دانلود بازار برای لپ تاپ

با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه میشود که این قشر لپتاپهای سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. از دیگر مشخصات این لپ تاپ که بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به شمار می رود می توان به رم 8 گیگابایت DDR4 ، پردازنده Core i5-9300H با 8 مگابایت کش ، وزن 2.25 کیلوگرمی ، 2256 گیگابایت حافظه SSD NVMe M.2 ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی ، باتری 3 سلولی و سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیت اشاره کرد. لب تاپ اچ پی 8740w همچنین به حسگر اثر انگشت ، ماژول سیمکارت ، 2 عدد میکروفون استریو و وب کم 2 مگاپیکسلی مجهز شده و برای برقراری تماس ها صوتی و تصویری گزینه خوبی بحساب میاد. که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. همچنین لازم به ذکر است انواع تنوع لپ تاپ اپل در مدلهای مختلف و سالهای مختلف از مک بوک پرو تا مک بوک لمسی در این فروشگاه وجود دارند. تکنولایف تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را به همراه دارد.

اگر معمولاً با چندین برنامه باز کار میکنید، یا اگر با پروندههای بسیار بزرگ کار میکنید، به خرید لب تاب با RAM بیشتری برای ایجاد تعویض بی نقص بین برنامهها و پیمایش در پروندههای پیچیده نیاز دارید. کاربرانی که به کارکردن در فضای ابری با لپتاپهایی سبک و کم مصرف تمایل دارند، کرومبوکها را برای کاربرد روزانه خود انتخاب میکنند. در حقیقت وقتی که صحبت از یک محصول عالی، باکیفیت، لوکس و بادوام به میان بیاید، حتماً نام اپل در ذهن ما نقش میبندد. وقتی که صحبت از یک لپ تاپ گران قیمت، لوکس و باکیفیت به میان میآید، همه ناخودآگاه به یاد برند محبوب مک بوک میافتد. وقتی که قصد خرید لپ تاپ داشته باشید، حتماً سری به محصولات پرطرفدار مک بوک هم میزنید. با تمام این اوصاف، اگر قصد خرید لپ تاپ اپل را داشته باشید، با مبلغی گزاف را بابت قیمت مک کنار بگذارید.

این لپ تاپ در عین دارا بودن وزن بسیار سبک، پردازنده نسل 10 و کارت گرافیک مناسب، یک لپ تاپ با قیمت 20 میلیون تومان است که باعث میشود این لپ تاپ را یکی از بهترین دستگاهها دارای ارزش خرید بالا کند.. لپ تاپ hp 8740w آخرین مدل نسل اولی از برند Elitebook کمپانی HP است ، به عبارتی لپ تاپ 8740w یک mobile workstaion تمام عیار با قوی ترین سخت افزار ممکن در میان تمام نوت بوک های نسل اولی این شرکته ؛ این لپ تاپ از پردازشگر های چهار هسته ای intel در کنار کارت گرافیک های Nvidia Quadro و ATI Fire Pro بهره میبره ، همچنین این لپ تاپ دارای 4 اسلات RAM که باعث شده این نوت بوک تا 32 گیگابایت از رم پشتیبانی میکنه چیزی که در هیچ کدوم از مدل های دیگه شاهدش نبودیم. اولین لپ تاپ که مشابه لپ تاپ های امروزی بود،Grid نام برده می شود.Grid دارای طراحی کشویی بود که وقتی لپ تاپ استفاده می شد، صفحه ی نمایش آن جمع می شد.این فناوری جدید در طراحی این لپ تاپ، باعث راحتی در حمل و نقل آن می شد زیرا که هم صفحه نمایش و هم کیبورد بسته می شدند و آسیب نمیدیدند.

لپ تاپ مک بوک پرو یک غول بسیار قدرتمند محسوب میشود. شما میتوانید یک مک بوک گیمینگ برای خودتان تهیه کنید. الیت بوک hp 8540p برخلاف برادر بزرگتر خودش یعنی hp 8540w ، فقط از یک مدل گرافیک پشتیبانی میکنه ؛ گرافیک به کار رفته در این دستگاه NVIDIA NVS 5100M نام داره ک نسبت به گرافیک های Quadro FX 1800M – Quadro FX 880M و ATI FirePro M5800 عملکرد کمتری داره ولی با این حال از پس بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم و شبیه سازی ها و … اگر بودجه دارید و یا تمایل به کار در برنامههای پیچیده با بافتهای زیاد دارید، باید به دنبال یک لپتاپ با کارت گرافیک جداگانه باشید.

در ادامه به نقد و بررسی لپ تاپ hp 8740w می پردازیم با گجت استوک سایت laptop-tech همراه باشید ! اگر تصمیم به خرید لپ تاپ hp 8540p گرفتین ، حتما نقد و بررسی لپ تاپ hp 8540p رو تا اخر بخونین. در مورد خرید این لپ تاپ به این نکته توجه کنید که نو و آکبند این لپ تاپ ها تو بازار نیست ، ولی میتونید استوک اون رو خریداری کنید. فقط اگر حافظه کش رو بالاتر میبردن یعنی اگر 4MB بود واقعا عالی تر می شد؛ اما با این وجود پردازنده قوی و رم 12 گیگ و گرافیک 4 گیگ باعث پوشاندن این حافظه کش میشه و در کل لپ تاپ خوبی هست و اگر گاهی میخواهید با لپ تاپتون بازی های گرافیکی انجام بدین خیلی مناسبه و زیاد هم داغ نمیکنه. ببخشید چند تا پیام شد، نظرتون رو راجع به این لپ تاپ هم میتونین بهم بگین؟ شما میتوانید با چند کلیک ساده، بهترین مدل را برای خود پیدا کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. البته سی پی یو برای چند هسته هم قابلیت اور کلاک را داراست.

این برند بعد از مکینتاش، به غول ابرقدرت تولیدکننده رایانه شخصی تبدیل شد. مرحله بعد لپ تاپ ها (Notebook) رو انتخاب کنید و بعد مدل مورد نظرتون رو از بین مدل های موجود پیدا و انتخاب کنید. گرافیک هم قابلیت این رو داره که از رم اضافی برای بهینه سازی قدرت پردازشی خودش بهره بگیره تا فریم ریت بالاتر بره. با این حال، برای هزینههای اضافی، محصولی با کیفیت بالاتر با اجزای داخلی اضافی دریافت میکنید که میتواند سالها دوام داشته باشد. سلام لپ تاپ می خواهم برای کارهای روزانه مانند جست وجو ،نوشتن کتاب و تایپ کردن ، کار با برنامه های ویرایش فیلم و کلیپ مانند کاین مستر و … سلام برای کار معلمی چه لپ تاپی مناسبه ممنون میشم راهنمایی کنید و البته قیمتشم مناسب باشه بین ۱۰تا ۱۵تومن؟ این محصول برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. این لپ تاپ با اینکه از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردار نیست اما بیشتر برای افرادی طراحی و ساخته شده که به تجملات اهمیت زیادی میدهند و خیلی به کارهای حرفهای علاقهای ندارند. کاربران اپل بر این باور هستند که قیمت mac با توجه به عملکرد این لپ تاپ بسیار معقول است.

این لپ تاپ پرچم دار ایسوس با زبان طراحی مخصوص خودش منحصرا برای گیمر ها طراحی شده است. همچنین خواندن خواند مقاله «بهترین لپ تاپ ها بر اساس قیمت» خالی از لطف نیست، چون در انجا لیستی از بهترین لپ تاپ ها را معرفی کرده ایم. این برند در سال 1987 تأسیس شد. استیو جابز فردی بود که در کنار دو نفر دیگر، توانست این برند را تأسیس کند. این شرک در دهه 70 میلادی توانست اپل 1 ، اپل 2 و اپل 3 را روانه بازار کند. این کمپانی در سال ۱۹۸۴در شمال شهر آستین، تگزاس آمریکا توسط مایکل دل به ثبت رسید.Dell به عنوان تولید کننده لپ تاپ فعالیت خود را ادامه میدهد و در سال ۲۰۱۹ برای سومین سال پی در پی توانست مقام سوم را به دلیل سری های سطح بالا، مدل های پر قدرت و ظاهرهای زیبا و باریک بدست آورد. ایسر هماکنون قریب به 8 هزار کارمند در دنیا دارد و در استرالیا بعد از هیولت پکارد (HP) و دل (Dell) به عنوان سومین عرضه کننده کامپیوتر شناخته میشود.

Hp در مدل Elitebook 8740w سنگ تمام گذاشته به طوری که کیفیت ، قدرت پردازشی و کارایی رو یکجا در اختیار مصرف کننده قرار داده، صفحه نمایش full hd این نوت بوک از نوع IPS با پشتیبانی از فناوری Dreamcolor بهترین و دقیق ترین رنگ ها رو به نمایش میگذاره و کنتراست بی نظیری داره. در پنل جلویی لپ تاپ درگاهی رو مشاهده میکنین که اسمش هست card reader . جالب است بدانید که برند اپل در سال 2017، برای دهمین سال متوالی، برنده برترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان شد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا 20 یا 25 میلیون تومان و آخرین نسل پردازنده و همچنین بسیار سبک هستید، بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ام اس آی Modern A10RBS است.

لپ تاپ hp 8740w قویترین ورک استیشن نسل 1 کمپانی HP است ، پردازشگر 4 هسته ای به همراه کارت گرافیک پر سرعت با یک صفحه نمایش FULL HD Dreamcolor حرف زیادی برای زدن دارد. در این بخش قصد داریم تا بهصورت مفصل درباره خرید مک بوک با هم صحبت کنیم. اگر قصد خرید لپ تاپ آیفون یا همان مک بوک اپل را داشته باشید، باید بدانید که بهترین مدل مک بوک چیست؟ لپ تاپ hp elitebook 8740w یک نوت بوک پر قدرت و high end از نظر سخت افزاریه و نقش یک ایستگاه کاری پر قدرتی رو برای صاحبش بازی میکنه ، این لپ تاپ به لطف پشتیبانی از کارت های گرافیکی GDDR5 توانایی خوبی در اجرای بازی ها ، نرم افزار های سه بعدی و شبیه سازی مثله 3dsMAX خواهد داشت. میزان حافظه موقت cache به ترتیب 3 و 8 مگابایت هستش که قدرت پردازنده و میزان حجم بالای نگهداری دیتا های ضروری برای پردازش شدن رو شون میده. Intel HD Graphics ۴۰۰۰ با حافظه 1 گیگ است.

بسیاری بر این باور هستند که با خرید مک بوک پرو، تا مدتها نیازی به خرید جدید نخواهید داشت. لپ تاپ macbook pro در سالهای مختلف با تغییراتی همراه است. مک بوک ایر ام وان همراه با رم 16 گیگ و حافظه داخلی 1ترابایت SSD به بازار عرضه میشود. برای مثال میتوانیم شاهد انواع مک بوک صورتی مناسب کودکان یا مک بوک گلد با ظاهر بسیار شیک باشیم. آیا خرید مک بوک ایر برای شما مناسب خواهد بود؟ این لپ تاپ جایگزین سری قبلی، یعنی پاور بوک شد. هر دو لپ تاپ های فوق العاده ای هستند و مشخصات عالی دارند. شما میتوانید هر نرم افزاری را نصب کنید، چه برای سرگرمی یا برای بازیها باشد. باید ببینید بازی های که میخواین انجام بدین به چه حداقل سخت افزاری نیاز دارند. من به لپ تاپی نیاز دارم که بتونه به راحتی نرم افزار های فوتوشاپ و اندنوت و spss رو باز کنه و درایو سی دی قوی ای داشته باشه. کیبورد ، بخش زیرین لپ تاپ در کنار قاب دوری صفحه نمایش از جنس پلاستیک فشرده به رنگ مشکی هستن که در نهایت ظاهر این کالای رده بالا رو تشکیل میدن.

در نهایت میتوانید برای تصمیمگیری بهتر از بررسیهای کاربران از محصول مورد نظر را مطالعه کرده و از تجربیات آنها استفاده کنید؛ همچنین کارشناسان زومیت و دیگر کاربران در بخش پرسش و پاسخ آمادهی پاسخگویی به سوالات شما هستند.زومیت در تب فروشگاه فهرستی از فروشگاههایی که لپتاپ ایسوس مورد نظر شما را موجود دارند قرار داده است. به نظر شما بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۵ میلیون کدوم هستش؟ NVIDIA FX 3800M قویترین کارت گرافیک نسل اولی ورک استیشن های hp هستش و عملکرد بالای این کارت گرافیک در بنچمارک ها و اجرای روان بازی ها و نرم افزار های شبیه سازی سه بعدی اثبات شده است. در مک بوک ایر ۲۰۲۰ از پردازنده Apple M1 Chip استفاده شده است.

برای کار با زیبراش که cpu بیس هست و بلندر و بقیه نرم افزار ها که gpu بیس هستن شما چی پیشنهاد میکنید من خودم نظرم روی scar 15 5900 hx – 3080 16 gb هست . همونطور که گفته شد این لپ تاپ مدل های مختلفی از کارت های گرافیکی رو داراست ، در تست بنچمارک Cinebench R11.5 OpenGL ، لپ تاپ مورد تست ما با گرافیک 1gb nvidia fx 2800m به فریم ریت 29.36 رسیده که واقعا عالیه. باز اگر سوالی داشتید بفرمایید، خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم تا بهترین ها رو انتخاب کنید. بالا بودن سرعت کار با سیستم و سریع باز شدن برنامه ها و بازی ها خیلی به هارد دیسک سیستم شما ربط داره.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار