صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

بعد از اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس یا به بیان دیگر قطع شدن دسترسی ایرانیان، دو صرافی کوکوین و کوینکس در زمان کوتاهی مورد توجه تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی قرار گرفتند. در اینجا دو ارز برای وام گرفتن در نظر گرفته شده است و قرض کردن سرمایه از صرافی کوکوین را مشاهده خواهید کرد. ارز تتر برای معاملات لانگ و ارز بیت کوین برای معاملات شورت که شما می‌توانید بسته به نوع پوزیشن خود و سرمایه‌ای که در اختیار دارید وام دریافت کنید وارد معامله شوید.

آموزش ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش

به‌گفته کوکوین، تریدینگ پسورد امنیت حساب کاربری را افزایش می‌دهد و در صورت هک حساب، از معامله‌کردن ارزهای دیجیتال به‌دست افراد دیگر جلوگیری می‌کند. کارمزدهای صرافی کوکوین در سطوح مختلفکوکوین مانند بایننس برای واریز و شارژ حساب کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ اما برداشت‌ها از این صرافی کارمزد دارد که نسبت به نوع ارز دیجیتال متغیر است. جزئیات کارمزدهای کوکوین را می‌توانید از این لینک بررسی کنید.

  • معامله فیوچرز در صرافی کوکوین امکان پذیر است، در این مقاله به صورت فیلم و ویدیو صفر تا صد نحوه انجام معاملات فیوچرز در صرافی …
  • صرافی‌های طرف ثالث روی یک سرور متمرکز فعالیت می‌کنند؛ به این معنا که اگر هک شوند، کوین‌های شما در معرض خطر قرار خواهند گرفت.
  • ولی بهتره بدونین که در پلتفرم کوکوین اجباری برای احراز هویت وجود نداره و کاربران می تونن فقط با انجام ثبت نام در این صرافی فعالیت خودشون رو در این پلتفرم انجام بدن.
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

این رمز ارز توسط بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده اتریوم پشتیبانی می‌شوند. در واقع توکن KCS به عنوان یک روشی برای توزیع سود به بازار عرضه شده؛ و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این طریق سود کسب کنند. بر اساس اعلام پشتیبان صرافی Kucoin محدودیتی برای فالعالیت ایرانیان در این پلتفرم وجود ندارد. اما همچنان ایرانیان برای انجام مراحل احراز هویت با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه خواهند بود.

  • سیستم به طور خودکار بررسی می کند که آیا آخرین قیمت تراکنش این سفارش از حد حفاظت از قیمت صرافی کوکوین فراتر رفته است یا خیر.
  • با فعال کردن گزینه‌هایی که توضیح داده‌شد، امنیت حساب شما به سطح بالا ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که پنل معاملاتی شما از دارایی‌های شما به‌خوبی محافظت می‌کند.
  • به‌صورت کلی اما می‌توانید برای مجموع سرمایه خود حد ضرر قرار دهید.
  • این سفارش در صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی است که معامله‌گرها می‌توانند با تکیه بر آن، در شرایط غیر حضوری هم وارد معامله شوند.
  • برای برداشت ارز دیجیتال در بخش Assets، روی منوی Withdraw کلیک کنید.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ قبل از ثبت نام حتما بخوانید!

این پلتفرم در ۲۰۸ کشور و منطقه جهانی حضور دارد؛ که توسط +۳۰۰ کارمند در چهار دفتر در چین، فیلیپین، سنگاپور و تایلند مدیریت می‌شود. کوکوین تا به امروز بیش از ۸۰۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده و بیش از ۹ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. سلام الهه عزیز؛ برای غیر فعال کردن کار ربات کوکوین، کافی‌ست تا روی علامت پاور در بالا سمت راست باکس مربوط به رباط کلیک کنید. بعد از مشاهده نظر شما برای بار دیگر این مورد را بررسی کردیم و ازین بابت مطمئن شدیم. سلام عرفان عزیز؛ امکان استفاده از ربات کوکوین بدون احراز هویت نیز وجود دارد. به‌طور کلی در استفاده از صرافی‌های خارجی باید آی‌پی خود را مخفی کنید.

  • در منوی بالا به روی “assets” بروید و روی حساب اصلی “deposit & withdrawal” کلیک کنید.
  • هدف اصلی راه اندازی کوکوین ایجاد یک پلتفرم امن و ساده در معاملات ارزها دیجیتال برای کاربران جهانی است.
  • صرافی KuCoinدر ابتدای کار صرافی KuCoin امکان پشتیبانی از 400 جفت رمز ارز را داشته است به عنوان مثال این صرافی امکان تبدیل بیت کوین به اتریم یا BTC/ETH را دارد.
  • است که با مقالات و آموزش های رایگان فراهم شده در این سایت می توانند درآمد دلاری داشته باشند.
  • ربات معامله‌گر فیوچرز کوکوین، ترکیبی از معاملات اهرمی و شبکه‌ای است که می‌تواند سودهای شبکه‌ای خوبی را برای کاربران، هنگام شورت و لانگ کردن به ارمغان آورد.

اما لازم است مراحل زیر را برای افزایش امنیت حساب خود انجام دهید. در نهایت، شایان ‌ذکر است که اگرچه صرافی کوکوین تاکنون هدف حمله هکرها قرار نگرفته و این دستاوردی عالی به شمار می‌رود، اما باید دقت داشت که این صرافی اکنون در ابتدای راه خود قرار دارد. از سوی دیگر، فرقی نمی‌کند که از کدام صرافی استفاده می‌کنید؛ در هر حال باید از ذخیره مقادیر زیاد سرمایه خود در این صرافی‌ها خودداری کنید.

آموزش کامل خرید و فروش ارز در صرافی کوکوین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار