خرید و قیمت مبل سلطنتی و مبل استیل و مبل کلاسیک + فیلم-مبل سید

یکی از شاخصه‌هایی که مبل کلاسیک را از دیگرمبلمان متمایز می‌کند، ظرافت در طراحی و هماهنگی تک تک اعضا با یکدیگر است. فرم کلی بدنه، رنگ، نوع پوشش و همچنین نقش و نوع پارچه به‌کار رفته در این نوع مبل باید در نهایت دقت و هماهنگی انتخاب و بکار گرفته شود. مبل های استیل به دلیل اینکه منبت کاری های بزرگ و شلوغی در بدنه خودشون دارن پس در اندازه بزرگ تری طراحی میشن تا چوب و منبت اونا با بدنه شون متناسب باشه که همین مورد باعث شده از این نوع مبلمان بیشتر در خونه های بزرگ استفاده بشه. مبل های استیل یا سلطنتی که از گذشته های دور در کاخ های پادشاهان استفاده می شده دارای منبت کاری های زیاد و شلوغ اما درعین حال ظریف و قشنگ هست که بسیاری از سلیقه ها اون رو می پسندن البته باید بگم که این نوع مبلمان برای خونه های بزرگ مناسب تره. مبلمان ولگا به صورت استاندارد با دو کاناپه ۲ و ۳ نفره به همراه دو مبل تک و میز های عسلی و جلو مبلی ارائه می شود. شما می توانید اجزا و رنگ و پارچه مبلمان را بر اساس علاقه خود سفارش دهید.

به همین دلیل معمولا گفته می‌شود برای افرادی که منزل بزرگی داشته و به دنبال خرید مبل استیل هستند، اما نمی‌خواهند هزینه زیادی نیز برای مبلمان خود کنند، خرید مبلمان کلاسیک می‌تواند بهترین گزینه باشد. همان طور که می دانید اصلی ترین مولفه ای که سبب تفاوت بین مبل کلاسیک و مبل راحتی می شود سبک طراحی و برش های است که برای مبل کلاسیک با استفاده از چوب های مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد. چوب راش، گردو، سفید، افرا و سایر چوب های مرغوب و مقاوم دیگر برای آماده کردن مبل های کلاسیک همیشه مد نظر قرار داده می شود. از آنجایی که کار کلاسیک نیاز به منبت کاری دارد اگر از چوب با کیفیت استفاده نشود ممکن است در نیمه راه شکسته یا ترک خورده شود و تمام زحمت نیروی کار را به هدر ببرد.

مبلمان استیل

میزان چوب استفاده شده در مبل کلاسیک معمولا کمتر از مبل استیل است و همین امر نیز منجر به سبکی نسبی مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل می شود. اگر بخواهیم به طورکلی در مورد تفاوت مبلهای کلاسیک و استیل صحبت کنیم، باید بگوییم که این دو سبک به طورکلی در سه مورد میزان کنده کاری، مقدار چوب استفاده شده و قیمت، با یکدیگر رقابت می کنند. منبت کاری کمتری در مبل کلاسیک نسبت به سبک استیل به‌کار می‌رود. توجه داشته باشید که مبل شزلون و مبل لاوست نیز نوعی مبل کلاسیک راحتی محسوب ‌می‌شوند و فرم آن‌ها به گونه‌ای‌ طراحی شده که بمنظور راحتی و استراحت کاربرد دارند. این مبل‌ها اغلب در کنار مبلمان اصلی قرار می‌گیرند و برای دکوراسیون خانه‌های کوچک و فضاهای بدون استفاده مناسب هستند. 5- مبل کلاسیک مصری،دارای دسته‌هایی ظریف و ساخته شده از ترکیب چوب و پارچه می‌باشد و برای روکش آن پارچه‌های مخمل ساده یا طرح‌دار خلوت به‌کار می‌رود.

انتخاب پارچه با کیفیت و طرح و رنگ مناسب سبب میشود کار در منزل شما بدرخشد. شرکت مبل ویستا با بهره مندی از بهترین متریال و رنگ های خارجی درکنار دستان هنرمند وتیم حرفه ای تولید، برای خلق بهترین ها تلاش میکند. نکاتی که در بالا گفته شد همگی به شما کمک می‌کنند تا در خرید مبل استیل بتوانید تصمیم‌گیری‌های بهتری را داشته باشید و محصولات بهتری را تهیه کنید. در ادامه نیز توصیه می‌شود در صورتی که هنوز در انجام خرید خود مردد هستید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها به شما کمک کنند که بتوانید محصولات بهتر و مناسبی را خریداری کنید. کافی است تا از راه‌های ارتباطی که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید تا با این کارشناسان در ارتباط باشید. در بسیاری از طرح‌های مختلف مبلمان مشاهده می‌شود که تنها در نمای جلوی این مبل‌ها، از چوب با کیفیت استفاده شده است و مابقی آن با استفاده از مواد مصنوعی ساخته شده است.

مبلمان کلاسیک انزو

همچنین جالب است بدانید که مبل های کلاسیک ترک نسبت به سایر مبل های کلاسیک سبک تر بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستند. مبل کلاسیک رایکو یک کار بی نظیر شرکتی می باشد که با طراحی چشم نواز و زیبا یک انتخاب عالی برای افرادی که تم دکوراسیون کلاسیک دارند می باشد. منبت کاری های دقیق و ظریف این کار به صورت بسیار خوب و هنرمندانه انجام شده است و نمای بسیار لوکس و مجللی به این کار داده است.

چیزی که تاج و پایه های منبت کاری شده و زیبای مبل کلاسیک را تکمیل می‌کند تشکچه ها و پارچه های روکش جذابی است که برای ساخت این مبل ها به کار می رود. مدل مبل کلاسیک جزء مدل‌های پرطرفرداری است که در نوع های مختلف راحتی، سلطنتی و استیل تولید میشود اما بیشترین مدل‌هایی که تولید میشود راحتی است. مبل مدل کلاسیک به دلیل سادگی و مینیمال بودن طراحی مورد پسند بسیاری از خریداران بوده و میتوانند با اکثر دکوراسیون و چیدمان ست شود. مبل های سلطنتی یا استیل معمولا به صورت 9 نفره که شامل یک کاناپه 3 نفره, 4 مبل تک نفره و دو عدد صندلی میزبان ارائه می شن اما مبل های کلاسیک به صورت 7 نفره که اکثرا شامل یک کاناپه 3 نفره, یک مبل 2 نفره و 2 مبل تک نفره ارائه می شوند. چیدمان منزل با مبلمان کلاسیکمبلمان و دکوراسیون کلاسیک اروپایی، طرفداران خاصی را به خود جذب می‌کند. برای داشتن دکوراسیونی کلاسیک اروپایی، باید همه اجزاء مانند مبلمان، پرده‌ها و سایر وسایل، طوری انتخاب شوند که به خوبی با این سبک همخوانی داشته باشند.

مبل استیل بخرم یا کلاسیک؟

این مدل از مبلمان مناسب افرادی است که علاقه مند به دکوراسیون با سبک های نمایشگاه مبل کاشان کلاسیک هستند. اما با توجه به کیفیت ساخت و ظرافت و ریزه کاری‌های بیشتری که در این مبلمان صورت گرفته باعث شده تا قیمت آن‌ها به مراتب بالاتر برود. برای انتخاب مبلمان، باید حتما به فضایی که در اختیار دارید توجه کامل کنید، تا متناسب با سالن یا اتاق پذیرایی، مبلی خریداری کنید. اگر منزل شما، به اندازه کافی بزرگ است، توصیه می کنیم مبل سلطنتی آریا، را برای خرید انتخاب کنید؛ زیرا هم برای نشستن بسیار راحت است و هم از نظر زیبایی و ظاهر دلنشینش، فضای منزل را به شکلی با شکوه برای شما تزیین می کند. این مبل هفت نفره جذاب و چشم نواز تماما از چوب راش ساخته شده است و پارچه استفاده شده در آن، از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. این مبل شامل یک مبل سه نفره، چهار مبل تک نفره دسته دار، و دو مبل میزبان است که مجموعا 7 نفر می باشد.

  • مبل کلاسیک کاترینا مبل کلاسیک کاترینایا همان مبل کلاسیک آبشاری به دلیل داشتن منحنی های متقارن و زیبا بر روی دسته ها و تاج مبل دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد است.
  • مبل کلاسیک پرادا پرادا نسبت به سایر مدل ها، مبل کلاسیک ارزان تری به حساب می‌آید.
  • رنگ های مود و بژ و طلایی و زیتونی برای این نوع مبل بسیتر مناسب است و ست کردن راحتی هم دارند.
  • مبل های کلاسیک معمولا حجیم بوده و فضای زیادی را اشغال می کنند.
  • چوب به کار رفته در این مدل مبل‌ها باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا منبت کاری‌ها به خوبی انجام شده و زیبایی هرچه تمام‌تری داشته باشند.

اگر مورد پسند شما قرار گرفت سفارش خودرا ثبت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. مبلمان کلاسیک شوهارت یک کار زیبا و خاص می باشد که با طراحی ملیح و دلنشین یک جلوه ی بی نظیر و چشم نواز به فضای اطراف خود هدیه می دهد. این محصول از چوب راش ساخته شده است و به همین منظور منبت کاری ها و نقوش هنرمندانه ی آن بسیار دقیق و ظریف به اجرا درآمده است. تفاوت عمده مبلمان کلاسیک را میزان جزییات و کیفیت آن ها ایجاد می کند.

خرید و قیمت مبل سلطنتی و مبل استیل و مبل کلاسیک + فیلم-مبل سید مبلمان سبک کلاسیک، جلوه ای اشرافی و لوکس دارند و بیشتر با رنگ ها و ابعاد سنگین و بزرگ همراهند. در نتیجه پیش از خرید مبل کلاسیک به ابعاد خانه، بقیه وسایل موجود در خانه، سبک کلی فضا توجه داشته باشید. طبیعتا یک ست هفت نفره مبل کلاسیک برای یک آپارتمان 40 مترمربعی، انتخاب مناسبی نیست. چون هر چقدر که خانه و مبلمان با سلیقه و زیبا و با کیفیت انتخاب شوند، باز هم به خاطر خفه شدن فضا جلوه ای نخواهند داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار