سامسونگ در کنار گلکسی S23 از نسل بعدی گلکسی بوک رونمایی می‌کند

طبق معمول، می‌توان این انتظار را نیز داشت که سامسونگ ویژگی‌های نرم‌افزاری اضافی دیگری را به مجموعه گلکسی بوک خود برای تجربه بهتر در هنگام استفاده با گوشی‌های سری گلکسی و هدفون‌های بی‌سیم به کاربران خود ارائه کند. یکی از موارد قابل‌انتظار درباره لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت آینده سامسونگ نیز می‌تواند نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا باشد.

چند سالی می‌شود که سامسونگ روی لپ‌تاپ‌های خود تمرکز کرده است. انتظار داریم در سال 2023 کره‌ای‌ها لپ‌تاپ گلکسی بوک خود را با مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته و نرم‌افزار بهتر به‌روز کنند و اکنون در گزارش جدیدی تأیید شده است که این شرکت قصد دارد چه زمانی از نسل بعدی لپ‌تاپ‌های خود رونمایی کند.

وب‌سایت SamMobile در یک گزارش اختصاصی تأیید کرده است که سامسونگ در طول رویداد گلکسی آنپکد 2023، سری جدید گلکسی بوک خود را در کنار سری گلکسی S23 معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این رویداد در هفته اول فوریه 2023 (احتمالاً 1 فوریه یا 12 بهمن‌ماه) برگزار شود. همچنین گفته می‌شود که این رویداد طولانی‌تر از حد معمول خود خواهد بود، زیرا این شرکت چندین گوشی و لپ‌تاپ را معرفی خواهد کرد.

سامسونگ

مشخصات احتمالی نسل بعدی گلکسی بوک سامسونگ

لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت آینده سامسونگ دارای مشخصات بهبودیافته خواهند بود. در حالی که لیست مشخصات دقیق آنها هنوز اعلام نشده است، گلکسی بوک‌های آینده می‌توانند از پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل بهره ببرند. همچنین با توجه به مدل‌های قبلی، این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند نمایشگر Super AMOLED داشته باشند. علاوه‌براین، برخی مدل‌ها ممکن است دارای قلم S Pen داخلی باشند و برخی دیگر یک GPU اختصاصی داشته باشند.

اخیراً سامسونگ از نسخه اسنپدراگون لپ‌تاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 رونمایی کرده که به پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 3 مجهز است و از اواسط ژانویه 2023 با قیمت تقریباً 1500 دلار وارد بازار کره جنوبی می‌شود.


منبع: https://digiato.com/article/2022/12/29/samsung-galaxy-book-3-laptop-launch-alongside-galaxy-s23