تور وان قیمت ارزان و لحظه آخری + زمینی با قطار و هوایی

به صورت کلی می‌توان گفت که هتل محل اسکان، خدمات تور، مدت زمان سفر و حتی تاریخ سفر تعیین‌کننده قیمت آن است. اینکه در چه ایامی به وان سفر می‌کنید نیز می‌تواند در تعیین نرخ آن اثرگذار باشد. به نحوی که در زمستان‌ها هزینه سفر به وان به کمترین میزان می‌رسد و در فصل بهار و یا تابستان قیمت تور وان به دلیل افزایش سفرها بالا می‌رود. لازم به یادآوری است که اگر قصد دارید تا خدمات اضافه مانند چندین گشت شهری و وعده‌های غذایی نیز دریافت نمایید قیمت تور وان افزایش پیدا می‌کند.

تور وان قیمت ارزان و لحظه آخری + زمینی با قطار و هوایی

تور وان و رزرو هتل وان را حتما از آژانس های معتبر و کارگزار رسمی با پشتیبانی24 ساعته انجام دهید تا در صورت بروز مشکل از پشتیبانی 24 ساعته آنها استفاده کنید. کلیه خدمات تور وان ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد. لذا برای افزایش سلامت سفر لازم است خود نیز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید.

قوانین کنسلی رزرو مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. کافیه که با شماره آژانس هواپیمایی و مسافرتی تماس بگیری تا شما را راهنمایی و به هدفت نزدیک کنیم. برای این سفر باید حتما کارت واکسن داشته باشید (حتی یک دوز) و در کنار آن تست پی سی آر کمتر از 72 ساعت نیز نیاز است.

در تورهای ارزان وان، همه چیز بستگی به مسافر و هزینه‌ای که در حین سفر خواهان پرداخت آن است، دارد. کیفیت تورها را بیشتر هتل‌ها تعیین می‌کنند و در واقع تورهای ارزان این شهر از ترکیه بدان معناست که مسافرین خواهان پایین بودن کیفیت هتل هستند و قصد دارند تا در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنند. همچنین در حین انتخاب هتل دقت زیادی داشته باشید تا سفرتان با لذت به پایان برسد و خاطره خوشی داشته باشید. ” تهیه نمایند. تورهای وان اغلب به صورت 3 روزه برگزار می‌شود و خانواده لحظه آخر به علت گستره قیمت تور وان می‌تواند به مسافرین تضمین کمترین قیمت تور وان را بدهد.

تور وان هتل بویوک اورارتو

امّا احتمال دارد با بهبود اوضاع، تور زمینی وان با قطار دوباره برقرار شود. تور زمینی وان گر چه گاهی طولانی به نظر می‌رسد، امّا هم قیمت مناسب‌تری دارد و هم یکسره تا وان با آن وسیله نقلیه خواهید رفت. در بررسی کیفیت هتل‌های وان، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ستاره‌ است. هتل‌های 5 ستاره یک شهر از هتل‌های 4 ستاره آن شهر بهتر می‌باشند و هتل‌های 4 ستاره نیز بهتر از هتل‌های 3 ستاره همان شهر هستند.

فاصله از فرودگاه فرید ملن تا مرکز وان حدود 6 کیلومتر است و مسافران تور وان باید با وسایل حمل و نقل عمومی این مسیر را طی کنند. حمل و نقل از فرودگاه فرید ملن به مرکز وان به وسیله تاکسی و اتوبوس امکان پذیر است، تاکسی‌ها درست در بیرون فرودگاه قرار دارند. اتوبوس‌ها هر دو ساعت یک بار از جاده مقابل فرودگاه حرکت می‌کنند.

  • شهر وان یک شهر سرسبز در شرق ترکیه است ، این شهر نزدیک ترین شهر ترکیه به ایران می باشد .
  • تورهای لحظه آخری انتخاب به صرفه ای هستند البته به شرطی که شما همیشه آماده سفر باشید و پاسپورت تان اعتبار داشته باشد.
  • در نظر داشته باشید که با کمک گزینه‌های بالای صفحه می‌توانید از جزئیات سفر و حمل و نقل نیز مطلع شده و اطلاعات دقیق‌تر دریافت نمایید.
  • این تورهای ارزان و لحظه آخری در روزها و ساعات باقی مانده به سفر بیشتر بشما اعلام می شوند تا ظرفیت باقی مانده تور کامل پر شود.
  • کنسلی تور وان از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است، امکان پذیر نیست.
به همین دلیل قیمت ها بالاتر می رود و شانس پیدا کردن تور ارزان وان کم می شود. علاوه بر موارد گفته شده, تور وان گشت نامه تور زمینی وان با اتوبوس دارای مزیت های بیشتری می باشد که شرایط مناسبی را ایجاد می کند تا سفر لذت بخشی را تجربه نمایید. گروه سیمون، هتل تات پالاس را برای تور 4 روزه شهر وان انتخاب کرده است. هتل تات پالاس، یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره شهر وان است که دارای 100 اتاق مجزا می باشد و کارکنان آن به زبان فارسی و انگلیسی مسلط هستند، همین ویژگی سبب شده تا این هتل بتواند به شدت توجه مسافران ایرانی را به خود جلب کند. اما طبیعتا مهمترین خصوصیات یک شهر برای مسافران و بازدید کنندگان، مکان های دیدنی آن شهر هستند.

دنبال تور ارزان قیمت خارجی می گردید؟پیشنهاد ما تور وان ترکیه دنیایی از خرید، گردش و تفریح به شماست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار