خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب-خرید بک لینک گلدلینک

وقتی ربات ها و خزنده های گوگل یک صفحه را خزش و بررسی می کنند، به لینک های موجود در آن محتوا وارد میشوند. به این ترتیب در مسیر حرکت خزنده، گوگل صفحات جدید را پیدا می کند و آنها را شناسایی و ایندکس می کند. تعداد لینک ها و همچنین اعتبار سایت لینک دهنده در گرفتن نتیجه و رتبه گوگل بسیار موثر است. خرید بک لینک backlink buying یعنی شما برای قرار گرفتن لینک سایت خود به سایت های دیگر پول پرداخت کنید. البته یک قسمت دیگر هم فروش بک لینک است کاربرانی هم علاقه دارند با دریافت مبلغی… در ادامه برای شما لیستی از بک لینک‌های قدرتمند و آزموده شده قرار خواهیم داد که می‌توانید به راحتی از آن جهت بک لینک سازی و افزایش بازدید سایت برای وب‌سایت خودتان استفاده کنید.

بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است. این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند. اگر این 3 مورد یعنی وبسایت متخصص ، معتبر و قابل اعتماد را رعایت کنید ، ارزش زیادی به کاربر خود ارائه خواهید کرد و این همان چیزی است که گوگل در تلاش است به نمایش بگذارد. همانطور که گفته شد، از جمله روش‌هایی که برای گرفتن بک‌لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتشار رپورتاژ آگهی است. البته اگر متن رپورتاژ آگهی به شکل مناسبی نوشته نشود، اثربخشی پایین رپورتاژ آگهی را سبب می‌شود.

با استفاده از این ابزار رایگان، لینک سایت مورد نظر را وارد می‌کنید و با فشردن دکمه «Check Backlinks» به تعداد بک لینک سایت و «دامنه‌های ارجاع دهنده به سایت» دسترسی خواهید داشت. در حقیقت، Reoffering Domains تعداد سایت منحصر‌به‌فردی است که به سایت شما لینک داده‌اند. علاوه بر این، ۱۰۰ بک‌لینک برتر نیز برای شما نمایش داده می‌شود.

خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب-خرید بک لینک گلدلینک

با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت. البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. با زیاد شدن معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی استفاده میکردند معرفی کرد. همچنین در ادامه پیج رنک را به کلی حذف کرده و تلاش کرد تا وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک سازی را تا حد امکان کاهش دهد.

باسلام، در سایت‌هایی که فرمودید باید توسط ربات های مخصوص ساخت وبلاگ، وبلاگ سازی را انجام دهید که از نظر سئو به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در صورتیکه چک کردیم سایر سایت های رقیب این بک لینک ها را از این وبلاگ های خارجی دارند. طول عمر بک لینک ها زیاد است.بسیاری از افراد، امروزه هزینه بسیاری بابت تبلیغات صرف می کنند اما باید در نظر داشت که با اتمام تبلیغات، بازدید ها نیز به صورت محسوس کاهش می یابد. در مقابل بک لینک ها دارای طول عمر بسیار بیشتری هستند و تاثیرات آنها پایدارتر می باشد. بک لینک هایی که داخل سرچ کنسول به شما نشان داده می شود بر روی سایت شما تاثیر می گذارند و بستگی به سایتی که بک لینک گرفته شده دارد. وبلاگ هایی وجود دارند که علاقه مند به دادن لینک به جدیدترین و بروزترین پست های وبسایت های مرتبط با موضوع خود هستند.

باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است. پرسش و پاسخ یکی از روش های قدیمی و موثر برای دریافت بک لینک است. سایت هایی مانند quora.com در این زمینه بسیار معروف می باشند.

در بیشتر موارد، دارایی قابل لینک، محتوایی بسیار ارزشمند را تشکیل می‌دهد. به طور مثال محتوایی اقتصادی مانند «تحلیل تکنیکال بورس» یا محتوایی مرتبط با مباحث علمی مانند «جدول تناوبی عناصر» سوژه مناسبی برای ایجاد دارایی قابل لینک به شمار می‌آیند. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد خرید بکلینک شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید. علاوه بر ابزار، اصولا کسب و کارهایی که در یک حوزه فعالیت رقابتی همیشه لیست قیمت کامل محصولات را آنهم به شکل بروز منتشر میکنند، بعد از مدتی به یک مرجع قیمت تبدیل میشوند. پیشنهاد میکنم ویدئو زیر را در رابطه با سوال برخی از دانشجویان که میپرسند بک لینک بگیریم یا سئو کنیم تماشا کنید. دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوع‌های بسیار مهمی است که صاحب هر کسب‌وکاری باید بداند؛ زیرا نمی‌توان تمام… به طور کلی لینک‌ها به دو دسته‌ی فالو و نوفالو تقسیم می‌شوند که تفاوت‌هایی هم بایکدیگر دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. پس اصلاً عجله نکنید و بی‌دلیل لینک‌های خود را دستکاری نکنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار