تیشرت مردانه پوشاک مردانه هوگرو

تیشرتها در انواع مختلف مردانه، زنانه ، بچه گانه تقسیم میشوند. این تیشرت‌ها عموما سرشانه‌های افتاده دارند و آستین‌ها گاها تا پایین آرنج میرسند. ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد.

این نوع لباس راحت و خنک بیشتر در فواصل گرم سال استفاده می ‌شود. تیشرت ها به صورت آستین دار، بدون دکمه، بدون جیب و در طرح و رنگ های بسیار مختلفی دوخته می شوند. خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه، در فصل های گرم کمک زیادی به راحتی ما می کند. تیشرت‌های لانگ اولین بار از برندهای اسکیت محبوبیت پیدا کردند و به‌آرامی ازآنجا به لباس‌های خیابانی مدرن راه خرید اینترنتی تیشرت مردانه یافتند.

پوشاک بچگانه

می توانید از اکسسوری هایی همچون یک جفت جوراب مردانهبا طرح و رنگ هماهنگ با کفش و لباس‌های‌تان می‌تواند نقش زیادی در یک استایل هارمونیک و جذاب داشته باشد. خرید مستقیم و بی واسطه تیشرت ساده ( بدون لوگو و بی آرم ) ، تیشرت تکپوش نخی خام و بدون مارک / همچنین می توانید برای خرید تیشرت یقه دار اینجا و برای خرید تیشرت آستین بلند اینجا را کنید. مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت تیشرت و پولوشرت مردانه در بازار تفاوت در کیفیت پارچه و طراحی و دوخت آن است. این محصول با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید تیشرت مردانه، قطها قیمت تیشرت است.

توصیه می کنیم پیش از هر کاری یک حساب کاربری در سایت برای خود ایجاد کنید.شما می توانید بدون ساخت حساب کاربری محصولات سایت سله بن را مشاهده کنید ولی برای خرید حتما به حساب کاربری نیاز دارید. هنگام مقایسه ی گزینه های خود، اندام ، تن نشینی و راحتی خود را در نظر داشته باشید. وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، همیشه استثناهایی وجود دارد، اما دستورالعمل‌های بالا شما را از انجام هر گونه اشتباه جدی باز می‌دارد. این لباس‌ها به علت داشتن ظاهر ساده و روزانه، می‌توانند به خوبی بعنوان لباس مناسب محل کار و یا برای معاشرت با دوستان در طول روز کار کنند و جای کت شلوار های تکراری را بگیرند. این یقه شباهت زیادی با یقه گرد دارد با این تفاوت که یقه اسکوپ تا پایین استخوان ترقوه کشیده می شود و بخش بیشتری از گردن و سینه را نشان می دهد بنابراین برای افرادی که به اکسسوری و دیده شدن آن علاقه دارند، مناسب است. یقه پولوشرت می تواند به صورت دکمه ای باشد در صورت تمایل می توانید دکمه آن را ببندید.

تولید تی شرت‌های مردانه آستین بلند و آستین کوتاه با بهترین کیفیت دوخت با استفاده از طراحان مجرب ایرانی تولید می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که کلیه تی‌شرت‌ها توسط کارشناسان مد و فشن کشور ترکیه مورد تائید هستند. درصورت تمایل در صفحه شلوار جین مردانه یا شلوارک مردانه می توانید با انتخاب شلوار هماهنگ با تیشرت مدنظرتان، استایلی کژوال بسازید.

ونوس مد ، کاملترین فروشگاه جین و لباس های جین

تیشرت مردانه پوشاک مردانه هوگرو
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار