خرید لپ تاپ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم-شارژر لپتاپ مستر جانبی

خرید لپ تاپ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای اطلاع از چگونگی تشخیص نسل پردازنده سیستم خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. راهنمای خرید رم استوک کامپیوتر | فروش رم استوک خرید رم استوک کامپیوتر یا به اختصار RAM برای کامپیوتر هم مثل سایر قطعات کامپیوتر نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در این مقاله از سایت فروشگاه استوک شاپ قصد داریم شما را با اطلاعات و اصطلاحاتی در مورد خرید رم استوک کامپیوتر آشنا کنیم . دستورالعمل استفاده از باتری لپ تاپ این جا به جایی معمولا به خاطر معرفی محصول یا نمونه کار ، تماشای فیلم ، وبگردی و …

  • دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود.
  • این یک خبر بد نیست ، چرا که کیفیت شارژرهای اصل و شارژرهای غیر اصل اما با کیفیت خوب تفاوت چندانی ندارد.
  • لپ تاپ شما اطلاعات، فایل‌ها، بازی و هر مورد دیگری که نیاز دارید را در خود جای داده و آن‌ها را قابل حمل کرده است.
  • ممکن است لپ تاپ شما ACER یا DELL یا SONY یا ایسوس ASUS باشد اما ولتاژ و جریان دستگاه شما با مدل‌های دیگر متفاوت باشد.
  • زمانی که پراپ ها به خروجی های لپ تاپ وصل می شوند، اهم متر باید ولتاژ 19 ولت یا کمی بیشتر را نشان دهد.

این یعنی شما برای نیرو بخشیدن به یک لپ تاپ باید آن را به پریز برق متصل کنید. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، شارژر لپ تاپ با پاوربانک برداشته ایم.

معرفی گوشی گلکسی A54 + بررسی مشخصات و قیمت گوشی آ 54 سامسونگ

در برخی لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی از شارژرهای USB نیز استفاده می‌شود. بعضی از انواع اتصالات USB مانند Type A، Type B، Mini A، Mini B، Micro A و Micro B هستند. توجه داشته باشید که کابل های پاور شارژر هم میتواند با مشکل روبرو شود و از سالم بودن کابل پاور شارژر خود نیز با تست آن بر روی دستگاهی دیگر مطمئن شوید . پیدا کردن یک آداپتور برای لپ تاپ شما می‌تواند چالش‌های فراوانی را به همراه داشته باشد که در ادامه سعی کردیم شما را با نکاتی که باید در نظر داشته تا خریدتان آسان‌تر شود، آشنا کنیم. برای جلوگیری از این آسیب می توانید شارژر لپتاپ را در قسمت هایی که این احتمال وجود دارد قرار ندهید. یا از محافظ های پلاستیکی استفاده کنید تا سطح شارژر را نفوذ ناپذیر کند.

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره (آذر

مطلب تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از مهم ترین مطالب در زمینه تعمیرات لپ تاپ میباشد چرا که ممکن است با یک اشتباه ساده کلی هزینه صرف شود . آنچه بصورت حرفه ای توان تشخیص کیفیت شارژرهای لپ تاپ را دارد فقط ولت متر و آمپر سنج است. نکته مهم دیگری که در خرید شارژر مطرح است، توجه به شکل و ابعاد کانکتور شارژر است. عدم توجه به این موضوع باعث می شود که کانکتور شارژر به لپ تاپ شما نخورد و باعث صرف هزینه اضافی برای شما شود. در فروشگاه شهر باتری، مشخصات شارژر، اعم از ولتاژ، آمپر، شکل و سایز کانکتور در قسمت مشخصات ذکر شده است. شما خریداران عزیز می توانید با تطبیق این موارد با شارژر خود، خریدی مطمئن داشته باشید.

این داده‌ها معمولاً روی بدنه جانبی محصول چاپ می‌شوند و خواندن آن‌ها آسان است. اگه هیچ وقت هم کار نکنه جدای از اینکه جیبش همیشه خالی می مونه از بی تحرکی باز می میره ! پس نه سال به سال باتری رو شارژ کنید نه اینکه همیشه به شارژ باشه .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار