راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

برخورداری از یک ذخیره‌ساز جامد از نوع Nand-Flash مدتی است که به یکی از ارکان اصلی و ضروری برای هر سیستم گیمینگ تبدیل شده است. چه خریدار پی‌سی باشید و چه یک لپ‌تاپ قابل حمل، بررسی دارا بودن یک SSD پر سرعت و ترجیحا از نوع سریع‌تر M.2 در انتخاب‌های مدنظر خود را هرگز فراموش نکنید. از SSD برای نصب سیستم عامل استفاده خواهد شد و به همین دلیل ظرفیت‌ ۲۵۰ گیگابایتی هم برای آن کفایت خواهد کرد. نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند. نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنه‌های بازی را روان‌تر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود.

دیگر نماینده ام اس آی در این لیست، مدل GF66 KATANA 11UC که یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت و با مشخصات مناسب می باشد. اندازه صفحه نمایشی که msi برای این مدل در نظر گرفته است 15.6 اینچ با کیفیت فول اچ دی است. این صفحه نمایش یک نکته مثبت و یک نکته منفی دارد؛ نکته منفی که باید اشاره کرد، فریم پایین صفحه نمایش است که زایاد است و نکته مثبت هم فریم بغل، که کم است. یکی دیگر از لپ تاپ های نسبتا مناسب و مخصوص بازی که از برند HP میتوانید مد نظر قرار دهید، مدل Pavilion Gaming 15 DK1035-A است که مشخصات خوبی را برای یک گیمر فراهم می کند. صفحه نمایش 15.6 اینچ آن از برخی لپ تاپ های هم قیمت خود کوچک تر است. سری پردازنده مورد استفاده در ان intel و Core i H است که یک نکته مثبت طلقی می شود.

همه چیز در مورد حافظه داخلی و Storage در گوشی موبایل

از طرفی شما می‌توانید اکثر عناوین بازی را به راحتی و با بالاترین کیفیت تجربه کنید. درست است که این دستگاه دارای بالاترین کارت گرافیکی موجود در بازار نیست ولی از طرفی قیمت بهترین نسبت به مورد قبلی دارد. همینطور اینکه بسیاری از افراد نیازی به ۳۰۸۰ti نداشته و با همین کارت ۳۰۷۰ti هم مشکلی نخواهند داشت. این پنل به دلیل رزولوشن بالا برای مشاهده محتوا انتخاب بسیار خوبی است و تنها بحث بازی کردن مطرح نیست. این لپ تاپ 2.25 کیلوگرمی مشخصات مهم دیگری چون باتری سه سلولی 53.5 وات ساعت و قابلیت ارتقاء حافظه رم و حافظه داخلی دارد. درست مانند نسخه Super، سری ti نیز عملکر بهتری از نسخه اصلی دارند.

  • اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی بازاره که 50 میلیون قیمت دارن و شما همین الان میتونید بخرید.
  • ایسوس همواره لپ تاپ‌های جذابی را روانه بازار کرده است و Asus ROG Strix Scar III نیز در همین دسته قرار دارد.
  • با این حال ما دیگر در قسمتی قرار داریم که لپتاپ‌ها از عمر زیادی برخوردار نیستند.
  • گیمر هایی که به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند، این مدل می تواند انتظارات آن ها را برآورده کند.

این لپ تاپ از قیمت ۲۴۹۹ دلار شروع شده و پیکربندی‌های مختلف آن را می‌توانی با قیمت‌های بالاتری مانند ۲۸۹۹ دلار خریداری کنید. لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی سری ۳۰ کمپانی انویدیا به نام RTX بوده و مدل‌های متنوع آن در هر کدام از پیکربندی‌های لپ تاپ دیده می‌شود. اگر یک گیمر نیمه حرفه‌آی هستید، می‌توانید از این لپ تاپ با ظاهر عالی و عملکرد عالی‌اش نهایت لذت را ببرید.

کامپیوتر برای بازی کردن مناسبه یا لپ تاپ؟

در واقع کارت گرافیک RTX 3080ti نسبت به نسخه استاندارد سرعت بالاتری ارائه می‌دهد. در نتیجه در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ باید اشاره کنیم که بهتر است به دنبال محصولاتی با کارت گرافیک ti باشید. صفحه نمایش از نوع IPS با سایز 15.6 اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰Hz است. لپ تاپ لنوو از کارت گرافیک 4 گیگابایتی RTX 1650 بهره می گیرد و عملکرد خوبی در بازی ها دارد.

برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. برای افرادی که می‌خواهند بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۵ میلیون تومان را تیر ۱۴۰۱ خریداری کنند، بهترین گزینه لپ تاپ دل است. به علاوه، خریداران می‌توانند از حافظه حالت جامد برای تجربه بیشترین از طریق صفحه وب سایت آیندگان کلیک کنید سرعت، برخوردار شوند.

آیا برای برنامه نویسی تحت وب هم نیاز به لپ تاپ با سخت افزار بالا داریم؟

لپ تاپ Dash F15 قیمتی حدود ۱۴۴۹ دلار دارد و در مقایسه با ۱۷۹۹ دلار لپ تاپ ROG Zephyrus G15، یقینا فاصله چندانی محسوب نمی‌شود. این لپ تاپ همچنین به لطف داشتن پردازنده نسل دهمی Intel Core i7 و پردازنده گرافیکی GeForce 2080 Sper Max-Q انویدیا، همچنان بر اجرای بازی و ارائه عملکرد کلی فوق‌العاده تاکید دارد. Lenovo Legion Y545 یک لپ تاپ گیمینگ در سطح پایین است که نویدبخش ظاهر شده و می‌تواند امکاناتی بیش از حد انتظار را برای شما داشته باشد.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار