سامسونگ یا شیائومی، کدام گوشی را انتخاب کنیم؟

این محصول فراتر از یک لنز هوشمند می باشد و این امکان را دارد که به یک دوربین هوشمند تبدیل شود و بنابراین، می تواند در حالت مستقل نیز کار فونر سایت خرید گوشی سامسونگ کند. این گوشی ارزش تهیه کردن بعد از یک سال را دارد و به همین دلیل در لیست ما قرار گرفته است. یکی از ویژگی های گوشی های شیائومی استفاده از مادوم قرمز می باشد که در بیشتر گوشی های شیائومی قابل مشاهده می باشد. سامسونگ گلکسی ای 52 اس را میتوان به عنوان یکی از خاصترین میان رده های این برند معرفی کرد. از بهترین گوشیهای گیمینگ شیائومی نیز میتوان به سری بلک شارک 4 اشاره کرد که در دو مدل استاندارد و پرو به بازار عرضه شده و انتظار میرود بهزودی نسخهی جدیدتر این سری یعنی بلک شارک 4S و 4S پرو به بازار راه یابند. امروزه لوازم جانبی تبلت و همینطور موبایل تنوع زیادی دارد و کارخانه های تولید کننده بر اساس نیاز افراد، انواع گوناگونی از این لوازم را عرضه می کنند.

بررسی گوشی شیائومی

وقتی نوبت به گوشیهای سامسونگ میرسد، سری S بهترینها را برای مشتریان عرضه میکند. اپل و سامسونگ گوشیهای با کیفیت خوبی ارائه میدهند اما قیمت بالایی دارند. اما بخش عمدۀ فروش گوشیهای هوشمند سامسونگ، مدلهای میان رده آن است که در سراسر جهان به فروش میرساند و باید در این بخش عملکرد بهتری داشته باشد تا بتواند با شیائومی رقابت کند. توسعه سریع شیائومی باعث شده است که بازار چین در یک بازه زمانی کوتاه به سمت شیائومی سقوط کند و ممیزی ها در مورد موبایل شیائومی بسیار مطمئن هستند. رابط کاربری MIUI جزوه بهترین رابط کاربری های اندروید می باشد که هر ماه چند بروزرسانی دریافت می کند و این باعث می شود تا هر ماه باگ های امنیتی و رابط کاربری بهتری داشته باشد. گوشی های شیائومی چند سال بروزرسانی اندروید دریافت می کند ؟ یک بروزرسانی مربوط به رابط کاربری این گوشی های می باشد و بروز رسانی بعدی هم بروز رسانی اندروید می باشد.

موبایل شیائومی

سامسونگ هنوز هم سریعترین بهروزرسانیکننده نیست، عمدتاً به دلیل رابط سفارشی فوقالذکر. چند سال قبل، بخشی از بازار همه کاره ایران و جهان بین اپل، سامسونگ و هوآوی و در برخی موارد الجی و سونی در جریان بود و این برندهای نسبتاً جذاب کنترل بازار قابل حمل را به دست گرفته بودند. سونی ژاپن. شیائومی نتوانست با این برندها مبارزه کند، اما تا مدت ها تصور می شد که رقیب اپل در بازار شرقی باشد و اپل چینی نامیده شد، زیرا رهبرانی را ارائه کرده بود که علی رغم سرعت و کیفیت بالا، متوسط بودند. اما تفاوت آن قدرت پردازش پایینتر و طراحی جمع و جورتر آن است.

بازیهای با حجم سنگین که نیازمند پردازش و سرعت بالا پردازندهها هستند در این گوشی به راحتی اجرا میشوند و هیچگونه کندی در تصویر و یا افت فریم در هنگام بازی را شاهد نخواهید بود. برای این گوشی یک دوربین سه گانه با لنز های 64 ،13 و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به نظر فروشگاه اینترنتی گندم گوشی های هر دو کمپانی در یک سطح از کیفیت قرار دارند با این تفاوت که گوشی شیائومی قیمت پایین تری دارند. قیمت گوشی های شیائومی به واسطه این ویژگی اصلا گران نمی شود. حالا بیایید فکر کنیم یک شخص بخواهد سری M را وارد بازار ایران کند ، باید خودش در هند باشد یا یک واسطه در هند داشته باشد که خرید اینترنتی را انجام بدهد؛ گوشی ها را آنلاک کند (کاری کند که سیم کارت های ایرانی هم پشتیبانی کند) و یک کمسیون بابت زحمت خودش روی قیمت گوشی اضافه کند و گوشی را وارد ایران کند.

گوشی سامسونگ سری اس

مانند انواع پایه های نگهدارنده دراخل خودرو ، رومیزی و مونوپاد ها که برای عکاسی از آنها استفاده می کنیم . گوشی های شیائومی از مادون قرمز استفاده می کنند ؟ یعنی اگر شما بخواهید یک گوشی سامسونگ میان رده خریداری کنید ، با همان پول می توانید از شیائومی گوشی بالا رده خریداری کنید. در لبه سمت راست سامسونگ مدل Galaxy A32 دکمههای مربوط به تنظیم صدا و پاور مشاهده میشود و هیچ سنسور اثر انگشتی در دکمه پاور دیده نمیشود؛ در حالی که این سنسور به صورت اپتیکال در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و عملکرد بسیار خوبی را در رمزگشایی از قفل گوشی ارائه میدهد.

لوازم جانبی گوشی

بهترین ویژگی که گوشی های شیائومی دارد صفحه نمایش ارزان قیمت آن است. صفحه نمایش آن شباهت بسیار زیادی به M51 دارد و هنوز هم میتوانید به آن اعتماد کنید. و این مورد باعث میشود که در هنگام تعمیر هزینه کمتری برای تعمیر صفحه نمایش پرداخت کنید. صفحه نمایش گوشی گلکسی S10 Plus سامسونگ 6.4 اینچی و Super AMOLED می باشد و در بین گوشی های سری S سامسونگ جزو بزرگترین صفحه نمایش ها محسوب می شود ( نسبت به صفحه نمایش 5.8 اینچی گوشی Galaxy S9 Plus بزرگتر می باشد و هم اندازه صفحه نمایش گوشی Note 9 می باشد). میزان پیشرفتی که در Galaxy Z Fold 2 نسبت به Galaxy Fold دیدیم بسیار شگفتآور بود. مدل Galaxy S22 Plus فرزند وسط خانواده گوشی سامسونگ سری S است! تحلیل بخش جلویی Galaxy A10 سامسونگ؛ وقتی از این زاویه ( در تصویر ) به گوشی نگاه میکنید، به خود میگویید:”واقعا این گوشی یک اسمارت فون ارزان است؟!” واقعا هم همینطور است!

اینکه بخواهی از بین مجموعه متنوعی از گوشیهای هوشمند با قابلیتهای متفاوت، گزینه بهتر را انتخاب کنی، واقعا سخت است. با این وجود برند کرهای سامسونگ توقعات را بالا برده و کار خود را دشوار کرده و اگر نتواند مانند چند سال گذشته یک میانرده همهچیز تمام را به بازار بفرستد، قطعا باعث ناامیدی بسیاری از طرفدارانش خواهد شد. یکی از مهم ترین مزایای خرید گوشی موبایل سامسونگ گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد سامسونگ در ارائه خدمات پس از فروش بسیار قوی عمل کرده است. گوشی شیلئومی نوت 8 پرو که به تازگی به بازار معرفی شده است یکی از محصولات معروف این شرکت می باشد.

شرکتی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش سمارت فون ها به شمار می رود. مدل ردمی نوت 11 شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کردهایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. شیائومی در حال حاضر به عنوان برترین و برترین سازنده تلفن همراه در جهان شناخته می شود. اصفهان تل به عنوان مرکزی معتبر در زمینه ی فروش انواع گوشی و لوازم جانبی موبایل افتخار دارد تا در سال های متمادی بهترین محصولات را ارائه نماید.

گفته ها حکایت از آن دارد که ماژول دوربین گلکسی S11 مستطیلی شکل بوده و از دوربین 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. شیائومی با سهم بازار 24 درصد در سالی گذشت عملکرد بسیار خوبی در بازار ایران داشت و این نوید را می دهد که این احتمال وجود دارد که در سال های آینده بتواند سهم بازار بیشتر از کشور عزیزمان ایران داشته باشد. بعد از تحریم های ایالات متحده آمریکا برای شرکت هواوی ، این شرکت شیائومی بود که توانست سهم بازار هواوی را تسخیر کند. آیا این شرکت خواهد توانست مشابه حرکتی که اپل در سال ۲۰۰۷ انجام داد و دکمههای شمارهگیر گوشیها را برای همیشه حذف کرد، معدود دکمههای فیزیکی باقی مانده را هم کنار بگذارد یا نه. برای خرید انواع گوشی های شیائومی یا مشاهده عکس ها، جزئیات و مطالعه نظرسنجی خاص هر گوشی شیائومی، وارد صفحه یک مورد مشابه شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار