شركت سهامی شيشه قزوين عام

گاز آرگون چگالی بیشتری نسبت به هوا دارد؛ لذا وقتی بین دو شیشه محبوس شود، عملکرد عایقی بهتری از خود نشان می دهد. از طرف دیگر، امکان بروز بخار و میعان و یخ زدگی را مقدار کمی کاهش می دهد. قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون ۲٫۰۰۰ تومان بیشتر از شیشه دوجداره بدون گاز است. سایز و ابعاد شیشه‌های منحنی بسته به‌نوع کاربرد و مصرفی که‌دارن متفاوتن. ولی این محصول به‌صورت استاندارد ، در ابعاد جام شیشه و یا بزرگ‌تر از جام شیشه نیز تولید می‌شن. اگه به‌صورت جام شیشه باشن در سایز (2 در 3) و اگر بزرگ‌تر باشن ، در ابعاد سفارشی تولید می‌شن.

بهترین مزیت شیشه لمینیت این است که در برخی از موارد قابل تعمیر است. همچنین گاهی ممکن است که شما این نوع از شکستگی را در شیشه‌های خودرو مشاهده کرده باشید. کارشناسان این کارخانه با استفاده از تراز لیزری و متر، شیشه سکوریت شما را به صورت دقیق اندازه گیری می نمایند و خطایی ندارند. شیشه های سان انرژی نیز مانند شیشه های پلنی بل جی عایق حرارت و امواج مادون قرمز می باشند . خاصیت مهم دیگر این نوع شیشه ها عایق بودن در برابر اشعه مضر ماوراء بنفشنور خورشید میباشد. این خاصیت باعث می شود استفاده از این شیشه ها در نمای ساختمان نه تنها از اتلاف انرژی حرارتی جلوگیری نماید بلکه مانع اثرات مخرب اشعهUVبر روی رنگ وسایل و دکوراسیون داخلی ساختمانها و بر سلامتی انسان می شود.

کیفیت شیشه های دوجداره ، شیشه های سکوریت و لمینت های ما 100% تضینی می باشد. کافیست یک باربه ما اعتماد کنید تا مشتری دائمی ما شوید و شیشه زاگرس را به برندهای بزرگ پیشنهاد بدهید. این مجموعه با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و کادری مجرب و توانا وبکارگیری استانداردهای روز توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی مشتری را کسب نماید . شیشه های مشجر شرکت تابان تنها در کیفیت تولیدی درجه A و محصولات فلوت آن به سه درجه که در جدول زیر آمده است تولید می شود. مجموعه نگین شرق با ارائه فناوری های روز جهانی در طراحی و اجرای محصولات خود بر آن است تا نه تنها زیبایی ساختمان ها بلکه آسایش و ایمنی ساکنین را تامین نماید. گروه صنعتی کاوه که در زمینه شیشه های فلوت – ظروف شیشه ای فعالیت می کند.

شیشه دوجداره

قیمت شیشه ساختمانی براساس اینکه چه نوعی باشند و چه کاربری هایی دارند متفاوت است مثلا شیشه های تکجداره که برای روشنایی بین اتاق ها، گلخانه، رومیزی ها، میز ناهارخوری و کمدها مورد استفاده قرار می گیرند ارزان ترند. قیمت شیشه ساختمانی دوجداره که عایق بسیار مناسب صوتی و حرارتی هستند و از دو لایه شیشه تشکیل شده و تاثیر زیادی در بهینه سازی مصرف انرژی دارند کمی گران تر هستند. انواع میز شیشه‌ای منشی نیز با استفاده از شیشه منحنی در مرکز خرید شیشه خم ساخته می‌شه. از اون‌‌جایی‌ که‌در میزان تاثیر‌گذاری بر مشتری ، اولین برخورد بسیار اهمیت داره. در اکثر شرکت‌ها برای میز منشی از نمونه‌های جذاب و خاص استفاده می‌شه.

و از اون‌جائیکه در تولید این شیشه ناخالصی‌های اون حذف شده ، وضوح و شفافیت بالائی داره. شیشه سوپر کلیر از لحاظ شفاف بودن و کیفیت تقریبا نزدیک به‌شیشه‌های کریستال و از نظر براق بودن و زیبائی می‌تونه با این شیشه تو یک سطح قرار بگیره. در نتیجه هر چقدر شیشه مقاومت بیشتری داشته باشد ارزش بالاتری دارد. شیشه خام تا حداکثر دمای 60 درجه سانتی گراد را تحمل می کند اما شیشه های سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد هم توان مقاومت دارند. همجنین اگر بخواهیم راجب مقاومت در مقابل ضربه صحبت کنیم می توان گفت شیشه سکوریت تا 5 برابر شیشه معمولی مقاومت دارد در برابر ضربه.

فروش و اجرای سقف کاذب/آسمان مجازی/کشسان/چراغ خطی/لمینت

شیشه فلوت که یکی از پر فروش ترین و پر کاربردترین شیشه های ساختمانی می باشد در بیشتر کارخانجات تولیدی شیشه تولید می شود. در توضیح بالا می توان گفت افزایش تعداد کارخانجات بیشتر به منظور رفع نیاز عام و خاص در شهرهای مختلف می باشد چرا که کارخانجات موجود در هر شهر بتواند محصولات شیشه ای را به صورت مداوم و در حجم بالا روانه بازار کند. به دنبال افزایش کارخانجات نمایندگان نیز در شهرهای مختلف و پایتخت نیز دوچندان شدند تا بتوانند فرآیند فروش و ارسال بار را برای مشتری ارسال کرده و تقاضای افراد را در سطح شهر پوشش دهند. رفع نیاز هر چه سریعتر تقاضای بازار تاثیر بسزایی در تولیدات کارخانه نیز دارد چرا که هر چه تقاضا بیشتر بوده میزان تولیدات کارخانه نیز افزایش می یابد. لازم به ذکر است که کارخانجات نیز در مقابل همیشه در صدد تولید شیشه هایی با دستگاه ها و تجهیزات عالی و درجه یک می باشند که شیشه های تولید شده در بهترین نوع و کیفیت روانه بازار گردد. نماینده فروش شرکت های کاوه فلوت، آسا فلوت، ایران فلوت، ساوه جام، شیشه تابان، ایران فلوت در فروش انواع شیشه جام می باشد.

شیشه روکش دار اعم از شیشه های مشجر، شیشه رفلکس، شیشه مات، شیشه سندبلاست، شیشه دوجداره و شیشه کنترل کننده زیماکو انرژی اقدام نماید. شرکت فلوت کاوه پس از پیشرفت های بسیاری که در صنعت شیشه به آن دست یافت توانست خط تولید شیشه طلق دار (لمینیت) را در ظرفیت دو میلیون متر مربع راه اندازی کند که این اتفاق حاصل تلاش ها و به کار گیری فن اوری های جدید در صنعت شیشه می باشد. شیشه 6 میل ساختمانی یکی از محصولات شیشه است که با تولید انبوه روانه بازار می شود و در انواع فلوت و کریستال تولید و عرضه می شود.

  • پلی کربنات در صنایع پزشکی و بهداشتی جهت ساخت بطری های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و داروئی،در صنایع برق و کامپیوتر،برای ساخت کلاه ایمنی،عینک های ایمنی و…
  • شیشه 4 میل ساختمانی کاربردهای فراوانی دارد به طور مثال از شیشه 4 میل در تولید پنجره های دوجداره و شیشه سکوریت استفاده می شود.
  • استفاده از ماشین آلات روز دنیا و به کارگیری تیم مهندسی حرفه ای موجب رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصولات این مجموعه طی 20 سال شده است.
  • شیشه‌های سکوریت در مقایسه با شیشه‌های معمولی وضعیت بهتری دارند.
  • نوری تازه که در زمینه ظروف بلور- ظروف پرکس، اپال فعالیت می کند.
شركت سهامی شيشه قزوين عام

همچنین افرادی که قصد خرید عمده را دارند، می‌توانند با قیمت مناسبی خرید خود را انجام دهند. به شیشه‌های سکوریتی که در فرآیند ساخت آنها از رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت استفاده شده است، شیشه سکوریت رنگی گفته می‌شود. استفاده از رنگ‌های مختلف در این شیشه بسته به سلیقه‌ی کارفرما داشته و علاوه بر تک رنگ بودن گاهی بصورت رنگ‌های ترکیبی نیز تولید می‌شوند. همچنین گاهی نیز ممکن است این شیشه‌های رنگی دارای طرح‌های زیبا نیز باشند که به آنها سندبلاست شده نیز می‌گویند.

چسب آینه اسپرو

فروش شیشه ساختمانی با انتخاب نوع مورد نیاز و کاربری های مختلفی انجام می شود که شامل ویژگی هایی مانند عایق صوتی، عایق حرارتی، نما و زیبایی بصری، استحکام، امنیت و … است. استفاده از مات کننده شیشه در انواع شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند ایده ای کاربردی و دکوراتیو باشد که در فروش شیشه ساختمانی در نظر گرفته می شود. فروش شیشه ساختمانی شامل انواع شیشه برای نیازهای مختلف و کاربری های متفاوت به شکل شیشه های دو جداره، عایق در برابر صدا، خاک، انتقال سرما و گرما می باشد. فروش و نصب شیشه ساختمانی در مکانی که احتمال شکستن و فرو ریختن شیشه باشد، باید با توجه به ویژگی خاص و امنیت آن باشد و از شیشه مسطح استفاده می شود. بهترین حالت برای ایجاد نهایت عایق صوتی و حرارتی در شیشه های دوجداره، ایجاد خلاء بین دو شیشه است. راهکار دیگر، استفاده از یک گاز خنثی است که عبور گرما و صوت را به حداقل برساند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار