خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

ولی برای آن به ریال و یا دلار اسکناس می بایست درصد کمی از آن را به عنوان کارمزد تبدیل به پول نقد پرداخت کنید. از سوی مسئولین راه اندازی این شبکه اعلام شده است که، به ازا هر تتر در بانک های جهانی 1$ سپرده گذاری شده است، اما واقعیت صحت مسئله قابل اثبات نیست. اما از آنجایی که بیش از 2 میلیارد دلار از این پول مجازی در میان کاربران این فضا تقسیم شده است و چندین صرافی معتبر از آن پشتیبانی می کنند، فعلا می توان پایداری و حفظ جایگاه آن در فضای مجازی اعتماد کرد. اما توصیه می شود تا حداقل امکان سرمایه خود را روی آن نگهداری نکنید. اما قیمت تتر در ایران با توجه به نوسانات قیمت دلار دچار تغییرات بیشتری می شود، به همین دلیل برای آگاهی از قیمت تتر به تومان می توانید جداول و نمودار های مندرج در این صفحه را بررسی کنید. اگر شما نیز جز دسته افرادی هستید که مشکل خرید USD Tether را دارید، می توانید با استفاده از خدمات خرید خودکارتتر در پی98 و پرداخت آن به صورت آنلاین این مسئله را برطرف سازید.

  • پس در نظر داشته باشید قیمت تتر به تومان در ایران متاثر از دو عامل قیمت USDT به دلار، وضعیت بازار رمز ارزها و نرخ دلار اسکناس به تومان می باشد.
  • فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید.
  • آنها گزارش های شفافیت روزانه ارائه می دهند و مقدار کل ذخایر دارایی و موجودی (یا همان مقدار دلاری در گردش) خود را لیست می کنند.
  • استیبل کوین DAI یک کوین الگوریتمیک است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد.
کارمزدهای اتریوم که با نام گس اتریوم نیز شناخته می‌شوند؛ در مواقع ازدحام در شبکه اتریوم، افزایش پیدا می‌کنند. اگرچه شبکه اتریوم، سریع تر از شبکه بیت کوین تراکنش‌ها را تایید میکند اما مشکل کارمزد بالای انتقال همچنان پابرجا بود؛ بنابراین تتر علاوه بر شبکه اتریوم، درشبکه ترون(شبکه‌ TRC20) نیز ایجاد شد. این شبکه با کارمزدهای کم و سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، یکی از شبکه‌های محبوب برای انتقال ارز تتر است. این بلاک چین، همان بلاک چین بیت کوین است و محدودیت‌های خاص خود را دارد. هزینه تراکنش‌‌ها در این بلاک چین نسبتا بالا است و به زمان زیادی برای تایید تراکنش‌ها نیاز دارد؛ بنابراین، اومنی نمی‌توانست بلاک چین مناسبی برای یک استیبل کوین باشد. تتر نوعی استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است که به صورت یک به یک ارزش خود را با دلار آمریکا حفظ می‌کند.

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

در حال حاضر انواع مختلفی از تتر وجود دارد و کارمزد تراکنش‌ها در هر شبکه با دیگری متفاوت تتر است. پس از گذشت مدتی توسعه دهندگان به فکر راه اندازی تتر بر بلاک چین اتریوم افتادند. این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم به سرعت محبوب و استقبال زیادی از آن شد.تفاوتهای این بستر با بلاکچین اومنی باعث شد تا سرعت تراکنش ها بالاتر و کارمزدها نیز کمتر شود. به شبکه ی بلاکچین اتریوم ERC20 می گویند لذا به توکن های تتر که بر بستر اتریوم هستند “تتر ERC20” می گویند. آدرس های این توکن از 42 کاراکتر تشکیل شده و نسبت به اومنی از طول بیشتر برخوردار هستند. این آدرس های با 0x آغاز می شوند و همانطور که عنوان شد آدرسی شبیه به آدرسهای اتریوم دارند.

صرافی هایی که به این امکان را می‌دهند با وام دادن به Tether سود کسب کرد، عبارتند از Celsius و KuCoin. توجه داشته باشید که ساکنان ایران تحریم هستند و از استفاده از KuCoin منع شده اند. در 19 می، تتر آخرین اظهارنامه تضمینی سه ماهه خود را ارائه کرد که نشان دهنده قدرت ذخایر این پروتکل و کاهش قابل توجه سرمایه گذاری در اوراق تجاری است.

به این صورت که ابتدا باید کیف پول تتر خود را شارژ کنید و تترتان را به کیف پول رابکسیتان ارسال کنید. سپس از طریق مبدل به تب فروش بروید و مقدار مورد نظر را وارد کرده و معامله را تایید کنید.. ، راحت‌ترین روش برای ایرانی‌ها، مراجعه به بخش قیمت ارزهای دیجیتال در سایت پلتفرم معاملاتی رابکس است. شما می‌توانید در این صفحه قیمت جهانی تتر و قیمت خرید تتر را مشاهده کنید. اگر به دنبال مشاهده قیمت خرید تتر از طریق سایت‌های بین‌الملی هستید می‌توانید به سایت‌هایی مثل «Coinmarketcap» و «coingecko» مراجعه کنید.. شرکت تتر علاوه بر استیبل کوین بر پایه دلارش، یک محصول دیگر به نام تتر گلد نیز دارد.

بهترین کیف پول تتر در ایران؟

این ارزهای دیجیتالی مانند تتر فقط به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کنند، زیرا یک USDT همیشه باید برابر با یک دلار آمریکا باشد. همچنین مهم ترین مزیت تتر، استفاده از آن به عنوان ابزاری برای انجام تجارت به روشی بسیار ساده تر از استفاده از بیت کوین است. خیر، خرید و فروش کلیه ارزهای دیجیتال در حوزه خدمات مالی و فناوری است. برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از ارزهای دیجیتال مانند پولشویی یا استفاده از کارت‌های سرقتی، هویت کاربران باید به طور کامل تایید شود.

در رمزینکس امکان خرید تتر به روش‌های معامله آسان و سفارش بازار وجود دارد. در صورت خرید به روش سفارش بازار، سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. اما در روش دیگر، تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید کاربر با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد. ازجمله اصلی‌ترین اهداف تتر، تسهیل انتقال ۲۴ ساعته پول به صورت فوری و مقرون به صرفه است که این امر با سیستم SWIFT امکان‌پذیر نیست.

چه زمانی USDT بخریم؟

پترو که ظاهراً توسط ذخایر نفت و فلزات گرانبها حمایت می‌شد، به دلیل عدم اعتماد عمومی به دولت ونزوئلا شکست خورد. طبق گفته وب‌سایت تتر در سال ۲۰۱۹، این استیبل کوین توسط ذخایر ارز سنتی و معادل‌های نقدی (و گاهی دارایی‌های دیگر از نهادهای وابسته) پشتیبانی می‌شود. نوسانات بالای بازار رمزارزها به این معنی است که ارزهای دیجیتال می توانند طی یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش داشته باشند، اما از طرفی دیگر USDT از این نوسانات محافظت می شود. وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب ایجاد کنید.

ظهور USDT: چگونه تتر به یک استیبل کوین واقعی تبدیل شد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار