابلوی دستباف تابلو فرش با قیمت است. رج در قالی دستباف همان تعداد گره هایی است که در 7 سانتی متر از بافت فرش قرار دارد. در تابلو و قالی دستباف هر چه رجشمار و تعداد رج بالاتر باشد، ریزبافتی و زیبایی آن نیز بیشتر است. فرش های تابلویی دستباف در رجشمار های مختلفی بافته می شوند که قیمت های متفاوتی هم دارند. اما اغلب 40 رج، 50 رج، 60 رج و 70 رج آن بیشتر در بازار فرش دیده می شود.

  • نخی که در تار و پود این نوع تابلو فرش به کار رفته است از نوع پنبه است معمولاً و جنس نخ خاب آن صد در صد…
  • زیرا تبدیل عکس به تابلو در محصولات ماشینی بسیار آسان تر از انواع دستباف است.
  • هرچه قیمت تابلو فرش ماشینی ارزان تر باشد، فروش آن هم بهتر می شود.
  • قالی بافی از مهم ترین هنر های دستی تبریز بوده و هنوز هم هست.

انواع فرش های ماشینی در ابعاد متنوع مثل فرش 12 متری تا قالیچه 4 متری یا کناره فرش و پادری نیز در قالی کاشان قابل خرید است. برای خرید تابلو فرش ماشینی بهتر است به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که تضمین اصل بودن تابلو فرش را به مشتری می‌دهند. هرچند قیمت تابلو فرش و ان یکاد ماشینی و یا طرح‌های منظره و گل در یک فروشگاه ممکن است مناسب باشد؛ اما باید دقت داشته باشید که ممکن است تابلوفرش کیفیت خوبی نداشته باشد و پس از مدتی فرسوده و رنگ و رو رفته شود.

تابلو فرش دستباف

مدل‌های مختلف تابلوفرش برای این تولید می‌شوند تا شما بتوانید مناسب‌ترین آنها را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. اگر سبک خانه شما مدرن است، انتخاب یک تابلوفرش کلاسیک، جالب نیست. به هماهنگی آن با سایر وسایل خانه و رنگ زمینه آن هم توجه کنید. طرح تابلوفرش و رنگ آن بسیار مهم بوده و تأثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی خانه شما دارد. پس حتماً قبل از خرید، به این نکته توجه کنید که چه طرح و رنگی، بیشتر با سایر وسایل خانه شما هماهنگ شده و به زیبایی آن می‌افزاید.

تابلو فرش 1000 شانه خانه و پل سنگی | تابلو فرش منظره کد 16004

محصولات قالی کاشان با ضمانت نامه طلایی 10 ساله عرضه شده تا نظر مثبت همه خریداران را به دست آورد. اگر هنوز هم در خرید تابلو ماشینی تردیدی دارید می توانید با کارشناسان قالی کاشان تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. طرح های بی نظیری که در فرش و قالی تبریز دیده می شود ساخته دست هنرمندترین طراحان ایرانی است. مثل طرح های خطیبی و سالاری که در فرش های ریزبافت تبریز استفاده شده و زیبایی بی نظیری دارند.

تابلو فرش صلوات

خرید آنلاین تابلو فرش از سایت اینترنتی دیوار بسیار ساده و راحت است. با توجه به تنوع محصولات، می‌توانید بر اساس بودجه خود، نوع ماشینی، دستباف، نو یا دست دوم آن را انتخاب کنید. همین قیمت ارزان تر باعث شده فروش بسیار زیادی داشته باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار