ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ارز دیجیتال و بازار سرمایه آکادمی فاطمی

اسناد ارسالی، می‌تواند شامل کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی و یا پاسپورت فرد غیرایرانی باشد. در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه view transaction کلیک کنید تا جزئیات تراکنش خود را در مرورگر بلاک‌چینی آن مشاهده کنید. یک شرط قیمتی می‌باشد، که به عنوان مثال فرض نمایید، در حال حاضر، قیمت اتریوم 2500 دلار است، شما یک شرط می‌گذارید که اگر قیمت اتریوم به 2200 دلار رسید، به مقدار 1 اتریوم، برای من بخر یا بفروش.

آموزش معامله مارجین در صرافی کوکوین

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ارز دیجیتال و بازار سرمایه آکادمی فاطمی سازندگان صرافی کوکوین، توانستند توکن اختصاصی خود را به نام KCS معرفی کنند. این توکن، در حال حاضر در پلتفرم‌های مختلف در حال خرید و فروش و معامله می‌باشد. از جمله مزایای صرافی کوکوین می‌توان به کارمزد پایین معاملات، خدمات پشتیبانی منحصربه فرد آنلاینی به صورت 24 ساعته، امنیت بالا، پلتفرم و رابط کاربری ساده اشاره کرد. با خواندن مقاله دوره آموزش ارز دیجیتال، با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام و ورود به وب سایت کوکوین نیاز به تغییر آی پی با شیلترفکن‌ها ندارید. خب برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی وبسایت Kucoin.com شوید. صرافی کوکوین ، یکی از بهترین انواع صرافی‌های آنلاین در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال است که تشکیل شده از بستری بسیار امن و معتبر برای معاملات و خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است. این صرافی از سال 2017 راه‌اندازی و شروع به فعالیت نموده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از برداشت از صرافی کوکوین با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

برای حفاظت از اموال و دارایی‌ها، تنظیمات امنیتی در استفاده از هر صرافی ضروری است؛ بنابراین، در ادامه آموزش صرافی کوکوین، تنظیمات امنیتی را بررسی می‌کنیم. شایعه مسدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به صرافی کوکوین در روزهای اخیر اوج گرفته است. البته این برای اولین بار نیست که چنین شایعه‌ای در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی ایران مطرح می‌شود. قبلا هم بارها عده‌ای با اهداف خاص این موضوعات را درباره کوکوین و سایر صرافی‌های خارجی که با ایرانی‌ها مشکلی ندارند، دامن زده‌اند.

در پنجره بازشده می‌توانید موجودی حساب اصلی را به حساب معاملاتی منتقل کنید. وارد بخش «Assets» شوید و از بخش حساب اصلی گزینه «Transfer» را انتخاب کنید. حالا رمز معامله‌گری ۶ رقمی خود را انتخاب کنید، در هر دو کادر صفحه وارد کنید و سپس روی دکمه «Confirm» بزنید. در مرحله بعد وارد برنامه Google Authenticator در گوشی خود شوید و کد QR موجود در صفحه را اسکن کنید. همچنین می‌توانید کد سبزرنگ نمایش‌داده‌شده را به‌صورت دستی وارد کنید تا یک کدساز برای شما روی برنامه Google Authenticator ساخته شود. سپس در کادر پایین کد موقتی را که برنامه به‌طور مرتب برای شما می‌سازد وارد کنید.

واقعا نیازی نیست هیچ گونه احراز هویتی در این سایت انجام دهید و هویت ایرانی خودتون رو بهشون نشون بدید! شما بدون احراز هویت در این سایت هم میتونید تا سقف ۲۰۰ بیت کوین از این صرافی برداشت داشته باشید. فقط حواستون به آی پی ایران باشه که با آی پی ایران وارد اکانتتون نشید. از آنجایی که امکان خرید مستقیم و یا واریز ریالی به صرافی کوکوین وجود ندارد، در ادامه طریقه شارژ حساب کوکوین را به وسیله ارز دیجیتال تتر آموزش می‌دهیم. صرافی کوکوین یک ویژگی جالب تحت عنوان معاملات غیر امانی داره. اگر در این صرافی گزینه معاملات غیر امانی رو فعال کنین، کوکوین دیگر کنترلی بر کیف پول شما نخواهد داشت و می تونید به هر میزان دلخواه معامله انجام بدید.

انتقال تتر از نوبیتکس به کوکوین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار