دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

اما دریچه‌های داکت اسپلیت نه تنها ظاهر را برهم نمی‌زنند بلکه زیبایی را چند برابر هم می‌کنند. این دریچه به صورت کامل از آلومینیوم ساخته شده و فریم و در آن شیاردارِ جداشونده دارند. ساختار درونی دریچه شیارهایی در اندازه‌های ۹ و ۱۸ سانتی‌متری دارد و به صورت موازی و متوازن در کنار هم قرار دارند. قابلیت استفاده از فیلتر یا توری در قسمت پشت دریچه داکت اسپلیت برای جلوگیری از ورود آلودگی. مراحل ساخت دریچه های داکت اسپلیت در ادامه به صورت کلی بیان شده و در مدلهای مختلف میتواند تفاوت‌های جزئی داشته باشد. با توجه به پیشرفت های بشری در صنایع مختلف،صنعت عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی نیز دچار تغییرات و پیشرفت های شگرفی شده است.در گذشته های نه چندان دور از انواع عایق سنتی از جمله عایق پشم شیشه و پشم سنگ و موارد مشابه در این زمینه برای عایق کاری استفاده دریچه داکت اسپلیت می گردید.

لوله فلکسیبل هوا

این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد.

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

با توجه به اینکه از داکت اسپلیت به عنوان سیستم تهویه هوای ساختمان های مسکونی، تجاری، … محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از این رو انواع زیادی از دریچه بازدید داکت اسپلیت تولید شده و روانه ی بازار شده است. و شما می‌ بایست با آن ها آشنا شوید تا تصمیم درستی جهت خرید مناسب ترین دریچه اسپلیت را بگیرید.

  • برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز از طراحی و ساخت فریم شروع می نماییم.برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید سایز چهارچوبه قاب زیرکار استحصال گردد.بر اساس این ابعاد به میزان نیم سانت از هر طرف، فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را کوچکتر در نظر می‌گیریم تا به راحتی در محلِ نشیمنِ خود جانمایی شود.
  • برای ایجاد بیشترین تناسب بین نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای محیط از انواع کدرنگ های متنوع می‌توان بهره گرفت.
  • جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز از چوب (ام دی اف) بوده و با روکش پی وی سی یا رنگ پلی اورتان قابلِ پوشش است.
  • سیستم‌های اسپلیت امکان دستکاری اتاق جداگانه و تنظیم مداوم با کنترل خودکار گرما و سرما را فراهم می‌کنند.

بهترین گزینه دریچه بازدید برای سیستم داکت اسپلیت در مناطق مرطوب کشور نظیر شمال و جنوب ایران دریچه داکت اسپلیت PVC است. همچنین برخی از معماران جهت کاهش محل تجمع حشرات در کنار تنوع رنگی بالا از این نوع دریچه بهره خواهند برد. تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود.

دریچه بازدید با مکش خطی و مشبک

این ابعاد به هر میزان که باشد با یک دریچه ترکیبیِ مشبک که اصطلاحا به آن دریچه لانه زنبوری نیز گفته می‌گردد پوشانده می‌گردد و در واقع این دریچه مشبک معبری برای تردد هوا از محیط به سمت محفظه داخلیِ دستگاه داکت اسپلیت است. منظور از دریچه بازدید داکت اسپلیت ورق آهنی در حقیقت همان ورق گالوانیزه‌یا روغنی است.عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولاً سه سانت است. این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای دربی با شیارهای موازی به عرض ۹ و ۱۸ سانتیمتر است و به صورت لولایی باز و بسته می‌شود.این دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک فریم و یک درب تشکیل شده.برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید نسبت به طراحی و ساخت فریم پردازیم. ابعاد فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت اصولا به میزان یک سانت از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن تعبیه گردد کوچکتر در نطر گرفته می‌شود تا در زمان نصب به راحتی بتوان آن را بدون مزاحمت و اختلال در جای خود تعبیه کرد. زاویه برش این اضلاع دقیقا ۴۵ درجه در نظر گرفته می‌شود تا پس از اتصال در گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت زاویه‌ی قائمه‌یا ۹۰ درجه تشکیل گردد.برای اتصال این اصلاع به هم در گوشه های فریم از قطعه فلزی که از جنس ورق گالوانیزه و به صورت L شکل است بهره جسته می‌شود.این گوشه ها یا کرنرها به صورت پِرسی در زوایای چهارگانه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت تثبیت شده و به فریم حالت یکپارچه و چهارگوش می‌بخشد. برای ساخت و تولید این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت برای تمام اجزا اعم از درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق روغنی یا گالوانیزه استفاده می‌شود.با توجه به میزان عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت که عمدتاً ۳ سانت می‌باشد، ورقی که برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز داریم را به میزان لازم برش می‌زنیم و با خَمکاریِ لبه های ورقِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، ساختارِ فریم آماده می‌شود.

البته ضخامت دریچه متفاوت است و با استفاده از لولاهایی به فریم اتصال پیدا می‌کند. برای این دریچه‌ها از قفل زیمنسی استفاده می‌شود و می‌توان ساخت آن را سفارش داد. البته رنگ عموم این دریچه‌ها کوره‌ای استاتیک است و در برابر ضربه، نور و همچنین خورنگی مقاوم هستند. دارای درب فِلت و ساده می باشد که ارزانترین نوع از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد. عملیات ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پایان می یابد و نوبت به انجام عملیات رنگ می رسد. لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه بازدید داکت اسپلیت که ذکر شد را هم میتوان بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی با قفل تولید و عرضه نمود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار