دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

دوربین مداربسته هایک ویژن با قیمت رقابتی رادیس

پکیج های آماده دوربین علاوه بر اینکه بسیار مقرون به صرفه بوده و تخفیفات خوبی برای آن ها در نظر گرفته می شود، به نحوی توسط کارشناسان فرافن آماده شده اند که بطور کامل با هم سازگاری داشته و کار نصب را برای شما آسان هایک ویژن کرده اند. هایک ویژن تارتن دژ نمایندگی دوربین هایک ویژن تهران افتخار دارد تا مشتریان و طرفداران این برند مطرح را در تمام مراحل پروژه هایشان همراهی کند. این شرکت علاوه بر خدمات فروش دوربین های مداربسته هایک ویژن، ارائه خدمات نصب و راه اندازی و همچنین مشاوره رایگان را در دستور کار خود دارد. لذا شما در صورت نیاز به راه اندازی پروژه می توانید با نمایندگی هایک ویژن تماس گرفته و از آنها راهنمایی دریافت کنید. در انبوه محصولات متنوعی که شرکت هایک ویژن تولید می کند، دوربین های مدار بسته این شرکت بیش از دیگر محصولات مورد توجه قرار گرفته است.

  • در ایران نیز شرکت هایک ویژن به شکل رسمی از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز محصولات این شرکت در بازار ایران به سهولت یافت می شود.
  • برند هایک ویژن در سال 2001 در کشور چین برای تولید و توسعه سیستم های نظارت تصویری شروع به کار کرد.
  • همچنین این شرکت با دریافت گواهینامه CMMI در سال 2009 نشان داد که می تواند به عنوان یک سیستم امنیتی، بسیار کاربردی و البته ارزان قیمت مورد استفاده قرار بگیرد.
  • از آنجایی که با خرید دوربین هایک ویژن نیاز به تجهیزات جانبی هم خواهید داشت، می توانید پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن را خریداری کنید.
  • این شرکت در صنعت حفاظت تصویری دنیا به یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه و ارائه راهکارهای نوین برای آینده شهره است و ما مفتخریم که محصولات با کیفیت برند هایک ویژن را به شما عزیزان عرضه می کنیم.

فروش دوربین مداربسته، فروش دستگاه ضبط تصویر (DVR،NVR)، فروش پکیج دوربین مداربسته، انواع دوربین های توربو اچ دی و همچنین تجهیزات جانبی مورد نیاز برای نصب و اجرای دوربین مداربسته را می توانید از سایت هایک ویژن، خریداری نمایید. همچنین برای دانلود جدیدترین نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن نرم افزار IVMS، نرم افزار Hik-Connect ، نرم افزار SADP و نرم افزار Xmeye می‌توانید به صفحه دانلود نرم افزار هایک ویژن سر بزنید. برای اطلاع از قیمت هایک ویژن ، هایلوک ، داهوا ، نگرون می‌توانید به لیست قیمت جدید هایک ویژن سر بزنید. دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در نمایندگی هایک ویژن در ایران در مدل های دو ، 5 و 8 مگاپیکسلی تولید شده اند . این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند.ک همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید .

دوربین مدار بسته آی پی هایک ویژن

هایک ویژن یکی از معتبرترین برند های دوربین مداربسته در ایران و کل دنیا به حساب می آید. دوربین های نظارتی ساخت شرکت هایک ویژن Hikvision در مدل های مختلف و با قابلیت های متفاوتی مانند دوربین های مداربسته دید در شب، دوربین های حرارتی و دوربین های تشخیص چهره عرضه می شود. همچنین شرکت هایک ویژن در یک دهه اخیر توانسته است که خود را با سرعت تحولات تکنولوژیک وفق دهد و در نتیجه امروز سهم قابل ذکری از صنعت حفاظت در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است. به محض ورود به سایت دیجی‌حفاظ با دنیایی از کالاهای سیستم های امنیتی و حفاظتی رو به رو می‌شوید! نمایندگی هایک ویژن اقدام به فروش تمامی محصولات برند هایک ویژن از جمله دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط کننده در سراسر ایران می نماید.

دوربین های هایک ویژن

همانطور که می دانید فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته در هارد دستگاه ضبط NVR یا DVR ثبت می … پارت نامبر محصولات هایک ویژن پارت نامبر مجموعه ای از اعداد و حروف هستند که هرکدام از آن ها نشان دهن… تمامی محصولات برند هایک ویژن در این وب سایت قابل فروش می باشد، تنها کافیست که روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید تا توضیحات کامل و مشخصات محصول خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات این وب سایت در انبار نمایندگی ما موجود می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان دوربین مداربسته در تلاش هستند تا به روز ترین نسخه های دوربین مداربسته را … یکی از مهم ترین سوال هایی که برای مصرف کنندگان دوربین مداربسته پیش می آید این است که دوربین های مداربسته تا چند ر…

از جمله نقاط قوت برند ارائه نرم افزارهای متعدد قدرتمند و سیستم های جانبی حفاظت فیزیکی می باشد. کاربرد دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار زیاد است و این دلیلی است که شما می توانید براساس نیاز خود، یکی از دوربین های این شرکت را برای تامین امنیت محیط استفاده کنید. این کابل ها می توانند در فاصله های بسیار طولانی تا 1200 متر نیز داده و برق را در قالب یک سیم انتقال دهند که این موضوع برای دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار مهم است و می تواند در سری های آنالوگ بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

مهر تجارت علاوه بر نمایندگی گلد محصولات شرکت هایک ویژن Hikvision به عنوان یک شرکت System integrator توانسته است، به عنوان پارتنر منتخب این شرکت در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ نظارت تصویری در ایران انتخاب شود. مهر تجارت مفتخر است که بزرگ ترین نمایندگی هایک ویژن در ایران را دارد و با کیفیت ترین خدمات در زمینه فروش دوربین مداربسته در تهران و ایران را به تمام کسب و کارها در تمام صنایع ارائه می کند. خرید دوربین هایک ویژن و مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با ما همراه باشید. همیشه جزو بهترین های تولید کننده دوربین های مداربسته بوده است و روز به روز نیز به کیفیت محصولات آن افزوده شده است.تقریبا هر کسی می‌تواند به دوربین‌ها دسترسی داشته باشد و این موضوع به خاطر صرفه اقتصادی خیلی زیاد دوربین هاست. از جمله محصولات جدیدی که به سبد این شرکت اضافه شده است می‌توان به دوربین های حرارتی، دوبین های هوش مصنوعی، دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه اینتر کام و … اشاره کرد. طبق آمار اعلام شده، در شش ماه اول سال ۲۰۱۸، فروشگاه هایک ویژن نسبت به فروش کل سال ۲۰۱۷ به ۲۶.۹۲ درصد سود رسیده بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار