تحویل کالا در کمترین زمان ممکن در کل کشور

اگر قدرت خام یک سیستم برای شما مهم است، Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 انتخاب اول شما خواهد بود. در لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro این موضوع را مشاهده میکنید که دو شرکت AMD و Nvidia قویترین محصولات خودشان را در کنار هم قرار دادهاند. از قابلیتهای دیگر میتوان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه ذخیرهسازی ترکیبی SSD و HDD، تمامی نیازهای هر گیمر حرفهای را رفع میکند. مگر اینکه تعداد زیادی از طراحیهای سه بعدی را انجام دهید، یک تراشه یکپارچه برای اجرای بیشتر برنامههای طراحی گرافیک معمولاً کافی است. به جای اینکه با اشتیاق به سمت کمترین قیمت بروید، مطمئن شوید که مدلی که میخرید واقعاً منطبق با نیازهای شما باشد.

کافی است برای یافتن این لپتاپها از بخش لیست محصول بازه قیمتی موردنظر خود را انتخاب کنید با این کار محبوبترین محصولات فعلی بازار در آن رده قیمتی نمایش داده میشود با تغییر روش مرتبسازی به ارزانترین گزینههای ارزانتر را مشاهده خواهید کرد. در این بخش با فیلتر کردن برند ایسوس لیست کاملی از لپ تاپ های ایسوس را مشاهده خواهید کرد. لیست قیمت طویل لپ تاپ های ایسوس در ایران انتخابهای زیادی را پیش روی کاربران میگذارد. این لپ تاپ از قلم پشتیبانی میکند و امکانات جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار میدهد. خرید لپ تاپ نامناسب که ویژگی های لپ تاپ خوب را ندارد، هر قدر هم که قیمتش مناسب باشد، یک انتخاب درست به شمار نمیرود. در حالی که وجود پورت معمولاً هنگام راهنمایی برای خرید لپ تاپ اولویت ندارد، اما بهتر است که اتصالات مورد نیاز خود را بر روی سیستم داشته باشید تا اینکه بخواهید تعداد زیادی دانگل را همیشه این طرف و آن طرف ببرید.

این محصول شاسی بسیار مقاومی هم دارد و عملکرد صفحه کلید آن هم فوق العاده است. در ادامه این گزارش قصد داریم 11 لپ تاپ گران قیمت جهان را به شما معرفی کنیم. بگذارید مثالی بزنیم؛ مثلاً میخواهید از میان یک پردازنده دو هستهای و چهارهسته ای یکی را انتخاب کنید و در آینده قصد دارید که از برنامههای زیادی در لپتاپ خودتان به صورت همزمان استفاده کنید اما به خاطر ارزانتر بودن، پردازنده دو هستهای را انتخاب میکنید. لپ تاپ لنوو سری Legion مدل Y540 یک لپ تاپ پرقدرت اما نسبتا ارزان قیمت است. در چند مدل از جدیدترین لپ تاپ ایسوس سری ذن بوک شاهد استفاده از نمایشگر OLED پردازنده Core i9 با 32 گیگابایت رم و حافظهی SSD هستیم. سریهای ویووبوک و ذن بوک (ZenBook) از لپ تاپ Asus مدلهایی را در خود جای دادهاند که در دستهی لپ تاپ دانشجویی ایسوس قرار میگیرند. پردازندهی به کار رفته در این سری از لپ تاپ های ایسوس هرچند قدرت کافی برای اجرای نرمافزارهای سنگین یا بازیها را ندارند، به خوبی از پس اجرای محتوای چندرسانهای و بارگذاری صفحات متعدد وب برمیآیند. من یه لپ تاپ از ایسوس 8 سال داشتم .بلایی نبود که سرش نیارم چند سری از دستم افتاد و چیزای دیگه .خدایی با اون بلا هایی که من سرش اوردم خوب کار کرد برام.

با کلیک روی آیکون مقایسه، امکان مقایسهی مشخصات فنی گزینههای مطلوب شما وجود خواهد شد. با در نظر گرفتن موارد فوق میتوانید گزینه یا گزینههای مطلوب خود را مشخص کنید و برای بررسی بیشتر روی آنها کلیک کنید.با رفتن به بخش مشخصات لپ تاپ ایسوس فهرست کاملی از مشخصات فنی آن را مشاهده خواهید کرد. برای زیر 600 دلار میتوانید یک نوت بوک با پردازنده Intel Core i5 یا AMD A8 با 4 تا 8 گیگابایت رم و یک درایو 500 گیگابایتی که مشخصات لب تاب خوب هستند، تهیه کنید. گفتم خب ، گفت لب تاب از این کلمه میاد . خرید لپ تاپ ایسوس که به پردازندهی بالاردهی Core i7 مجهز شده باشد به افرادی توصیه میشود که قصد دارند از لپ تاب ایسوس برای استفادههایی مثل بازی کردن یا تدوین ویدیو استفاده کنند. برای افرادی که با پردازشهای سنگین، مثل ویرایش ویدیو، سر و کار دارند نیز لپ تاپ گیمینگ به دلیل قدرت پردازش بالا گزینهی مناسبی است. لپ تاپ دانشجویی ایسوس مختص افرادی است که علاوه بر جستجو در اینترنت و تماشای فیلم، از نرمافزارهایی مثل اتوکد و دیگر نرمافزارهای مهندسی نیز استفاده میکنند. بلندگوهای آن هم از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی میکنند و صفحه کلید بسیار راحتی هم دارد.

تا قبل از این در لپ تاپ ها صفحه کلید در جلوی آنها بود و فضای بالای آن کلید های مختلف لپ تاپ موجود بود. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که با محصول بسیار سبکی سر و کار خواهیم داشت که حمل کردن آن بسیار راحت است. این لپتاپ تنها ۱۹ میلیمتر ضخامت داشت. اگر به خرید لپ تاپ ایسوس علاقه دارید میتوانید راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس و بهترین لپتاپ های ایسوس موجود در بازار را در این مطلب از پلازا دنبال کنید؛ همچنین در صورتی که به دنبال خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی لپ تاپ هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید. همانطور که اشاره شد اگر به دنبال لپ تاپ های مقرون به صرفه و میان رده هستید خرید Acer می تواند انتخاب خوبی باشد. برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید.

برای مثال، تولیدکنندگان به رم علاقه دارند؛ چرا که به سادگی میتوان آن را به صورت عدد بیان کرد و اعداد بزرگتر، سایت laptop-tech بهتر هستند. یک نوت بوک همه کاره اغلب بهتر از یک سیستم بسیار بزرگ است که در زمینههای مختلفی دارای اعداد و ویژگیهای بالاتر است، اما تنها در یک مورد این ویژگیها مناسبتر به شمار میرود. این لپ تاپ یک سیستم کاری فوق العاده قدرتمند به شمار میرود. لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG یک محصول بسیار زیبا و خلاقانه به شمار میرود و یک انتخاب عالی برای فعالیتهای حرفهای و دانشجویی به حساب میآید. اگر میخواهید برای خرید لپ تاپ لنوو زیاد هزینه نکنید، اما محصول خوبی در اختیار داشته باشید میتوانید ThinkBook 13 را خریداری کنید. لپ تاپ ThinkBook 13x برای کارهای حرفه و انجام بسیاری از فعالیتهای روزانه انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. چطوری بهترین لپ تاپ لنوو را انتخاب کنیم؟ در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

لپ تاپ ThinkPad X1 Nano هم انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت چینی به حساب میآید که کلی ویژگی هیجان انگیز دارد. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 در مقایسه با لپ تاپ Lenovo ThinkPad P15 پیشرفتهای محسوسی داشته و اکنون به دستگاه بهتری تبدیل شده است. این در حالی است که همانطور که اشاره شد، ذنبوکها به حدی باریک هستند که برخی مدلهای این سری با پسوند Flip قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارند. از طرف دیگر این لپ تاپ خیلی باریک ساخته شده و فضای کمی را به خود اختصاص میدهد. امروزه لپتاپهای کمی وجود دارند که با درایوهای نوری عرضه میشوند؛ زیرا این تکنولوژی دیگر مثل قدیم کاربرد ندارد و به تدریج ارتباطات آنلاین و همچنین USB فلشها، دیگر کمتری کسی به سراع دیسک نوری میرود. علاوه بر لپتاپهای سری ROG، لپتاپهای سری ویوبوک پرو که دارای تراشهی گرافیک مجزا بوده و قادر به اجرای اکثر بازیهای روز هستند. این لپتاپ آنقدر قدرتمند است که از پس اجرای جدیدترین بازیهای AAA دنیا روی بالاترین تنظیمات گرافیکی بر میآید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به دنبال لپتاپ فوققدرتمند به منظور اجرای بازیهای بسیار سنگین و تولید محتوای گرافیکی هستید، زیربرندهای مطرح ایسوس یعنی ROG و TUF برای پاسخ به نیاز شما ایجاد شدهاند.زیربرند ROG مخفف Republic Of Gamers به طور اختصاصی در زمینهی تولید لپ تاپ گیمینگ ایسوس فعالیت میکند.

سلام و خسته نباشید من قصد خرید لپ تاپ تا 90 میلیون دارم . به بیان ساده، شما باید بدانید که در چند سال آینده قصد دارید از دستگاهها در چه زمینهای استفاده کننید. اگر قصد دارید از لپتاپ خود برای انجام بازیهای اساسی یا فقط مرور وب و تماشای فیلم استفاده کنید، خرید لپ تاپ با کارت گرافیک یکپارچه کاملاً مناسب است. اگر بازیهای کامپیوتری انجام نمیدهید، اشیای سه بعدی طراحی نمیکنید یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمیپردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک میگذارد) برای شما مناسب خواهد بود؛ مخصوصا گرافیکهای آنبورد آیریس Xe اینتل. در این شرایط سخت اقتصادی که خرید لپ تاپ برای بیشتر مردم سخت و دشوار است و قیمت لپ تاپ بسیار نوسانی و بالا است؛ افراد باید آگاهی لازم را نسبت به لپ تاپهای بازار و نیازشان داشته باشند تا بتوانند با هزینه کمتر لپ تاپ بهتری بخرند. البته صفحه نمایش پایهای هم دارد که باعث میشود کاربران بتوانند آن را تا زاویه 160 درجه خم کنند. اکثر کاربران، میخواهند لپ تاپی را انتخاب کنند که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم خدمات مناسبی به آنها ارائه دهد.

و در نهایت بین این دو پیشنهاد شما کدوم هست ؟ گاهی هم پیش میآید که بین دو گزینهی مشابه از دو برند مختلف داشتن یا نداشتن ویندوز اصلی وجه تمایز قرار میگیرد. منم هم پیشنهادم بین این دو لپ تاپ، ASUS ROG Zephyrus M16 است. از نکات دیگری که در این آموزش خرید لپ تاپ به آن میپردازیم این است که شما باید با توجه به نیازهای آینده خود خرید کنید. اما در صورتی که قصد دارید حتی یکی از کارهایی که به آنها اشاره کردیم را با لپ تاپ خود انجام دهید، بزرگترین و از مهمترین نکات مهم پیش از خرید لپتاپ برای شما این است که به سراغ دستگاهی بروید که به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز است. لازم نیست که حتماً لپ تاپ خود را در فروشگاههای بزرگ خریداری کنید، اما حتماً باید تجربهای از قبل داشته باشید تا تصمیم نهایی خود را بگیرید.

رم ۶ تا ۱۲ گیگابایت در کنار پردازندههای ردهی متوسط شرکتهای اینتل یا AMD معمولا قدرت پردازش کافی برای برآورده کردن نیازهای دانشجویان را فراهم میکند. در آزمایشهای انجام شده باتری این لپ تاپ تا ۱۲ ساعت کار میکند. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آنها حافظه SSD به کار گرفته میشود. شاید درست باشد که برخی از ویژگی های لپ تاپ خوب را در نظر داشته باشید، اما این طور نباشد که یک ویژگی به خصوص را در ذهن خود داشته باشید و مدام روی آن تمرکز کنید. اما علاوه بر اینکه باید ویژگی های لپ تاپ خوب را بدانیم، باید از انجام برخی اشتباهات نیز پرهیز کنید؛ اشتباهاتی که شاید تا قبل از خواندن این مطلب یکی از معیارهای خرید شما بوده و باعث خواهند شد در ازای هزینهای که پرداخت میکنید بازخورد خوبی دریافت نکنید. در تبلیغات هوشمندانه ی این شرکت برای نشان دادن اینکه لپ تاپ چیست؟ لپ تاپ چیست؟ تاریخچه لب تاب و بهترین مارک های لپتاپ را بدانید! این لپ تاپ با دو نمایشگر که یکی از آنها لمسی بوده که تفاوت خاصی را در کاربری برای شما ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی های یک لپ تاپ خوب لمسی بودن نمایشگر آن است.

خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسانها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. دل این محصول جمع و جور و سبک را با نمایشگری که از هر نظر بهترین است روانه بازار کرده و در کنار آن مشخصات این مدل هم آنقدر قدرتمند هستند که تمام نیازهای شما را پاسخ دهند. سبک ترین لپ تاپ های ســـال 2021 را بشناسیـد!

سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. کدام لپ تاپ ایسوس برای دانشجویان و کارمندان مناسب است؟ این مورد در خرید لپ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید. خرید ارزانترین مدل موجود در بازار ممکن است که برای جیب شما و با توجه به بودجهتان مناسب باشد؛ اما این مدلها تمامی امکانات مورد نیازتان را ندارند و این امکان نیز وجود دارد که دوام آنها زیاد نباشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که تولیدکننده مورد نظر در مباحثی همچون طراحی، ارزش، عملکرد و معیارهای دیگر به صورت مناسب عمل کرده باشد. این دیوایس برای انجام وظایف سنگین مختلف از جمله ویرایش ویدیوها و وظایف مرتبط با انیمیشن سازی، طراحی، مهندسی، گرافیک و تحلیل دادهها بسیار مناسب به نظر میرسد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار